לקח לי מלא זמן לכתוב את ההתחלה של הפרק אבל אני דיי מרוצה צריך שהוא יצא בסוף
תהנו מהפאנארט החמוד הזה
אזהרה: טמטום והמון ה.כ.
עוד אזהרה: הארי ולואי ממש סוטים מה נסגר
לא, הם לא שוכבים אבל הם שני חרמנים ואני חתיכת מטומטמת שצחקתי כל הפרק בערך~~~
נ.מ. לואי
"אני מצטער אני לא-" קטעתי אותו בנשיקה.
אם להיות כן, ציפיתי שהוא יהיה זה שינשק אותי אבל הוא פשוט חפר והייתי חייב להשתיק אותו איכשהו. וגם ממש ממש רציתי לנשק אותו.
למשך כמה שניות הוא פשוט קפא ואז לאט לאט התחיל לנשק חזרה. הידיים שלי אחזו בפרצוף שלו ושיחקו בתלתלים שלו, בזמן שהידיים שלו היו באגני. הפיות שלנו זזו בתיאום מושלם והגענו למצב שאני שוכב על החול והארי מעליי, נשען על ידיו (ה.כ. הארי טופ ביצ'ס).
לפתע הרגשתי את הלשון שלו בין השפתיים שלי, והתרחקתי במהירות.
"לעזאזל לואי" הארי התנשם מעליי ויכולתי להרגיש את הזקפה שלו על הירך שלי. באמת סטיילס? רק מנשיקה? "מישהו פה נראה להוט" צחקתי. "תסתום" הארי חייך אליי והגומות שלו בלטו.
"אתה יפה" אמרתי בשקט. הוא הסמיק "אני הייתי בטוח שאני אקבל אגרוף לפנים, לא נשיקה" הוא צחקק.
"כן... אני כנראה חייב לך הסבר" מלמלתי. "אמ... אד וג'וני עזרו לי להבין שאני מאוהב בך, רוני עזרה לי להבין שאני בי, וקייטי עזרה לי להרחיק אותך מלירוי" הסברתי. "הו... בגלל זה קייטי התנהגה כל כך מוזר" הוא גיחך. הנהנתי והוא חייך והסתכל עליי למשך כמה שניות.
לפתע הוא התקרב אליי ונישק אותי שוב, ולעזאזל, הפעם השנייה אפילו יותר מדהימה מהפעם הראשונה.
כל העצבים שלי עיקצצו והלב שלי פעם כל כך חזק שאני דיי בטוח שהארי יכל לשמוע. הוא ניסה להכניס את הלשון שלו ושוב התרחקתי.
"הכל בסדר?" הוא עיקם את ראשו. "כן פשוט... אוף אני כל כך מביך אבל... זה מוזר. להתנשק עם בן. כאילו... אף פעם לא עשיתי את זה וזה חדש וזה מדהים אבל זה גם מוזר" אמרתי מובך. הארי חייך והתרומם, מתיישב שוב. התיישבתי גם והוא פתח את הרגליים שלו, מסמן לי לשבת ביניהן.
התיישבתי איפה שאמר לי, גבי צמוד לחזהו לראשו מונח על ראשי. "אתה לא צריך למהר לו... אתה יכול לקחת כמה זמן שאתה צריך" הוא לחש ונישק את הלחי שלי.
"גם רוני אמרה את זה... אני סיפרתי למשפחה שלי והן קיבלו את זה טוב ממש... גם סיפרתי לרוני וקייטי אבל לבנים עדיין לא" אמרתי בשקט. "תיקח את כל הזמן שאתה צריך... אני פה בשבילך" הסתובבתי אליו עם ראשי.
"אני אוהב אותך" לחשתי.
"אני יותר" הוא גיחך.
"אני אוהב אותך כל כך שהקשבתי לאד שירן בשבילך" אמרתי.
"אני אוהב אותך כל כך שיצאתי עם ג'וני רק כדי לגרום לך לקנא" הוא החזיר.
"אני אוהב אותך כל כך שרבתי עם אלינור מול כל הבית ספר בשבילך" השבתי לו.
"אני אוהב אותך כל כך שבכל פעם שאתה אומר אופס, אני אומר היי" הוא צחק.
"אני אוהב אותך כל כך ש... שאני מוכן לעשות את זה" נישקתי את השפתיים שלו בפעם השלישית לאותו יום.
