מתחביבי: להעלות כמה פרקים ברצף ואז להעלם למלא זמן
סתם אימלה אבל הייתי ממש עסוקה בשבוע האחרון, אבל עכשיו חזרתי ללא לעשות כלום
אה והתמכרתי לטין וולף בשבוע האחרון ואני עוד מעט מסיימת עונה 4 ביי
אמ והפאנפיק עומד להסתיים בפרק 40 אז נשארו עוד 8 פרקים ואפילוג ובודודלשץשךמחלס
איניווי
תהנו מהפרק!
~~~נ.מ. הארי
אין תחושה יותר מדהימה מלהיכנס לבית הספר יד ביד עם האדם שאתה אוהב.
אני ולואי הלכנו במסדרון, הידיים שלנו שלובות אחת בשנייה. לואי נראה לחוץ, אבל למרות שאמרתי לו מיליון פעמים שאנחנו לא חייבים לעשות את זה אם הוא לא רוצה, הוא התעקש.
ליטפתי את גב כף ידו עם האגודל שלי כדי להרגיע אותו, ונראה שזה עזר. הוא שלח חיוך קטן לכיווני וחייכתי אליו בחזרה.
ללואי יש את ההשפעה הזאת על אנשים, החיוך שלו פשוט גורם לך לרצות לחייך גם.
ואז הגיעו ההתלחששויות.
"למה הם מחזיקים ידיים?"
"הם ביחד?""ידעתי שהוא הומו"
"אומייגאד הם כל כך חמודים ביחד!"
"איכס ממש לא, שני בנים לא אמורים להיות ביחד"
ועוד מיליון משפטים אחרים. לואי היה נראה כאילו הוא רוצה להעלם בתוך האדמה, וכאב לי לראות אותו ככה.
"אולי תתחילו להתעסק בעניינים שלכם?!" אמרתי בתוקפנות וכל המסדרון השתתק. גלגלתי עיניים ומשכתי את לואי לכיוון הלוקרים שלנו.
"זה היה לוהט" לואי גיחך בשקט כשפתח את הלוקר שלו. "מדליק אותך כשאני צועק?" צחקתי. "יאפ. לגמרי. אתה צריך לצעוק יותר. אבל כאילו... לא עליי" הוא הוציא את הדברים שלו מהלוקר בזמן שגלגלתי עיניים ופתחתי את הלוקר שלי גם כן.
כשסיימנו לקחת את מה שאנחנו צריכים סגרנו את הלוקרים והיד של לואי מיהרה לאחוז בשלי, למרות ששנינו החזקנו הרבה ספרים שהיה מאוד קשה להחזיק ביד אחת. אבל לא עזבתי את לואי. ידעתי שהוא צריך את זה, ולמען האמת אני צריך את זה לא פחות ממנו.
נכנסנו לכיתה והתיישבנו אחד ליד השני, הידיים שלנו עדיין מחוברות אחת לשנייה. לפתע שמעתי לחישות מאחורי.
"הם מחזיקים ידיים?" זה היה הקול של זאין. "זה נראה ככה" נייל ענה לו. "זה אומר שלואי כבר הבין שהוא בקטע של זין או שזה סתם עוד אחד מהדברים המוזרים שהם עושים בין חברים?" זאין שאל.
"מה זאת אומרת אחד מהדברים המוזרים שאנחנו עושים?" הסתובבתי אליהם. "אמ... אני לא יודע אם שמתם לב אבל לפעמים אתם מתנהגים כמו... זוג" נייל אמר.
"זה כי אנחנו זוג... פשוט לקח לי זמן להבין את זה" לואי מלמל. "רגע מה- לואי טומלינסון הרגע הודה שהוא יוצא עם בן?!" זאין צעק ונעמד. "אומייגאד לארי איז ריל! לארי איז סו פוקינג ריל ואני מההתחלה ידעתי!" נייל צרח כמו נערה מתבגרת בת 14 ונעמד גם הוא.
"לארי?" שאלתי מבולבל. "עזוב, סתם בולשיט" לואי גלגל את עיניו. "איי שיפ בולשיט!" נייל צרח שוב. צחקתי מההתנהגות של נייל.
ליאם נכנס לכיתה והתיישב בשולחן ליידנו "מר קאוול מוסר שיש חזרות היום אחרי ההפסקה, אנחנו צריכים לסיים את הכל כי התחרות בעוד חודש" הוא אמר.
"ליאם... שמת לב למשהו שונה בי?" לואי שאל וחייך. "אמ... הסתפרת?" הוא שאל. "לא..." לואי גלגל עיניים.
"רמז: תסתכל על הידיים שלו" זאין אמר. "עשית קעקוע?" הוא הרים גבה. "מה לעזאזל- היה לי את הקעקוע הזה עוד מלפני שעברתי להולמס צ'אפל" הוא אמר. "הו... אמ..." ליאם נראה חושב.
"הוא מחזיק ידיים עם הארי" זאין גלגל את עיניו. "זאין! אתה לא אמור פשוט להגיד לו! אתה הוצאת אותי מהארון בניגוד לרצוני כרגע!" לואי צעק ועשה מזה דרמה כמו בערך כל דבר אחר, אבל מצאתי את זה כחמוד.
"אני לא הוצאתי אותך מהארון!" זאין גלגל עיניים. "אומייגאד רגע מה?!" ליאם צעק ונעמד.
"מר פיין יש לך משהו שתרצה לשתף את הכיתה?" המורה שבדיוק נכנסה שאלה בקול רם. "אמ... לא... כלום..." הוא אמר והתיישב בחזרה באיטיות.
"אתם ביחד?!" ליאם לחש-צעק. שנינו הנהנו בחיוך. "אני סוף סוף יכול להגיד שכריס המסוורת' חתיך בלי לצאת הומו" הוא גיחך.
"אבל אתה הומו" אמרתי.
"רק בשבילך" הוא אמר בחיבה והרגשתי את הלחיים שלי מאדימות.
מה עשיתי שהדבר המדהים הזה מגיע לי?
***
התקדמנו לכיוון הקפיטריה, אני ולואי עדיין מחזיקים ידיים, כשאלינור והחבורה המגעילה שלה התקדמו לכיוונינו.
"מה את רוצה כלבה?" לואי שאל. "ידעתי שאתה הומו, אני לא מאמינה שיצאתי עם פאג" היא צחקקה ברשעות.
היה נראה שלואי עומד להגיב לה אבל משכתי אותו משם במהירות לפני שהוא הספיק לומר משהו.
"למה משכת אותי?" הוא שאל ועדיין נראה עצבני.
"כי זה מיותר להתחיל עוד ריב עם אלינור... תמיד יהיו לאנשים מה להגיד, לא משנה מה. פשוט תתעלם" חייכתי אליו. הוא הסמיק מעט ויצאתי את זה חמוד.
"תודה הארי" הוא מלמל. "על מה?" שאלתי מבולבל.
"פשוט... תודה"
~~~
בייביז שלי🥺
תאמת זה פרק ממש קצת אבל זה חמודדחדחשללש
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfiction-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...