פרק 35

2.6K 198 465
                                    

היי מתוקיםםם
התגעגעתם? אני יודעת שכן
סליחה שנעלמתי למלא זמן ביכ אבל סופסוף פרקקק
סליחה החופש לא משפיע עליי טוב
מה שמזכיר לי
היום יש יומולדת 4 לתינוק העונה לשם ליאם ג'יימס פיין🥺
מזל טוב ליאםםם
הפרק הזה מוקדש לך למרות שזה בכלל היומולדת של הארי אבל שיהיה
אה ועוד 3 ימים החופש נגמר מה-- אני לא מוכנה לזהההה
סליחה אני אפסיק עם החפירות תהנו מהפרקקק
נ.ב. המתנה של הארי הייתה ממש עלובה כי אני נוראית במתנות אבל הפעם ניסיתי לעשות את זה יותר טוב

~~~

נ.מ. לואי

עמדנו כולנו בחדר של הארי, מסתכלים על הארי הישן.

"זה לא קצת מרושע?" ליאם שאל. "אל תהיה מבאס ליאם" רוני אמרה לו בכעס. "אוקיי... בספירה לשלוש" אמרתי.

"אחד... שתיים... שלוש!" אמרתי. כולם צרחו "מזל טוב!" ואני ונייל קפצנו על המיטה.

הארי התעורר בבהלה וכולנו התחלנו לצחוק. "אני שונא אותכם" הארי אמר וכיסה את הראש שלו עם השמיכה. נייל המשיך להתפקע מצחוק בזמן שנשכבתי ליד הארי.

"בוקר טוב האז" אמרתי בחיוך. "בוקר נוראי, בזכותכם" הוא מלמל. "זה לא יכול להיות בוקר נוראי, זה היום הולדת שלך!" צחקקתי.

הוא הרים את השמיכה וכיסה בעזרתה את הראשים של שנינו. "היי" לחשתי. "היי" הוא חייך חזרה. "אתה שונא אותנו?" לחשתי. "אני מוכן לסלוח בתנאי אחד" הוא לחש. "מה התנאי?" שאלתי, למרות שכבר ידעתי מה הוא יגיד. "נשיקה" הוא צחקק.

חייכתי וקירבתי את שפתיי לשלו, מנשק אותו. אחרי כמה שניות שהתנשקנו השמיכה הועפה ממנו ומיהרנו להתנתק.

"עכשיו אנחנו חוגגים, תתמזמזו אחר כך" זאין אמר. הארי צחק "אני אקום אבל אני צריך שכולכם תצאו" הוא מלמל. "למה?" ליאם שאל. "כי אני ערום" הוא משך בכתפיו וכולם מיהרו לצאת ולסגור את הדלת.

"אני יכול להשאר?" חייכתי בתמימות. הארי משך בכתפיו בחיוך וקם, חושף את גופו הערום. ניסיתי לא לבהות, אבל העיניים שלי כאילו מעצמן הלכו לכיוון מטה. הארי גיחך, ומיהרתי להסיט את מבטי, מרגיש את לחיי מאדימות.

הוא התלבש והעביר יד בשיער שלו. "עכשיו זה בוקר טוב?" שאלתי בחיוך. הוא נתן לי נשיקה חטופה "עכשיו כן" הוא חייך.

יצאנו החוצה אל השאר "אל תדאג הארי, תכננו את כל היום. הולכת להיות לך היום הולדת הכי טובה שיש!" נייל צעק.

"ובערב יהיה לי ולך חגיגה פרטית" לחשתי באוזן של הארי, מנסה לגרות אותו.

אני לא הולך לתת להארי לשכב איתי כמתנת יום הולדת מין הסתם... אבל זה יכול להיות אקסטרה. הפרצוף של הארי התעוות וצחקקתי לעצמי.

מה היה קורה אם - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now