П'ятнадцять хвилин пройшло з того часу, як Рена пішла прогулятися. В середині Ренді з'їдало незрозуміле почуття тривоги .
Алекс запропонував кузенові пограти у відео гру. Зручно вмостившись перед екраном телевізора хлопці поринули у світ ,, Mortal Kombat 3". Ренді відчув неймовірний біль у нозі. Джостик випав з рук.
- Ей братан, що з тобою- схвильовано дивився Алекс на терплячого біль кузена.
- Рена- затиснувши зуби прошипів хлопець перед новою порцією болі на цей раз в руку.
- О ні. А я й забув про ваш зв'язок. Куди вона влипла цього разу- беручись за голову почав панікувати Алекс. ,, Що робити? Що робити?" крутилося у хлопця в голові.
З роздумів його вивів крик кузена.
- Аааау- завив від болю в плечі Ренді - відчуття таке ніби мені плече прострелили. Алекс підлетів до телефону. Руки трусилися. Ледь набрав номер старшого брата. Гудки здавалося були безкінечними.
Почувши довгоочікуване ,, Ало" Алекс виговорив все і відразу.
- Енді, там Рена. Ренді. Біль. Стріли. НА ПОМІЧ!!!- на одному диханні протараторив хлопець.
- Ей пригальмуй. Видихни і розкажи все нормально- в голосі альфи відчувалася усмішка.
- Та блін! Ренді кричить так наче в нього з арбалета стріляють. Ти ж пам'ятаєш, що в нього з Реною зв'язок. Це означає що вона в небезпеці її треба рятувати.
Від хорошого настрою Енді не лишилося і сліду. Земля відійшла з під ніг. Невже його сестричка яку від намагався оберігати зараз десь там корчиться від болю. Не менше він хвилювався й за брата.
-Дзвоніть Стівену і чекайте мене в дома. Зараз буду- скинувши виклик з усіх сил побіз до дому хлопець.
Алекс повернувся до Ренді побачивши як він мучиться від розриваючого болю, підійшов до нього. Поклав руку на плече братові. Біль Ренді чорними лініями протік по венам Алекса.
-Дякую-дякую прошепотів брюнет. Його серцебиття і дихання прийшло в норму, біль хоч і не надовго відступав.
-Ти тримайся зараз мають прийти Енді і тато. Ми врятуємо її от побачиш.- Алекс підтримуюче усміхнувся.
Він знав яка важлива йому зараз підтримка. Хлопець нещодавно втратив батька, а зараз відчуває як страждає його близнючка. Та й сам Алекс не міг втратити сестру з якою виріс.
З роздумів його вивів Енді і Стів які буквально влетіли в будинок, відразу підійшовши до обезсиленого Ренді.
-Якщо Рену схопили мисливці о самим нам не впоратися - висловив свою думку Стівен.- я можу попросити у Хейлів про допомогу вони я думаю не відмовлять.
-Зараз я згодний на все тільки б врятувати її- Енді втомлено сів на диван і заховав обличчя у долонях.
-Так дітвора йдіть спати. Ранок вечора мудріший. Я зателефоную Пітеру і вирішимо, що робити.- Рівера старший відправив дітей спати.
Алекс допоміг Ренді дійти до кімнати. Цілу ніч брюнету снилися кошмари про те як його сестру закатовують до смерті. Добре, що поруч був кузен і давав йому зрозуміти що все буде добре. Хоча і сам розумів нічого не добре. Та зоставалося лише чекати ранку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
Manusia SerigalaВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...