פרק 18

2.1K 192 225
                                    

סליחה שלוקח לי זמן להעלות פרקים והכל, אין לזה ממש סיבה חוץ מזה שאין לי מוטיבציה לכתוב
אה ואם שמתם לב או לא, שיניתי את הכריכה של הסיפור!
Mood: 'hot n' cold' by Katy Perry

עוד משהו, בפרק יכולים להיות קטעים שעכולים להחשב 'סוטים' אז אם למישהו יש בעיה אם זה... תדלגו? לאדעת, אני גם לא חושבת שזה כלכך נוראי, הם לא שוכבים או משהו פשוט יש אנשים שזה מפריע להם אז אל תגידו שלא הזהרתי
~~~

נ.מ. לואי

"לעזאזל" הארי אמר ואני רק צחקתי. זאת הייתה הפעם השביעית בערך שניצחתי אותו במריו קארט "אתה כל כך גרוע בזה" צחקתי והוא עשה פרצוף כועס בכאילו.

"עוד משחק" הוא אמר וחייכתי "אתה בטוח שאתה רוצה להפסיד שוב?" שאלתי בטון מתגרה "אתה יודע מה אומרים, פעם שמינית גלידה" הוא גיחך "אף אחד אף פעם לא אומר את זה" גלגלתי עיניים אבל הפעלתי את המשחק שוב.

בחרנו דמויות ומכוניות והתחלנו לשחק. באמצע הסיבוב הראשון בערך הארי עקף אותי. בסיבוב השני עדיין הייתי מאחוריו. לא! אני לא יכול להפסיד לו! לעזאזל עם זה, אני כלבה רמאית, לא אכפת לי. אני חייב לנצח אותו.

הנחתי את היד שלי על הירך שלו והמשכתי לשחק עם היד השנייה. באיטיות התחלתי להזיז את היד למעלה, מתקרב ל... לזה שלו (ה.כ. איזה נקבה לואי פשוט תגיד זין).

ידעתי שזה דבר דוחה לעשות, אבל לא באמת אכפת לי. אני הולך לנצח במשחק הזה. הסתכלתי מזווית העין על הארי. הוא נראה מרוכז במשחק אבל הייתה לו הבעה משונה על הפרצוף. חייכתי עצמי והמשכתי לקרב את היד שלי יותר ויותר, עד שנגעתי במפשעה שלו מבעד למכנס.

"פאק" הוא פלט והפיל את השלט. חייכתי והחזרתי את היד לשלט, עוקף אותו ומסיים את הסיבוב האחרון. "אתה חתיכת רמאי קטן ומלוכלך" הוא אמר וצחקתי "מה לעשות, זה אני" חייכתי.

הוא גלגל עיניים "זה לגמרי נחשב ניצחון טכני לי" הוא אמר "אני עדיין מוביל עלייך" חייכתי חיוך ביצ'י "לך זדיין" הוא אמר.

"אתה צריך ללכת לשירותים או משהו? להביא לך זוג בוקסרים שלי?" צחקתי והוא נתן לי מכה חלשה ביד "תסתום, אין לי זקפה" הוא אמר "כמובן שלא" חייכתי. "אני שונא אותך" הוא נאנח.

צחקתי שוב "אני חושב שאני אשאיר אותך לבד עכשיו... לטפל ב... בעיה שלך" אמרתי וקמתי מהספה. "הייתי אומר שתישאר אבל אולי באמת כדאי" הוא חייך אליי.

גיחכתי והתכופפתי לנעול נעליים, מבליט את התחת שלי בכוונה. כשסיימתי הסתובבתי לראות את הארי מסיט מבט מהר ומסמיק.

חייכתי "אוהב את הנוף?" התגרתי בו "לעזאזל איתך טומלינסון" הוא אמר וקבר את ראשו בכרית. "ביי הארי, אוננות נעימה" אמרתי לו ויצאתי מביתו בחיוך.

מאז שהארי נפרד מג'וני ואני מאלינור יצא לנו לבלות יותר זמן ביחד. אני אוהב להקניט את הארי ולהביך אותו, והוא בסדר עם זה, הוא יודע שאם זה מפריע לו אני אפסיק, ולי זה לא מפריע במיוחד.