הרגשתי את השפתיים של הארי נמתחות לחיוך על השפתיים שלי. הכנסתי את הלשון שלי בין השפתיים שלו, מבקש אישור. הוא פתח את פיו והלשונות שלנו התנגשו. נשמע דוחה- אבל זה היה מדהים.
אחרי כמה שניות התנתקנו שוב, מתנשמים בכבדות. יכולתי להרגיש את הזקפה של הארי שוב, הפעם בדיוק על התחת שלי. הסתובבתי כך שאנחנו יושבים פנים אל פנים, הרגליים שלי כרוכות סביב האגן שלו והידים שלי אוחזות בכתפיים שלו, והחלטתי להתגרות בו קצת.
"הארי" נתתי ליד שלי להחליק על החזה שלו באיטיות. "כן?" קולו היה נשמע צרוד יותר מבדרך כלל. "אני צריך לומר לך משהו" אמרתי בשקט והתקרבתי לאוזן שלו, נושף עלייה. היה נראה שהוא מחכה. התקרבתי לאוזן שלו עוד יותר עד השפתיים שלי נגעו בתנוך שלו.
"אתה חתיכת כלב חרמן!" צרחתי לאוזן שלו ודחפתי אותו אחורה, מגחך. הוא יבב וצחקתי חזק יותר.
"אתה לא נחמד" הוא אמר. "אני נחמד. אני הכי נחמד שיש" חייכתי חיוך תמים "זה אתה שלא מסוגל להשאיר את הווילי שלך במכנסיים" גיחכתי (ה.כ. יא אתם זוכרים שמתישהו בתחילת הפאנפיק בדיוק באותו חוף לואי קרא לזין של הארי ווילי? כי אני כן וזה הישג כי אני לא זוכרת כמעט כלום מהפאנפיק ההזוי הזה).
"זה בגללך. תפסיק להיות כל כך לוהט לכמה דקות, תן לווילי הפסקה" הוא צחק. "מה אם אני רוצה לתת לו משהו אחר?" נשכתי את שפתיי (ה.כ. שני סוטים!!!).
"פאק לואי אתה לא יכול לעשות לי את זה!" הוא אמר ונראה מתחנן. "הו באמת?" עשיתי תנועה שגרמה לתחת שלי להתנגש במפשעה שלו שוב (ה.כ. אני שונאת את המילה מפשעה אבל כאילו...). הארי פלט אנחה חלושה, הידיים שלו מחליקות מהמותניים שלי למטה (ה.כ. סליחה על כל הה.כ. שלי כן אני חופרת אבל דיי אימלה למה אני נקרעת מצחוק כרגעעעע). הידיים שלו לחצו על הישבן (ה.כ. חיח ישבן) שלי והפעם זה היה תורי להאנח.
"עכשיו תנשק אותי טיפש" (ה.כ. now kiss me you fool! אני אלך ביי) הוא אמר והתכופפתי אליו עד ששפתינו התנגשו. הארי הפך אותנו כך שאני למטה שוב, והוא אוחז בתחת שלי.
"לעזאזל סטיילס בתור מישהו מביך לא ציפיתי ממך להיות כזה שטלתן במיטה" התנשמתי. "אנחנו לא במיטה" הוא חייך. "נכון, אנחנו שני סוטים שמתמזמזים על החוף" צחקתי.
אחרי כמה שניות שפשוט בהינו אחד בשני כחכחתי בגרוני "אמ... הארי?" שאלתי בטון ביישן שממש לא התכוונתי שיצא לי. "אתה יכול ל... לרדת עכשיו? אני מצטער פשוט אני לא-"
"זה בסדר" הוא קטע אותי וירד ממני, נשכב לצידי. "כמו שאמרתי לך, אנחנו לא צריכים למהר. אתה עדיין חדש בזה, קח את הזמן שלך" הוא חייך אליי חיוך מרגיע, ורציתי פשוט להשאר ככה לנצח.
שוכב על חוף הים, בוהה בכוכבים עם בחור חתיך ברמות לצידי שעד לפני כמה דקות התמזמזנו ואני עדיין יכול לראות את הזקפה שלו בולטת דרך הבגד ים שלו.
טוב... אולי הקטע האחרון קצת הרס את הרומנטיות אבל הבנתם למה התכוונתי.
~~~
אני הולכת לגיהינום ביי
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfiction-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...