-Наступного разу я встану сам. Ще одного удару по мізкам моя голова не витримає.-бурмочучи плівся за сестрою невдоволений Ренді.
- Та ну. Заспокойся. От бачиш Алексу все одно.
Тріо підлітків сміючись і жартуючи йшло у напрямку до лісу, улюбленому мічцю прогулянок ще з дитинства. Ці троє були на стільки близькі, що уявити єх порізно було неможливо. Рена, Ренді і Алекс завжди були горою один за одного. Ділили всі радощі, секрети і неприємності, з яких його потім діставав Енді і прикривав перед батьками. От і зараз нерозлучна трійка прямувала у напрямку до лісу.
Зайшовши в глиб гострий слух Ренді вловив підозрілий шелест листя.
-Рена, стань за нами - незважаючи на те що дівчина теж була перевертнем брати завжди намагалися захищати сестру і оберігати від будь-яких небезпек.
-Ей мені не потр...- не встигла закінчити свою думку дівчина через двох перевертнів, що вистрибнули з кущів. Один молодший, віком трохи старший за Енді, а другий, як Стівен. Очі обох горіли блакитним, зуби стали іклами, а на руках з'явилися кігті.
Ренді зі своїм запальним характером не роздумуючи кинувся в бій. Якби не сестра яка схопила йог за зап'ястя і рука кузена на плечі. Запал молодого вовка зменшився, очі повернулися в звичний вигляд .
Алекс спробував поговорити з двома перед ними, поки Рена заспокоювала завівшогося близнюка.
- Ми не хочемо проблем давайте просто мирно поговоримо- спробував застосувати всі сої навички комунікації хлопець.
-Почувши запах чужинців ми прийшли перевірити. І так хто ви і що ви тут забули?- грубо проговорив той що був молодший .
- Ми нічого вам не скажемо. Рена, пусти мене я надеру їм зад.
- Не раджу рипатися щеня- з таким же хмурим виразом обличчя відповів чоловік.
-Та не кип'ятись - Алекс підняв руки в примиряючому жесті - я Алекс це Ренді і Рена. Ми Рівера нещодавно переїхали сюди.
-Рівера?- здивовано перепитав старший чоловік, що до цього мовчав. Трохи подумавши звернувся до молодшого- Дерек хай йдуть. Ем... Рена так? Передай дядькові привіт від Пітера Хейла.
-Обов'язково- з задуманим виразом обличчя сказала дівчина і побігла за братами .
- Чому ми відпустили їх? І звідки ти знаєш їхнього дядька?- невдоволено запитав Дерек у старшого Хейла.
- На все свій час- відповів Пітер на запитання племінника і усміхнувся своїм думкам.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
Про оборотнейВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...