8. Bölüm ALINTI :)

5.3K 190 29
                                    

Tüm o güzel yorumlarınız için çoook teşekkür ederimm... Beni, Selin ve Murat'ı yalnız bırakmadığınız için çok mutluyuz, bilmenizi isterim. Yeni bölümün birkaç yerinden kısa kesitler getirdim. Gelecek bölümde Serkan ve Melisa'dan haber var :)

&&&

Murat bankadan içeri girdiğinde, arkasında bir çalışan ordusu getirmişti. Selin'in müdürü onu karşılarken genç kadını da yanında tutmuştu, çünkü aralarında bir arkadaşlık olduğunu sanıyordu. Bu izlenimi veren onu deliye çeviren adam Murat'tı elbette!

“Hoş geldiniz Murat Bey.”

“Merhaba, nasılsınız?” diyerek adamla el sıkıştığında bankadaki birkaç bekar kızın fısıldaşıp onu gözleriyle yediklerini gördüğünde Selin tırnaklarını onların suratına geçirmeyi istedi.

&&&

“Elbette reklam için ekibim disiplinle sarılmış bir özenle çalışıyor. Tahmin edersiniz ki her zaman iyisi için çabalarım.”

“Ah, bundan hiç şüphem yok. Siz her şeyin kalitelisine sahip olmayı başaran birisiniz Murat Bey. Güzel evler, arabalar ve güzel kadınlar.” diyerek kıkırdadığında ona takılmış gibi yapsa da gerçeği söylediğini odadaki üç kişi de biliyordu.

Genç adamın başı çevrildi ve yana yatarken artık neredeyse taparcasına bir halde baktığı Selin'e döndü. Ensesinde topladığı sarı saçları ve dudaklarına çaldığı o tatlı pembe rujuyla fazlasıyla güzel görünüyordu. “Galiba haklısınız. Özellikle güzel kadınları kaçırmamayı tercih ederim.”

&&&

“Kolumu bırak dedim!”

“Bırakırsam kaçıp gideceksin ve beni deli edeceksin!”

Selin onun kucağından kurtulmak için onu elleriyle itmeye çalışsa da beceremedi. Murat onu bileklerinden yakalayıp kendine çekti. Konuşurken resmen arzudan tıslıyordu. “Rahat dur dedim! Sadece biraz okşayıp bırakacağım.”

Dudakları birbirlerininkine değecek kadar yakın duruyordu. “Sapıksın sen!”

“Sayende tatlım! Beni ergen çocuklara çevirdin!” diyerek onu öptü.

&&&

“Selin neler oluyor?” diyerek mumlar tarafından ışıldayan masanın üzerinden onlara bakıyordu Melisa.

“Evime gidemeyince buraya gelmek istedim, fakat Murat takip etmeyi kesmedi. Galiba sizi rahatsız ettim.” Yüzünden büyük bir mahcubiyet geçti.

“Eğer sakin kalsaydın utanmayacaktın!” diyen Murat onu daha da utandırmak ister gibiydi.

“Öyle mi! Peşimden dolanmasaydın kendi evime güven içinde gidecektim!”

“Ah, seni tedirgin ettiğimi bilmiyordum!”

“Çok ediyorsun! Dizlerimi titretecek kadar!”

&&&

Selin gözyaşları içinde başını adamın boynuna yaslamıştı. “Lütfen evimden çıkıp git.”

“Yapma...”

“Git, Murat! Öyle yoruldum ki tüm bunlardan! Bana neyin mutluluk getirip, neyin getirmeyeceğini artık anlayamıyorum... Ve bu yüzden tamamen uzak kalarak doğruya ulaşmak istiyorum.”

“Benden uzak kalarak mı?”

“Seni tamamen terk ederek...”

“Gitmeyeceğim güzelim. Burada kalacağım ve seni çok ilginç biriyle tanıştıracağım.”

“Elif'le mi?”

“Evet... Sanırım beni tamamen bırakıp başka erkeklere gitmenden başka her şeye katlanabilirim...”

Aşka Güven - KİTAP OLDU!ZOR KADIN-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin