אוקיי אז לא התכוונתי להעלות את הפרק בשעה מאוחרת או משהו פשוט תכננתי להעלות אותו אתמול ושכחתי ואז תכננתי להעלות אותו היום ושכחתי ואני לא רוצה לשכוח שוב אז אני מעלה אותו מחר ומקסימום תקראו אותו מחר בבוקר או משהו
עוד משהו, עכשיו שיצאתי מהקבוצה אין לי איך לעדכן אותכם מתי עולה פרק, אז כל פעם שאני מעלה פרק אני אודיע באינסטגרם שלי (sheldon_fangirl) כדי שעדיין תוכלו לדעת מתי עולה פרק
תתכוננו לקיטשיות וחמידות :-)
Mood: 'birthday' by Katy Perry
~~~נ.מ.לואי
התעוררתי בבוקר בחיוך. היום אני פאקינג בן 17. בגלל שנולדתי בדצמבר אני תמיד האחרון שחוגג ולכן אני הכי קטן.
קמתי והסתכלתי על עצמי במראה. לבשתי מכנסי טרנינג אפורים ואת הסווטשירט שהארי הביא לי ואני מסרב להחזיר לו אותו. הסווטשירט ענקי עליי אבל הוא מחמם ויש לו ריח של תה קינמון.
סידרתי קצת את השיער שלי ויצאתי מהחדר, עליתי במדרגות ובשנייה שהגעתי למעלה שמעתי "הפתעה!"
יש לנו במשפחה מסורת, כל מי שחוגג יום הולדת מפתיעים אותו בבוקר עם עוגה ובלונים ומתנות.
אמא, לוטי, פיזי והתאומות עמדו בסלון. על השולחן הקטן הייתה עוגת שוקולד. מאחוריהן היה עץ שעוד לא קושט ומתחתיו היה הארגז עם הקישוטים. בלונים צבעוניים היו מפוזרים בכל מקום.
חייכתי וחיבקתי את אמא שלי, והבנות הצטרפו לחיבוק במהרה. התיישבנו על הספה ואמא הביאה לי שוקו חם עם קצפת ומרשמלו, שהיא אף פעם לא מרשה לנו כי זה "יותר מידי סוכר". חה, כאילו יש כזה דבר יותר מידי סוכר.
שתיתי מהשוקו בזמן שדייזי נגשה אליי והושיטה לי קופסא מרובעת עטופה. "זה מכולנו" לוטי חייכה. "הבנות בחרו את זה, אני רק שילמתי" אמא אמרה בחיוך. "תודה" אמרתי וחיבקתי אותן שוב.
למרות שאחיות שלי מעצבנות ממש, הן הדבר הכי חשוב לי בעולם.
קרעתי את העטיפה ופתחתי את הקופסא. בתוך הקופסא היו זוג נעלי כדורגל חדשות. "הנעליים שלך כבר ישנות אז קנינו לך חדשות" פיבי חייכה בגאווה. צחקקתי "תודה, בנות" הודיתי להן שוב והנחתי את הקופסא בצד.
התחלנו לאכול מהעוגה בזמן שאמא פתחה את הטלוויזיה, ונתנה לי לבחור איזה סרט שאני רוצה, מכיוון שאני ילד היום הולדת.
בחרתי בסרט the greatest showman (ה.כ. סרט מדהים אם לא ראיתם לכו לראות עכשיווו). זה אחד הסרטים האהובים עליי, מאז שאני ילד קטן אני זוכר את עצמי שר את השירים או עושה ליפסינג לזאק אפרון.
באמצע הסרט התאומות נרדמו, וכשנגמר הסרט כיביתי את הטלוויזיה. התאומות חזרו לישון, כי הן בכל זאת התעוררו מוקדם לסדר את הכל, ולוטי ופיזי חזרו לחדרים שלהן. אמא שלי רצתה לצאת לסידורים אבל הרגישה רע להשאיר אותי לבד "זה בסדר אמא, הארי יגיע לכאן עוד מעט" אמרתי לה. היא חייכה "טוב מתוק, תהנו, מזל טוב" היא אמרה ויצאה.
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfiction-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...