-Так дітвора ми приїхали. Вилазите з машини.- вимкнувши мотор дядько Стівен вигнав з машини племінників і сина.
Четверо молодих людей вийшло з машини. Рена почала розминати затікші кінцівки. Алекс і Ренді вирішили роздивитися околиці. Енді допомагав Стівену діставати речі з багажника. Закінчивши старший Рівера показав на будинок через дорогу.
-Ось тут малишня ми будемо жити.- сказав Стівен з усмішкою до вух.
Четверо пар очей подивилися на будинок з червоної цегли і викладений червоною черепицею. Помешкання розташовувалося на кордоні лісу і міста.
-Ну, що ви зависли йдемо в середину.
Першою зреагувала Рена і крикнувши братам ,, Моя кімната найбільша" побігла в дім. Опам'ятавшись Алекс і Ренді погнали за сестрою, а Енді закотив очі і подумав ,, Які ж вони ще все таки діти"взяв речі, і перекидуючись фразами з Стівеном пішов за ними.
В домі було чотири спальні, вітальня, вана і кухня.
Рені дісталася кімната у фіолетових тонах. В кутку стояла шафа, а біля неї писемний стіл і дзеркало. Коло протилежної стіни ліжко з різними подушками і ведмедиком на ньому.
- Мило - подумала дівчина і почала розкладати речі.
Алексу і Ренді перепала одна кімната з синіми стінами і двох поверховим ліжком. Писемний стіл з двома стільцями . Вікна кімнати виходили на ліс.
- Цур я сплю зверху - крикнув Алекс і з легкістю за стрибнув на верхній поверх ліжка.
- А я і не проти - Ренді втомлено ліг на низ. Закривши очі хлопець намагався відпочити від дороги. Зробити цього йому не дала його невгамовна близнючка. В кімнату залетів ураган на ім'я Рена.
- А що це ми тут розляглися. Йдемо гуляти.- дівчина виспалася ще в машині тому зараз була сповнена своєї вовчої енергії.
-Слухай відстань, а. Я втомився і хочу спати.- пробурмотів напівсонний Ренді і відвернувся до стіни.
Рену ця відповідь не задовольнила, тому вона почала вмовляти кузена.
-Алекс ну, а ти.
- Тут я солідарний з Ренді.
Та вона не полишала спроб розбудити сонь. І тут в її голові зародилася шалена ідея, а в очах затанцювали бісенята.
Пішовши до себе в кімнату і взявши колонку Рена на всю гучність увімкнула одну із своїх улюблених пісень, а саме ,,It's My Life". Весь будинок затрясся в ритм музиці. Тоді вже і Енді, і Стівен виганяли хлопців гуляти з Реною тільки б вона вимкнула трек.
================================================================================
Дякую що прочитали. Я сподіваюся на відгуки і критику.
Ваш автор :)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
Про оборотнейВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...