ואוו מלא זמן לא עלה פרק
אומרים שאולי זאין וג'יג'י מצפים לתינוק
אני לא בטוחה שזה אמיתי אבל אם כן- אני כלכך מתרגשת בשבילם🥺
אימלה יהיה להם את התינוק הכי יפה ביקום הזה
טוב אני אפסיק לחפור
תהנו מהפרקקקק
~~~נ.מ. לואי
השבוע עבר מהר. אני והארי העמדנו פנים שהכל בסדר למרות שדיי נמנענו אחד מהשני.
הלכתי עם זאין, שכבר התחברנו יותר מאז, לכיוון השיעור האחרון שלנו- שיעור מוזיקה.
לפתע עצרתי. ראיתי מולנו את הארי מדבר עם איזה בלונדיני. הארי צחק והבלונדיני הסמיק. הארי לחש לו משהו באוזן לפני שהם נפרדו, הבלונדיני פנה שמאלה והארי הלך לכיוונינו.
"היי!" הארי אמר. "היי... אמ, מי זה היה?" שאלתי (ה.כ. תתגאו בי לא עשיתי אופס והיי). "זה ג'וני... הוא עובד איתי במאפייה והוא ממש חמוד" הארי חייך. "הוא לא כזה חמוד" אמרתי. הארי גיחך "ממתי אתה מבין בבנים, מר. לואי סטרייט טומלינסון?" הוא אמר והלך לכיוון הכיתה.
זאין צחק "תסתום" אמרתי לו והלכנו לכיתה גם. ליאם ונייל ישבו בכיתה וצחקו (ה.כ. אני לא עושה ניאם בפאנפיק הזה רק כי אני לא רוצה להבריח את הקוראים שלי).
המורה נכנס לכיתה, מחייך אל כולנו "אני לא הולך להתעכב יותר מידי, אני רק רוצה לתת לכם משימה קצת שונה היום. היום אנחנו הולכים לעבוד בקבוצות. בגלל שאנחנו חמש עשרה ילדים במגמה, אתם תתחלקו לשלוש קבוצות, בכל קבוצה חמישה אנשים" הוא אמר ושיחרר אותנו לעבוד.
כמעט באוטומטיות אני, זאין, ליאם, נייל והארי הלכנו אחד לשני. "אז... מה אנחנו הולכים לעשות?" נייל שבר את השקט. "אני חושב שאנחנו צריכים לכתוב שיר" אמרתי.
התחלנו להעלות רעיונות, עד שלבסוף יצא לנו שיר.
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make-up to cover up
Being the way that you are is enoughEveryone else in the room can see it
Everyone else but youBaby, you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't know, oh oh
You don't know you're beautifulIf only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful, oh oh
That's what makes you beautiful(מתוך השיר what makes you beautiful by one direction)
(ה.כ. שיר לא מוכר בכללללללל נכון כולכם מופתעים מבחירת השיר שלי?)
כתבנו גם עוד בית, אז שוב פזמון, אז חלק איטי יותר ועוד פזמון. השיר יצא טוב. אחר כך אני התיישבתי על הפסנתר ונייל עם הגיטרה והלחנו את השיר. חילקנו את המילים בינינו. בעיקר לליאם והארי היו סולואים אבל הייתי בסדר עם זה, הקול שלהם גם ככה יותר מתאים לשיר.
YOU ARE READING
מה היה קורה אם - Larry Stylinson
Fanfiction-גמור- לואי ומשפחתו עוברים לגור בהולמס צ'אפל. הכל כרגיל עד שאמא של לואי שולחת אותו למאפייה לקנות לחם והוא פוגש שם בעובד חתיך וחמוד שגורם לו לפקפק במיניות שלו. מה היה קורה אם הבנים לא היו הולכים לאקס פקטור. **כל הבנים באותו הגיל **לנייל לא הולכת להיו...