אני יודע, אני זונה שחייב תשומת לב, אבל כל עוד זה לא פוגע באף אחד...

הגעתי לבית שלי מהר ופתחתי את הדלת. ציפיתי לראות את אמא והבנות, אבל במקום זה... טוב, אמא הייתה שם. אבל היה איתה בחור שנראה בערך בן 40 ומשהו, יחסית גבוה עם שיער חום קצוץ.

"אמא... מי זה?" שאלתי. אמא הסתכלה עליי, מופתעת "לו... היית אמור לחזור רק עוד שעה..." היא אמרה ונראתה נבוכה. "אמ... הלכתי מוקדם" אמרתי "מי זה?" שאלתי שנית.

"לואי תכיר זה... זה מארק. מארק, זה לואי, הבן הבכור שלי" אמא אמרה ולא הבנתי מה קורה פה (ה.כ. אני יודעת שמארק הוא אבא של לוטי, פיזי, דייזי ופיבי אבל אמ כן פה הוא לא אז תתמודדו). "אוקיי... מה הוא עושה פה?" שאלתי.

"אני חושב שאני אתן לכם זמן לבד... אני בכל מקרה צריך ללכת" מארק אמר וחייך אל אמא. אל תחייך אליה ככה! הוא לקח את הג'קט שלו מהמתלה ויצא מהבית.

אמא נאנחה והתיישבה על הספה. "אמא... למה הוא היה בבית שלנו?" שאלתי "הוא... לואי אני והוא יצאנו לדייט" היא נאנחה "והבאת אותו הביתה?! חשבתי שאת בכלל לא מוכנה לצאת יותר! אני לא רוצה אבא חורג!" אמרתי במהירות.

"לואי... לואי תרגע, זה הדייט השני שלנו בערך. הוא בבית כי הדייט היה בבית. פיבי ודייזי הלכו לבלט, ואתה, פיז ולוטי הלכתם לחברים שלכם אז חשבתי שיהיה לי בית לבד לכמה שעות, והזמנתי אותו לראות סרטים" היא אמרה. התיישבתי ליידה על הספה.

"אני יודעת שאבא שלך היה נוראי, אבל מארק מאוד נחמד, ואני חושבת שתאהב אותו. אני רק רוצה שתהיה שמח בשבילי" היא אמרה בשקט "אמא... אני שמח בשבילך, ברור. אבל אני לא רוצה שתפגעי שוב" אמרתי.

"לואי, אני אדם מבוגר, אני יכולה לדאוג לעצמי. אתה לא צריך לדאוג... חוץ מזה, אל תשכח מי האמא ומי הילד פה" היא גיחכה. צחקקתי קצת "כן..." נשענתי עליה והיא חיבקה אותי. "איך היה אצל הארי?" היא שאלה. העברתי בראשי את כל מה שקרה "היה... בסדר" אמרתי בחיוך .

"אולי נעשה משהו כיפי? כשהבנות יחזרו, נזמין פיצה ונראה סרטי דיסני כמו שהיינו עושים פעם, זוכר?" היא שאלה. חייכתי כשנזכרתי בערבים שהיינו יושבים כולם, אוכלים ג'אנק פוד צופים ב'מלך האריות' בפעם המיליון בערך.

הנהנתי "זה יהיה נחמד" חייכתי. "טוב... אני הולכת לאסוף את התאומות מהחוג שלהן, אני אחזור עוד מעט" היא אמרה "אתה תסתדר?" היא שאלה.

"אמא, אני בן 18 זוכרת?" שאלתי והיא חייכה "אתה עדיין התינוק שלי" היא אמרה וגילגלתי עיניים.

"אני אוהב אותך אמא" אמרתי בשקט. "אני גם אוהבת אותך לו" היא נשקה לראשי "ביי, אחזור עוד כמה דקות" היא אמרה ויצאה מהדלת.

מה היה קורה אם - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now