Yeni bölümü yazarken ben çok eğleniyorum. Umarım sizler de okuyunca keyif alırsınız :)) İnatçı kızımızı Murat ne kadar süre sonra ikna edebilecek bakalım ve bu süreçte nelerle karşılaşacaklar :))
&&&
"Sana gönderdiğim çiçekleri sevdiğini sanıyordum." derken yanndaki kadına yetişmeye çalışıyordu. Topuklu ayakkabıları mermer granitlere sertçe değerken, sarı saçları uyumlu bir ahenkle omuzları arkasında sallanıyordu.
“Ağzımdan öyle bir şey çıkmamıştı.” deyip ilerledi ve masasına oturmadan önce montunu çıkarıp astı, çantasını da hemen üzerine bıraktı.
Murat onun giydiği dar siyah eteğe ve beyaz gömleğinin yaka ve kollarının ucuna şık şekilde yerleştirilmiş siyah kumaşlara baktı. Selin saçlarını savurup döndü, fakat masadaki bir işine odaklanmış, adamı umursamadığını gösteriyordu.
Murat'ın ise o an gözleri gündüzleri kokusunu, geceleri de yumuşaklığını özlediği kadını adeta yalayıp yutuyordu. Eteğinin altındaki biçimli bacakları şeffaf bir çorapla sarılmış, sağ dizi hafifçe öne çıkmıştı. Küçük ayaklarını geçirdiği siyah deri ayakkabılarının hemen bitiminde ortaya çıkan incecik bilekler Murat'ın kalbini çarpıtıyordu.
“Sen nereye bakıyorsun?” diyen Selin'in hışmına karşılık buğulu karalıklarını kaldırıp kadına baktı, fakat onunla herhangi laf dalaşına girecek durumunu kaybetmişti.
Altı aydır kimseye dokunmayan erkekliği onu rahatsız ederken, Selin'e olan arzusu acısına acı ekliyordu.
“Bacaklarımı mı seyrediyordun?”
“Sadece dikkatimi çekti.”
“Dikkatinizi başka yerlere verin Murat Bey!”
“Verilebilecek başka bir yerini açmamışsın ki..” deyince Selin'in gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve adamın arsızlığı karşısında sinirle homurdandı.
“Benimle böyle konuşamazsın!” Sonra onun canını yakmak için hazırlandı. “Ayrıca çok sık bankaya geldiğinin farkında mısın? Seni görecekler diye endişe ettiğin magazinciler istifa mı etti yoksa?”
Sonunda Murat'ın dikkatinin dağıttığını sanan genç kadın, onun çatılan çehresiyle baş başa kaldı.
“Burada bir işim olmuş olamaz mı?”
Selin onun huzursuzlanan suratına keyifle baktı ve kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi. Amacı, kapalı da olsa Murat'ın göğüslerine bakmamasıydı. Bunu istemediğinden değil, asıl mesele isteyecek olmasıydı...
“Ne gibi bir iş? Koskoca Murat Yıldırım benim bankamdan kredi mi alacak? Türkiye'deki tüm şubelere kredi açabilecek durumdayken hem de?”
Murat'ın az önceden beridir alayla süslenmiş yakışıklı yüzü, kadının inadıyla ciddi hale girdi. Selin yaptığı şeyle gurur duyarken, adamın kendine doğru bir iki adım yaklaşıp, başını eğmesiyle ne yapacağını bilemeden korkuyla etrafına bakındı. Hemen ardından, gözlerini bu ihtişam ve güçten ayırmak istemeksizin yeşil gözleri adamınkine takıldı. Kolları yavaşça iki yana düştü, bunu gerçekten engelleyemedi.
“Bana bu kadar yaklaşmanı istemiyorum.”
“Bence de burası yeri değil Selin, ama sen hak ediyorsun.”
Adamın sesindeki arzulu muhatara bir anda kekelemesine sebep oldu.
“Ne-neyi hak ediyormuşum?”
Murat ona hafifçe eğildi ve gözlerini ayırmadan etkisini onun üzerinde kullandı. “Göğüslerinin bir şeker gibi ağzımın içine girmesini...”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Güven - KİTAP OLDU!ZOR KADIN-2
Genç Kız EdebiyatıTUTKULU AŞK 1.KİTAP :) AŞKA GÜVEN 2.KİTAP :) YALANCI AŞK 3.KİTAP :) PAROLA YAYINLARI FARKIYLA KİTAP OLUYOR! ARKA KAPAK YAZISI Tutkulu Aşk'taki Selin ve Murat'ın yarım kalan hikâyesi devam ediyor... Hangi bilge dile getirmiş ya da hangi y...