Dorazili sme domov.
,,Vybal si zlatko." povedala mi mama.
,,Áno, mami."Otcovi začal zvoniť telefón. O 10 minút za mnou pribehol.
,,Rose?"
,,Áno oci?"
,,Zlatko, prekážalo by ti ak by sme sa presťahovali?"
,,Kam?" vyletelo zo mňa.
,,Dostal som pracovnú ponuku v Soule."
,,Vážne?" neverila som ,,nevadilo by mi to"
,,Vážne by ti to nevadilo?" uisťoval sa otec.
,,Naozaj. Budem rada." potvrdila som.
,,Kedy sa sťahujeme?" bola som nadšená.
,,Pozajtra." oznámil mi otec.
,,To si už môžem zbaliť aj ostatné veci."Idem si pobaliť. Konečne odtiaľ vypadnem. Mingi. Jasne idem napísať Mingimu.
JA: AHOJ
MINGI: AHOJ, UŽ SI DOMA?
JA: ÁNO, PREDCHVÍĽOU SME DORAZILI.
MINGI: TO JE SUPER POTOM
JA: MÁM SUPER NOVINU
MINGI: AKÚ?
JA: SŤAHUJEM SA DO SOULU
MINGI: FAKT? KEDY?
JA: POZAJTRA
MINGI: SUPER. NEVIEM SA DOČKAŤ
JA: JA TIEŽ NIE
MINGI: KDE BUDETE BÝVAŤ?
JA: ZATIAĽ EŠTE NEVIEM. DÁM TI VEDIEŤ
MINGI: DOBRE
JA: ZATIAĽ AHOJ. IDEM SA POBALIŤ
MINGI : AHOJNevedela som sa dočkať.
Na ďalší deň
Zajtra odlietame. Mám už všetko zbalené, no stale tomu neverím. Konečne odtiaľ vypadnem. Konečne môžem začať odznova.
Zvonenie budíka. Vstala som. Je 5 hodín ráno. O 3 hodiny nám letí lietadlo. Išla som si spraviť raňajky a pripraviť sa na cestu. Mám už dohodnuté stretnutie s Mingim, potom čo si vybalím batožinu.
Je 7 hodín. Vyrážame na letisko. O hodinu odlietame.
Ahoj Busan. Vitaj nový začiatok.
Som v Soule. Sme na ceste do nového domu. Soul je naozaj nádherné mesto.
Dom je úžasný, obrovský a nádherný. Mohla som si vybrať izbu. Vybrala som si tú najväčšiu. Rýchlo som si vybavila. Napísala som Mingimu esemesku, že vyrážam a vyšla som z domu.
Na vedľajšom dome sa otvorili dvere. Počkala som kto vyjde. Bola som zvedavá na nových susedov. Vyšiel vysoký chlapec. Keď som sa mu pozrela lepšie do tváre zistila som, že je to...
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
FanfictionObyčajný a nudný život? To sa Rose stať nemôže. Život dievčata z Busanu, ktoré zažíva šikanu každý deň. Výlet do Tokya však všetko časom zmení. Pre Rose začína nový život. Chvíľami lepší a chvíľami trpkejší. Začítajte sa do jej príbehu. ❣️🖤 Kim Son...