פייבסוספאם בקהל?
:-)~~~
נ.מ. לואי
הטיסה עברה דיי בסדר, חוץ מזאין שכל הזמן אמר שאנחנו עומדים להתרסק ולמות. כשסוף סוף יצאנו משדה התעופה, לקחנו מונית לבית המלון. הם אמרו שהחדרים שלנו יתפנו רק ב14:00 אז השארנו את המזוודות שם ולקחנו עוד מונית למקום בו התחרות עומדת להתקיים.
מר קאוול רצה שנכיר קצת את המקום, והוא אמר שגם שאר המתחרים עושים את זה. בדרך למקום בו התחרות מתקיימת יצא לנו לראות את לונדון קצת, וממה שראינו היא עיר מדהימה. לא יכולתי לחכות שסיימון ישחרר אותנו להסתובב בעיר.
כשהגענו לשם, יצאנו מהמונית והרמנו מבט למבנה הגדול שעמד מולנו. "ואוו" היה הדבר היחיד שהצלחנו להוציא מהפה שלנו.
המקום הזה היה ענק! זאת ההופעה הראשונה שלנו! יהיו פה בטח מיליון אנשים! הרגשתי את הברכיים שלי רועדות מהמחשבה לעמוד מול אלפי אנשים ולשיר.
כמעט התחרטתי שלא נשארתי בבית, עד שהרגשתי את היד של הארי נכרכת סביב המותניים שלי בעדינות. "יהיה בסדר" הוא מלמל ונשק לקצה ראשי, מה שישר העלה לי חיוך קטן.
הייתי לחוץ, אבל עם הארי והבנים לצידי, אני מניח שאנחנו נסתדר. נכנסנו פנימה. בכניסה היה אזור גדול מלא באנשים שהסתובבו, או עמדו בתור להרשם. השמש החורפית של לונדון האירה דרך הקירות השקופים. "אני הולך לרשום אותכם, תישארו כאן" סיימון אמר וכולנו הנהנו, עדיין מסתכלים סביב על המקום העצום הזה.
"תשאל כבר איזה מישהו!" שמעתי התלחששויות ליידנו. "תשאל כבר איזה מישהו אתה!" נשמע קול אחר, ולפני ששמתי לב מישהו מעד ונתקע בי.
"אופס" החבר שלו, שעמד מאחוריו וכנראה דחף אותו, אמר. "א-אני מצטער" אמר זה שנפל עליי. הוא היה גבוה ובלונדיני, עם עיניים כחולות ועגיל בשפה. הוא לבש גופייה שחורה עם הסמל של נירוונה, וסקיני ג'ינס שחורים.
"אמ... רצינו לשאול אם... אם אתם יודעים איפה זה התחרות להקות?" הבלונדיני שאל במבוכה, ושמתי לב שיש לו מבטא אוסטרלי. "אתם גם לתחרות להקות?" שמעתי את ליאם מאחורי.
"כן... גם אתם? אנחנו אמורים להיות על הבמה עכשיו לבדיקות של המיקרופון והכל אבל אין לנו מושג איפה הבמה" הבחור שדחף את הבלונדיני אמר. היה לו עור חיוור ושיער בצבע ירוק בהיר, שתאם לעיניים שלו. הוא לבש חולצה לבנה שנכתב עלייה 'idiot!' בטוש.
"אנחנו גם בתחרות. אנחנו אמורים לעלות על הבמה עוד מעט" הארי אמר והסתכל לכיוון עמדות ההרשמה לראות מתי סיימון חוזר. "הו מגניב, אני מייקל דרך אגב, וזה לוק" הבחור עם השיער הירוק אמר.
"היי... אני לואי, ואלה הארי, ליאם, זאין ונייל" אמרתי והצבעתי על הבנים. נראה שלוק בא להגיב שלפתע נשמעה צרחה "מצאנו את הבמה!" שני בנים רצו לכיוונינו, או יותר נכון לכיוון לוק ומייקל.
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfic-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...