פרק 11

2.1K 178 417
                                    

רואים את התמונה הזאת?
יופי התמונה הזאת לא קשורה לפרק היא פשוט תזכורת לזה שאתם אוהבים אותי ואתם לא הולכים לשנוא אותי אחרי הפרק
אעאע וזה 3 שנים לHS
אני כלכך גאה בו🥺
בכל מקרהההה
לוביו
~~~

נ.מ. לואי

יום למחרת הלכתי לבית הספר, אלינור חיכתה לי בכניסה. איתה היו עוד שתי בנות ושתי בנים.

"לואי בייב" היא חייכה ונישקה אותי על הלחי "תכיר, אלו הלן, אריקה, וויל וג'רמי" היא חייכה והצביעה על הילדים שהיו איתה. חייכתי חיוך מאולץ.

הם לא נראו נחמדים כמו החבורה של הארי... לעזאזל עם זה. אני החבר של אלינור עכשיו, מסתבר, אז אני מניח שאני צריך להסתדר עם חברים שלה.

היא החזיקה לי את היד והתחלנו ללכת לכיוון הלוקרים שלנו. היא נפרדה ממני איפה שהלוקר שלה והלכתי לכיוון שלי.

פתחתי את הלוקר וראיתי את הארי וג'וני צוחקים ליד הלוקר של הארי. נעצתי בהם מבט של שנאה אבל זה לא היה נראה שמישהו מהם שם לב אליי בכלל. גלגלתי את עיניי וטרקתי את הלוקר. אנשים הסתכלו עליי אבל היה נראה שהם בעולם משלהם. ניגשתי אליהם בצעדים כועסים שפתאום... פתאום הארי נישק אל ג'וני. בפה. וג'וני לא התנגד.

עצרתי במקום. הרגשתי את הכעס שלי. הסתובבתי ומיהרתי ללכת משם.

"לואי!" שמעתי קול מאחורי אומר. הסתובבתי וראיתי את רוני. "היי רוני" אמרתי. "היי לו... אמ, רציתי לשאול אותך... על התמונה שהעלת אתמול?" היא אמרה בחוסר וודאות. "מה, רק להארי מותר לצאת לדייטים?" שאלתי בעצבים.

"לואי..  אתה מקנא?" היא שאלה "לא אני לא מקנא. אין לי סיבה לקנא. אני רק חושב שהארי מתנהג כמו זונה, שיום אחד הוא מנסה לנשק אותי יום אחרי זה הוא מכרבל איזה בלונדיני מטופש" גלגלתי את עיניי. "קודם כל, זה היה בהפרש של שבוע, ודבר שני, כן, להארי היה קראש עלייך. אבל הוא הבין שאין לו סיכוי אז הוא מנסה להתגבר על זה. ג'וני הוא כמו... כמו הריבאונד" היא ניסתה להסביר לי אבל רק גלגלתי את עיניי שוב "או שאולי אני הייתי רק מה שהוביל את הארי לאהבת חייו. הם מושלמים ביחד לא? שניהם קיטשיים ומתוקים והם גורמים לי לרצות להקיא. הם מוזמנים להנות ביחד, אבל גם לי יש חברה עכשיו. מישהי שאכפת לה ממני. מישהי עם פאקינג כוס" אמרתי.

"לואי, אם אתה חושב שלאלינור אכפת ממך, אתה טועה. אלינור יצאה עם כל בן בבית ספר שהיה חתיך מספיק בשבילה. הייתה אפילו תקופה שהיא יצאה עם ליאם. זה היה... לא נחמד במיוחד. אף אחד בבית הספר הזה לא אוהב את אלינור, ובמיוחד לא אני, קייטי, הארי, זאין, נייל וליאם" היא נאנחה.

"אז אולי הגיע הזמן שמישהו פאקינג יאהב אותה!" צעקתי. "אנחנו לא אוהבים אותה מסיבה. היא מגעילה אלינו כבר שנים. אם אתה תתחיל להסתובב עם אלינור, אתה תאבד את החברים האמיתיים שלך" היא אמרה בעצב. "אולי אתם לא החברים האמיתיים שלי אם אתם לא מקבלים את מי שאני יוצא איתה" אמרתי והלכתי משם בכעס.

הלכתי לכיוון אלינור "היי דארלינג" אמרתי לה ונישקתי אותה. היא חייכה כנגד הנשיקה והעמיקה אותה. בסופו של דבר התרחקתי. החזקתי לה את היד "ללוות אותך לשיעור?" שאלתי. "לו, אתה הכי מדהים שיש" היא נישקה אותי בלחי והלכנו לעבר השיעור שלה.

לא אכפת לי שהם עומדים לשנוא אותי. יש לי חברים משלי, ואם יש להם בעיה עם אלינור אבל אין להם בעיה עם ג'וני אז הם חבורה של צבועים. הארי וג'וני מוזמנים ללכת להזדיין, שיהיה, לא אכפת לי. יש לי עכשיו את אלינור וחברים חדשים וטובים יותר.

~~~
שאלה: לואי טיפש או שלואי טיפש?

מה היה קורה אם - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now