Частина 11. Погроза. Нова подруга.

202 17 0
                                    

Прокинулася Рена в своїй кімнаті. На стільці біля ліжка спав Ренді взявши її за руку. Дівчина тихо прошепотіла ім'я брата. Та йому вистачило цього об прокинутися.

Кілька секунд хлопець не вірячи дивився на сестру. Опям'ятавшись він кинувся її обіймати.

-Задушиш-прохрипіла Рена.

- Я більше ніколи не відпущу тебе одну.- щасливий брат обіймав близнючку, але все ж таки відпустив.

- Давай спустимося до низу. Я хочу познайомитися зі своїми рятівниками- Рена встала з ліжка і потопала у вітальню. 

Як тільки дівчина спустилася до неї підбіг Алекс підняв її над землею і пообіцяв, що на прогулянки тепер буде ходити разом з нею. Енді і дядька Стіва в дома не було.

Ренді вирішив познайомити її з всіма.

-Рена, знайомся це Малія вона перевертень койот.

Дівчата потиснули одна одній руки. Впринципі вони могли стати подругами.

-Стайлз людина- хлопець доброзичливо усміхнувся.

-Ліама і Скотта ти вже знаєш.

Закінчивши знайомство дівчина усміхнулася кожному члену зграї.

-Дякую всім вам.- вона дійсно була вдячна всім хто доклав зусиль до її спасіння.

На її обличчі була усмішка, а з середини виривався крик розпачу.   Ну так те через, що пройшла Рівера змусило її внутрішній стержень дати тріщину. Рена не могла дозволити собі заплакати при всіх. ,,Сильні не плачуть" з таким девізом йшла дівчина по життю. Ховаючи справжні емоції під маскою яку могла зняти лише перед братами, знаючи вони не осудять за це.

Потік думок перервав дзвінок у двері. Щоб утікти від стількох пар очей дівчина побігла відчиняти.

Вийшовши Рена нікого не побачила, та на порозі стояла досить велика коробка. Відкривши її з вуст Рівера вирвався крик від жаху.

Почувши це Рівера і зграя Скотта побігли до дверей, заставши там Рену яка тряслася від страху. Алекс і Ренді підбігли і обійняли сестру в якої починалася істерика.

Макколу стало цікаво, що так налякало дівчину. Заглянувши в коробку він побачив... голову вовка.Від такого виду  Ліам закрив рот рукою стримуючи рвотний рефлекс. Скотт стримався і взяв до рук записку, що лежала всередині. Прочитане загнало всіх в шок. ,,За тиждень тут буде твоя голова". Лист був явно адресований Рені про це свідчив напис на коробці.

Присутніх в будинку переповнювали різні емоції від страху до бажання помсти. Навіть завжди похмура Малія дивилася на Рену зі співчуттям і бажанням допомогти. Рена не була схожа ні на одну з  подруг Тейт. Можливо койот краще поладнав з вовком ніж з банши і кіцуне. Чи справа була в її близнюкові Ренді який запав їй в душу.

Тим часом Рівера намагалися заспокоїти Рену якій потрібно було десь викинути свій гнів. Вирвавшись з обіймів братів змахуючи на ходу сльози побігла до лісу не зважаючи на крики зграї.

Забігши  далі Рена дала волю своїй вовчій сутності. Вовчиця виривалася на зовні разом з шаленим риком. Вона кричала до болю в голосових зв'язках. 

Впавши на коліна від почуття безвиході, закрила обличчя долонями. На деревах поблизу неї були сліди від кігтів. В пориві злості Рена здирала кору з дерев і розбивала кулаки до крові.

На плечі дівчині лягли чиїсь руки. Перед нею стояла та кого вона очікувала побачити тут найменше.

 Перед нею стояла та кого вона очікувала побачити тут найменше

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

       

 Малія присіла перед нею і в знак підтримки усміхнулася.

-Слухай я не майстер гарно говорити і підтримувати людей та я прекрасно розумію як тобі зараз- почала свою промову Тейт.-Я вісім років була в тілі койота поки Скотт не змусив мене стати людиною. Я думала що вбила свою сестру, а це виявилася моя справжня мати. Психопат Пітер виявився моїм справжнім батьком.Та, що там казати, якщо зі своїм хлопцем я познайомилася в психіатричній лікарні. Подивись на мене зараз я мала би проклинати все і всіх на світі. Я могла зійти з розуму, та зграя не дала мені цього зробити. Вони дали зрозуміти я можу на них покластися. Так підніми свою дупу, витри соплі і зрозумій. В тебе є брати, які тебе не кинуть і порвуть любого, в тебе є дядько який замінив тобі батька. Та в кінці кінців в тебе є...ми-зробивши паузу Малія заглянула Рені у очі- давай піднімайся йдемо до дому. Ми обов'язково виберемося з цього разом.

По трохи Рена заспокоїлася і прийшла в норму. Слова Малії дуже допомогли. Піднявшись з землі дівчата обійнялись і помалу пішли до дому. В цю ніч обидві зрозуміли, що стали найкращими подругами.

Перший раз за довгий час Малія змогла комусь виговоритися. Ця дівчина була близька їй по духу. Їй хотілось довіряти і допомогти їй.

Ось так за розмовами дівчата дійшли додому.            

ЗграяWhere stories live. Discover now