Частина 6. Нова школа

240 18 0
                                    

  Ранок дівчини почався не з кави чи пробіжки, а надокучливого  будильника. Як би це сумно не було, але їй все ж таки прийшлося встати з ліжка і сонно пити вмиватися. 

 Проходячи повз кімнату братів і побачивши, що вони ще сплять до голови Рени прийшла ідея через яку пізніше у неї будуть проблеми. Зайшовши до кімнати хлопців Рена на весь голос закричала .

    -Прокидайся і співай- а після швидко побігла до ванної.

    - Рена!- почула вона два незадоволених голоси і зрозуміла помсти їй не уникнути.

   Коли Рівера менша вийшла з ванни на неї з обох боків налетіли брати, повалили на підлогу і почали лоскотати знаючи що дівчина страшенно боїться лоскоту.

   Вирвавшись від братів Рена побігла збиратися до школи.

  Вирішивши  не зраджувати своєму стилю дівчина вдягнула чорні джинси, заправила в них чорну футболку і накинула з верху шкіряну куртку. Взяла такий же чорний рюкзак і кроси та спустилася снідати. 

Брати вже були на кухні і їли млинці з шоколадом. Стівен побажав племінниці доброго ранку і поставив тарілку з сніданком.

  Лук Ренді не відрізнявся від луку сестри. Такі ж чорні джинси, футболка.

  Алекс суттєво відрізнявся від близнят. Світлі джинси, біла футболка, джинсовка і білі кроси. Серед цих двох від був, як промінчик завжди світлий з усмішкою на обличчі і веселими вогниками в очах.

   Поснідавши трійця попрямувала у напрямку до школи. Ще з дитинства діти були привчені ходити пішки хоч у спеку, хоч у сніг.

    В дома Рівера вирішили що говорити скрізь буде Алекс. Всі в зграї знали цей юнак і мертвого розговорить.

   Діставшись до пункту призначення тріо пішло шукати кабінет директора. Отримавши там розклад і номера шафок Рівера відправилися на урок. Діти навмисно обрали однакові предмети, щоб зайвий раз не розділятися. Першим уроком була хімія. Рена була круглою відмінницею тому впевнено йшла на урок, а у Алекса колінця тряслися коли він чув математика, фізика чи хімія.А от на літературі і музиці (він чудово співав і грав на гітарі) йому не було рівних.

   По дорозі до кабінету Ренді побачив оголошення про набір у команду по лакросу.

   - Рена, дивися сьогодні відбір у команду по.

   - Ти думаєш про те про, що і я.

   - Атож - близнюки дали один- одному п'ять- йдемо на відбір.

   -Як можна в це грати. Це з жорстока гра- обурився Алекс.

 Ще в років десять Стівен навчив дітей грати . В свій час він був капітаном команди школи. Ренді і Рена всією душею полюбили гру, а у Алекса з цим не склалося. Йому більше подобалось сидіти на трибунах і вболівати  за кузенів.

  Так за розмовами Рівера підійшли до кабінету хімії. Якраз в той момент задзвенів дзвінок.

   Алекс зайшов до кабінету першим і представився натягнувши усмішку.

   -Доброго дня. Я Алекс Рівера це Рена і Ренді ми новенькі.

   - Я містер Харіс. Займіть вільні місця.

    На щастя було вільно якраз три місця. Близнята сіли за останню парту, а Алекс перед ними з  якимось не надто дружелюбним хлопцем.

    Через п'ять хвилин дівчина відчула на собі чийсь погляд. Русявий хлопець з третьої парти сидів з якимось темношкірим хлопчиною і сверлив Рену поглядом.

                        *                                                *                                             *

 Коли настав час обіду трійка відправилася у їдальню. Найбільше радів цьому Алекс Який дуже любив поїсти і при цьому зоставався худим. Зайнявши самий дальній столик на вулиці почали їсти. Поки Рена жувала лише перший сендвіч її кузен дожовував вже п'ятий. Ренді не проковтнув ні шматочка лише сидів задумливим лицем.

  - Що ти, як води в рота набрав? - з хвилюванням запитала його сестра.

  - Та тут йдучи коридором я почув запах перевертня мене це непокоїть.

  - Не парся- з повним ротом промямлив Алекс - просто давай не висовуватись і все. Тим більше не забувай у нас є невеличка, але зграя і брат альфа.

 - Я згодна з ним- в її очах було видно підтримку від якої Ренті ставало спокійніше-Не нервуй- лагідно усміхнулась вона.

 Хоч дівчина була найменшою брати завжди могли покластися на неї і отримати таку потрібну зараз підтримку.  


ЗграяWhere stories live. Discover now