1111 מילים!!
אוקיי הפרק נורא מטומטם אבל תאהבו אותו כי הוא מקסים.
~~~נ.מ. לואי
יצאתי ממגמת מוזיקה עם חיוך. הארי שר ממש יפה.
הכנסתי את הציוד ללוקר כשרוני הופיעה ליידי. "היי" היא אמרה. "היי" חייכתי אליה.
"אז, אני והשאר הולכים מחר לים, אתה יודע, יום שבת והכל, וחשבתי שאולי תרצה להצטרף" היא אמרה. "כן בטח, יהיה כיף" אמרתי. היא חייכה אליי והלכה.
הסתדרתי עם רובם, חוץ מזאין שתמיד דפק לי מבטים של מוות.
סגרתי את הלוקר ונסעתי לבית ספר של אחיות שלי, שכבר למדתי איפה הוא. נסענו הביתה ונכנסנו פנימה.
אמא כרגיל חיכתה לנו. התאומות כבר ישבו ליד השולחן. התיישבנו גם והתחלנו לאכול. "יש לי חדשות טובות" היא אמרה בחיוך. "מצאתי עבודה!" היא קראה. "זה מעולה!" אמרתי. גם שאר הבנות התרגשו. זה מרגיש כאילו הכל מתחיל להסתדר
***
"אמא אני יוצא עם חברים לים!" צעקתי. "אוקיי, אל תחזור אחרי עשר!" היא אמרה.
הסתכלתי במראה. לבשתי בגד ים כחול שלגמרי החמיא לי וגופיה לבנה. השיער שלי היה מסודר בפוני. העברתי יד בשיער שלי ויצאתי החוצה.
ליאם ונייל חיכו לי בחוץ במכונית של ליאם. הם גרים לא רחוק ממני ואני לא יודע את הדרך לים, אז החלטנו שניסע ביחד.
ליאם הפעיל את המוזיקה. Sugar' by maroon 5' התחיל להתנגן. צרחנו את המילים והרגשתי כמו איזה נער מהסרטים. נוסע עם חברים לים ושומע שירי פופ.
כשהגענו לשם ראינו את הארי, זאין, רוני וקייטי מחכים לנו על מחצלת שעל החוף. יצאנו מהמכונית. הם נעמדו וחייכו אלינו.
"שניכנס?" ליאם שאל. הסתכלתי על הים. בדונקסטר אין ים, יש אגם גדול אבל זה לא אותו דבר. חוץ מזה בדרך כלל קר מידי בשביל להכנס. הייתי בים מעט מאוד פעמים בחיים שלי.
"אתה בא?" שמעתי קול עמוק אומר. הסתובבתי וראיתי את הארי עומד מאחורי. הוא לבש בגד ים צהוב ו... הוא היה בלי חולצה. פאק הוא היה נראה טוב.
היה לו חזה שרירי וקוביות בבטן, והמון קעקועים. אם לא הייתי מכיר אותו כנראה הייתי חושב שהוא איזה בחור קשוח. הלוואי שהיו לי שרירים כאלה.
הורדתי את הגופיה וזרקתי אותה על החוף. חייכתי אליו "האחרון שמגיע הוא גזר!" צחקתי ורצתי וים (ה.כ. מאוד בוגר לואי). הארי רץ אחרי. כשהגענו למים התפקענו מצחוק. "גזר?" הוא שאל. "זה היה הדבר הראשון שעלה לי לראש" משכתי בכתפיי.
ליאם וזאין הצטרפו אלינו ואחריהם גם רוני וקייטי, נייל הגיע אחרון מתנשף. צחקנו.
היינו במים המון זמן, אני וליאם התחלנו קרב מים וכולם צחקו (ה.כ. קרבות מים של לילו🥺).
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfiction-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...