- Ну щасти я тримаю за вас кулачки.- підтримав кузенів Алекс і побіг на трибуни, щоб подивитись на успіхи близнят.
Вже переодягнені брат з сестрою побігли у напрямку тренера.
-Тренер Фінсток ми Рівера прийшли на відбір.- представились близнюки тренеру.
Скептично окинувши поглядом дітей вчитель виніс вердикт.
- Ти хлопче йди спробуй, а ти- він показав на Рену- ти ж дівчина куди тобі грати.
- Той факт, що ти дівчина не дає вам права думати, що я не можу конкурувати з хлопцями.
- Хм, а ти самовпевнена- це сподобалось тренеру- Данбар на поле! Обіграєш його і ти в команді.
Двоє гравців стали на позиції . Рена взяла м'яч і побігла до воріт. За кілька метрів до них їй дорогу перекриває Ліам. Дівчина сальтом перестрибує його і лишаючи здивованого хлопця по заду забиває гол.
- Так тримати! Молодець сестра! Бачите, як треба грати!- почувся крик Алекса що ледь не вистрибував з трибун.
Рена дала п'ять усміхненому близнюку і з викликом подивилася на команду, що зійшлася подивитися на таке видовище.
Відійшовши від шоку тренер підійшов до Рівера і сказав.
- Команда, знайомтесь це, ваш новий нападаючий Рена Рівера. Прошу любити і жалувати. - і в такому ж шоці пішов у школу.
- Тренер, а я. А мене випробувати - зупинив Фінстока Реді.
- Якщо, ти такий, як сестра то ти в команді- відмахуючись кинув тренер.
Нічого не розуміючи юнак повернувся до сестри.
В цей час до них підійшов високий, загорілий, чорнявий хлопець.
- Я Скотт. Скотт Маккол капітан. Радий бачити вас у команді, такі гравці нам не завадять. - під час того, як капітан говорив Ренді напрягся. Добре, що Скот цього не помітив.
-Нам теж приємно познайомитися. Так?- вона штовхнула ліктем брата під ребра.
-Ауч. А...так радий знайомству-вийшов зі своїх думок хлопець.
Від Маккола пахло перевертнем й досить сильно. Такий запах мав і Енді. І тут до Рівера дійшло. Скотт альфа.
- Ем, Рена, нам пора до дому.- вхопивши сестру за руку хлопець побіг до трибун де сидів Алекс.
- Ну сеструха це був фурор. Бачила б ти лице того хлопця, якого ти перестрибнула- в захваті нахвалював сестру Алекс.
- Народ, йдемо до дому є розмова- підганяв брата і сестру схвильований Ренді.
* * *
Дорогою до дому хлопець розповів свої здогади і чекав відповіді.
- Я думаю треба розказати про це Енді. Якщо, в місті є ще один альфа він мусить про це знати- запропонувала Рена.
- Так давайте хтось оговорить з ним про це.- Як завжди усміхнений Алекс не бачив у цьому великої проблеми.
На цьому тему було закрито. Безтурботні на перший погляд підлітки йшли до дому не знаючи, що їх чекає в майбутньому.
================================================================================
Привіт
Дякую що прочитали цей розділ. Чекаю на відгуки і критику.
Ваш автор :)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
مستذئبВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...