Після того як Рена побігла до лісу Ренді хотів був рванути за нею проте Малія жестом зупинила його і сама побігла за дівчиною.
На плече нічого не розумівшого хлопця лягла рука Алекса.
-Е...Ренді, ти не хвилюйся так.Я впевнений Малія знайде і поговорить з Реною. Все ж таки вона дівчина і краще зрозуміє її. Давайте зайдемо в дім -звернувся він вже до зграї- почекаємо поки прийде Енді і тато. Подумаємо, що можна зробити-закінчивши хлопець очікуюче подивився на кузена. Алекс прекрасно розумів хлопця Рена була дорога йому не менше.
-Мабуть ти маєш рацію- втомлено сказав Ренді потерши переносицю і поплівся в дім.
***Рени і Малії не було вже двадцять хвилин. Всі хлопці нервували через це.
-Я от, що думаю, якщо ці мисливці погрожували Рені то вони обов'язково дотримають слова. Отож, я пропоную щоб вона не лишалася самою-подивившись на братів дівчини Скотт додав-я впевнений вона сильна, але по неї може прийти більше людей ніж вона здатна побороти. Я попрошу допомоги в нашого знайомого Тео. Він химера і...- Маккола перервав Стайлз.
-Руйкен? Ні, ні і ще раз ні. Ти забув, що він витворяв раніше?-перевівши подих Стілінскі вже спокійніше продовжив- кого-кого, а його не потрібно кликати на допомогу.
До цього мовчавший Ліам звернувся до рознервованого хлопця.
-Зараз варто забути про старі образи і зосередитися на Рені .
-Я згодний з ним. Скотт, дзвони своєму Тео нехай приїзджає- втомлений Ренді був готовий на все тільки б вберегти сестру.
Його роздуми перервали дівчата зайшовши до будинку. Запевнивши братів, що все добре Рена всілася між братами на диван і поклала голову на плече близнюкові.
Менше чим через п'ять хвилин у двері хтось подзвонив. Відкривши Ренді вивчаючи подивився на хлопця перед ним. Не сказавши ні слова пропустив його в дім.
В дверях стояв брюнет з голубими очима, високим зростом і спортивним тілом.
Роздивившись всіх присутніх його погляд зупинився на Рені.
-Це тебе треба захищати- з посмішкою аля мачо поцікавився Тео.
На обличчі дівчини з'явилася емоція обурення.
-Але мені не потрібний захист- в пошуках підтримки Рівера подивилася на братів.
-Рена , заспокоїлася -Скотт намагався заспокоїти дівчину яка вже закипала.
-Ми просто по черзі будемо знаходитися поряд, щоб у разі нападу мисливців допомогти ти тобі.
Маккол був розумним і розсудливим альфою тому дівчина тому довіряла.
Тоді запитала про те що цікавило її в даний момент.
-І хто перший?- знала б вона якою буде відповід.
-Я - відізвалась Тео з тією ж усмішкою.
- Вся зграя була втомлена післа тієї зтички з мисливцями.
А я повний сил і енергії.
-Ще й не проти провести час з красивою дівчиною - після останньої фрази підморгнув Рівера меншій.
-Ну от і добре.-Якщо ми все вирішили давайте росходитися по домам.
-Пузіхнувши Скотт продовжив- ну до завтра.
Всі попрощалися один з одним. Рена і Малія обнялися і розійшлися по домам.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
Про оборотнейВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...