Частина 14. Школу ніхто не відміняв

166 16 0
                                    

Близнюки прокинулися від звуку ніби щось впало. Відкривши очі вони побачили Алекса сидівшого на підлозі і з гримасою болі на обличчі розтирав п'яту точку. Від цієї картини брат з сестрою залилися сміхом.

Змирившись  з тим, що пора до школи дівчина пішла до своєї кімнати перед тим зайшовши до ванної.

В спальні на неї чекав не приємний сюрприз  в лиці Тео. Він сидів на ліжку Рени з самовдоволеною  усмішкою.

-Вийди з нашого будинку. Нам не потрібна твоя допомога.

Усміхнувшись ще ширше Рейкен все таки пішов геть.

Вставши навпроти шафи довго не думаючи Рена дістала чорні протерті на колінах джинси,білу футболку з намальованим чорним вовком і звичайно свою улюблену шкіряну куртку. На голові заплела дві французькі коси. На останок подивилася в зеркало і спустилася снідати.

Хлопці вже сиділи  за столом і наминали за обидві щоки спагеті з сиром.

На Ренді були чорні джинси футболка і косуха. Алекс вдягнув сірі спортивні штани, і така ж кофта з капюшоном та логотипом ,,MARVEL".

-Доброго ранку- привіталася Рена з братами.

-Привіт-разом привіталися хлопці поки Енді ставив тарілку зі сніданком перед сестрою.

-Рена-серйозно розпочав альфа-хлопці розказали, що сталося. Будь обережною і тримайся їх. Я обіг на роботу. Не запізніться до школи.- чмокнув сестру в лоб взяв сумку і побіг.

До ївши сніданок, взявши речі трійця пішла в школу, як завжди пішки.
  * * *
Першим уроком була економіка.

-Знадчить так оболтуси- до класу ,,залетів" тренер - завтра в нас матч з школою Девенфорт. І нехай хтось тільки спробує пропустити тренування- здавалося Фінсток міг метати блискавки поглядом.

Весь урок він говорив про те, яка важлива завтрашня гра, і повторював ,,Каліки не облажайтеся як завжди". Слухали його чоловік п'ять від сили, а всі інші інші займалися своїми справами. Хто гортав свій Instagram, хто малював всякі закарлюки в зошиті з економіки, а хтось просто на просто спав.

Алекс в своєму репертуарі кривлявся і перекривляв вчителя  і  цим  самим  смішив  кузенів.     

Дзвінок на перерву перервав ,,чудову,, промову тренера.

Прямуючи по коридору школи Рівера розмірковували про плани на вечір. На зустріч їм йшов Скотт та разом з ним двоє нових облич.

-Знайомтесь це Лідія Мартін - Маккол представив рудоволосу дівчину з приємною зовнішністю.- вона банши, а це Кіра Юкімура кіцуне, або лисиця- азіатка усміхнулася.

-Вау справжня банши? Не думала, що коли не будь побачу справжню вісницю смерті- Рена привітно усміхнулася на відміну від близнюка

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Вау справжня банши? Не думала, що коли не будь побачу справжню вісницю смерті- Рена привітно усміхнулася на відміну від близнюка. Той вивчаючи дивився на дівчат.

По правді кажучи Кіра сподобалася Рені більше. Від Лідії так і віяло пафосом, було видно перед нею стоїть леді.

-Власне я хотів вибачитися за Тео. Він справді змінився та інколи в нього бувають заскоки. І сьогодні черга Ліама. Тому вечір ти проведеш компанії мого бети- альфа підморгнув і широко усміхнувся. -Хлопці я хотів познайомити вас з місцевим друїдом.Ми зі Стайлзом заїдемо по вас о шостій. Ну все побачимось на тренуванні.

Після цього продзвенів дзвінок і всі розійшлися по кабінетах.     

             *            *           *   
-Ні ну я ніколи не зрозумію цю алгебру- дивлячись на двійку за самостійну роботу обурювався Алекс  йдучи на ланч. Почувши як засміялась Рена додав -ну ви подивіться на неї отримала хорошу оцінку і ще сміється з мене.- зробивши вигляд, що образився відвернув голову  бік. Та через секунду розсміявся разом з кузенами.  

Уроки, що лишилися пройшли на диво  швидко. Переодягнені Рена і Ренді вийшли на поле. Взявши шоломи і ключки побігли побігли до команди. Побачивши серед гравців Кіру Рівера приємно здивувалася. Чомусь їй стало спокійніше від думки, що вона не єдина дівчина в команді і їй не дній терпіти підколи від чоловічої частини команди.

Окинувши поглядом трибуни вона побачила Алекса. Він розмовляв з друзями Ліама. 

Тренер поділив гравців на команди. Фінсток ганяв підлітків по полю близько двох з половиною годин . Під кінець тренування вся команда без сили попадали на траву. Навіть перевертні важко дихаючи сиділи не в силах піднятися. Ситуацію ускладнював тренер який ходив і кричав ,, Піднімайтеся слабаки!" чи ,, Та моя бабуся швидше бігає" і тому подібне.

Ледь доплівшись до переодягальні і переодягнувшись, втомлені підлітки пішли до дому.  

Через деякий час Ренді і Алекс пішли до друїда, а до Рени прийшов Ліам.  

ЗграяWhere stories live. Discover now