קידחדחמדמגמ היום הקליפ של ווטרמלון שוגר יוצא ואני גוססתתת
בכל מקרה
פשוט תזכרו שאתם אוהבים אותי ושאתם לא תרצחו אותי אחרי הפרק של היום
טוב?
יאיייייי
תהנו ;-)
(למה האימוג'י הזה נראה פדופיל)
~~~נ.מ. הארי
אחרי שהגעתי למאפייה ראיתי את קייטי מדברת עם מישהו ליד הדלפק. "קייטי?" שאלתי. "היי האז... תכיר, זה ג'יימס, הוא העובד החדש. הו שחכתי לומר לך... אתה לא צריך לעבוד היום. אני וג'יימס מסתדרים, אתה יכול ללכת הביתה" היא חייכה אליי. רציתי להיות עם קייטי אבל אני מניח שהיא מסתדרת.
יצאתי החוצה ולקחתי את האוטובוס בחזרה לבית שלי. נכנסתי ואכלתי צהריים, אבל אחרי רבע שעה בערך שיעמם לי, ולא ממש רציתי להיות לבד, עדיין הייתי פגוע מלואי. החלטתי להתקשר לג'וני.
חיפשתי את איש הקשר שלו בטלפון ולחצתי על חיוג. אחרי שלושה צפצופים הוא ענה. "ג'וני, רוצה לבוא אליי? התבטלה לי גם משמרת ודיי משעמם לי" אמרתי לטלפון. "כן ברור" יכולתי לשמוע את החיוך שלו דרך הטלפון.
כעבור חמש דקות הוא היה אצלי. "אז מה אתה רוצה לעשות?" שאלתי אחרי שנתתי לו נשיקה קצרה. "רוצה לראות סרט?" הוא שאל בחיוך. הנהנתי והתיישבנו על הספה, אחד ליד השני. הפעלתי סרט רנדומלי והתחלנו לראות את הסרט.
בשלב מסויים נשכבתי על הברכיים של ג'וני והוא צחקק. "מה?" שאלתי בחיוך. "התלתלים שלך מדגדגים אותי" הוא צחקק שוב. חייכתי חיוך רשע "הו באמת...?" אמרתי. "הארי לא!" הוא אמר, אבל זה היה מאוחר מידי. התחלתי לדגדג אותו בבטן והוא התחיל להתפקע מצחוק. "ה-הארי!" ג'וני צרח ואני צחקתי.
***
נ.מ. לואי
כשהגעתי למאפייה קייטי אמרה לי שהארי עזב מוקדם היום כי התבטלה לו משמרת. חזרתי הביתה לאכול ארוחת צהריים, ואחר הצהריים החלטתי לנסוע להארי להתנצל.
החנייה בחוץ הייתה ריקה אבל בכל זאת חניתי את האוטו בהמשך הרחוב. לקחתי נשימה עמוקה והתכוונתי לדפוק על הדלת כששמעתי צרחה.
"ה-הארי!" זה היה הקול של ג'וני. ג'וני. צורח. אצל הארי בבית. בטח מתחתיו בזמן שהזין של הארי תקוע לו בתחת.
קימצתי את אגרופי בכעס ונכנסתי מהר לאוטו שלי. נסעתי בלי לחשוב בכלל.
אני לא הולך להתבכיין עכשיו כמו תינוק. הארי קיבל זיון, יופי לו. נהדר. מקסים. אני כל כך שמח בשבילו. בעיקר בגלל שהתכוונתי להפרד מהחברה שלי בשביל שיסלח לי. בעיקר בגלל שרוני אמרה לי שהוא ישב בוכה במסדרון. טוב, נראה שהוא התגבר על זה מהר, לא? אני בטוח שג'וני נהנה. ראיתי איזה גדול הזין של הארי, אבל התחת של ג'וני, טוב... לא יצא לי להסתכל לו על התחת אבל אני בטוח ששלח הרבה יותר טוב. למה אני בכלל חושב על זה?!
עצרתי בצד הכביש ויצאתי מהר מהמכונית. ברגע שהייתי בחוץ, הקאתי את כל ארוחת הצהריים שלי. המחשבה על ג'וני והארי... עושים את זה... הקאתי שוב. הקאתי והקאתי.
בסופו של דבר נכנסתי לאוטו ונסעתי בחזרה הביתה. ירדתי למרתף מהר, מתעלם מאמא שלי או אחיות שלי, ונעלתי את הדלת של החדר שלי.
רק ברגע שהדלת הייתה נעולה, הרשתי לעצמי להתפרק. דמעות זלגו מעיניי אחת אחרי השנייה.
שנאתי את ג'וני.
שנאתי את אלינור.
שנאתי את וויל.
שנאתי את הארי.
שנאתי את עצמי.~~~
אין כמו פרק חיובי ושמח שבו לארי משלימים ומתנשקים ומתחתנים והכל טוב יפה :)
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfic-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...