30. Klub

117 15 0
                                    

Vošli sme za Jiminom do klubu.

Objednali sme si každý pivo. Viem, že som si sľúbila, že už nebudem piť. No Sehun ma presvedčil, že na mňa dá pozor.

Našli sme si voľný stôl a sadli si k nemu. Bavili sme sa približne 20 minút. Sehun medzi nás začal aj zapadať. Začala som cítiť alkohol v hlave. Bola som mierne opitá.

,,Ideme tancovať?" - Tae
,,Ideme." vyskočila som na nohy.

Tancovali sme a začala hrať pomalá pesnička. Prišiel za mnou Sehun a zatancovali sme si spolu. Chytil ma za ruku a druhou ma chytil za pás. Ja som ho chytila za rameno a položila so hlavu na jeho plece. Bol to strašne super pocit tancovať s ním. V bruchu mi lietali motýliky. Tento pocit si budem pamätať vždy.

,,Tento tanec si budem pamätať do konca života."

,,Ľúbim ťa." - Sehun

Povedal to. Povedal, že ma ľúbi. To bolo po prvýkrát. Skoro som od radosti odpadla. Moje srdce asi chytilo turbo verziu a chcelo ma zabiť. Iné vysvetlenie nemám. Bola som šťastná.

,,Aj ja teba."

Objal som ho. Odtiahla som sa a on ma pobozkal. Najlepší deň v mojom živote.

,,Môžeš dnes ostať so mnou?" - Sehun
,,Ako to myslíš?"
,,Šla by si dnes spať ku mne?" - Sehun
,,Musím najprv napísať rodičom." ale čo im poviem?

Ahoj mami, dneska pôjdem z klubu so svojim frajerom k nemu domov a prespím tam. Troška som si vypila, tancujeme spolu a spýtal sa ma či s ním dnes neostanem. Môžem?

JA: AHOJ MAMI, SOM V KLUBE SO SVOJOU KAMARÁTKOU JENNIE, MOHLA BY SOM DNES SPAŤ U NEJ?
MAMA: ÁNO MÔŽEŠ ALE DAJTE NA SEBA POZOR. NEBUĎTE VONKU DLHO.

To by som mala.

,,Môžem."
,,Som rád." usmial sa na mňa.

Pri každom jeho úsmeve sa roztápam. Mám pocit, že mi už veľa času na tomto svete neostáva. Buď ma zabije moje srdce, motýle v bruchu alebo sa roztopím.
Pekná smrť.

,,Musím ísť na záchod." - Sehun
,,Dobre ale potom sa vráť."

Prikývol a odišiel. Ostala som sama, no nevadilo mi to. Chlapci sa zabávali pri stole a ja som sa vedela zabaviť aj sama kým sa vráti Sehun.

Cítila som, že ma niekto chytil za ruku. Sehun práve odišiel, nemohol sa vrátiť tak skoro. Otočila som sa. Bol to mladý chlapec. Usmial sa na mňa.

,, Ahoj som Taeyong

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, Ahoj som Taeyong." predstavil sa
,, Ahoj, Rose."
,, Zatancuješ si?"
,, Áno."

Dúfam, že sa Sehun nebude hnevať.
Tancovali sme spolu a v tom som zbadala Sehuna. Pozrel sa našim smerom. Videla som ako sa v jeho očiach objavil hnev. To sa až tak hnevá? Veď sa od neho držím ďalej a len tancujeme. Nepodvádzam ho pred jeho očami. Ani by som to nedokázala.

Prišiel k nám a schmatol ma za ruku. Odsunul ma za seba.

,, Čo tu robíš?" -Sehun
,, Tancujem." -Taeyong
,, Ty poznáš Taeyonga?"
,, Som jeho brat. Ty ho poznáš Rose?" -Taeyong
,, Nie sme bratia a je to moje dievča." -Sehun
,, Vyzerá to, že predsa sme bratia s rovnakým vkusom." - Taeyong
,,Poviem to ešte raz, my dvaja nie sme bratia." - Sehun

Bratia? Sehun a Taeyong? Vôbec sa na seba nepodobajú. No Sehun povedal, že nie je jeho brat a vyzeral, že ho nemá veľmi v láske. No Sehun nemal v láske nikoho. Keby som ho nepoprosila tak by nenávidel ďalej aj mojich kamarátov. Teraz neviem. Sú či nie sú bratia?

Chytil ma za ruku a ťahal von z klubu.
Nestíhala som s nim držať krok. Išiel priveľmi rýchlo.
,,Spomaľ, nestíham."

Otočil sa dvihol ma na ruky a vyniesol ma pred klub.

,, Je naozaj tvoj brat?"
,,Nevlastný. Môj "otec" ho mal s jeho mamou a podvádzal moju mamu."
,,To je mi ľúto ale on zato nemôže."
,,Nechcem mať s tou rodinou nič spoločné. Kvôli nim som prišiel o mamu."

Videla som mu slzy v očiach. Nikdy som ho nevidela takého zraniteľného. Nechcela som sa s ním viac na tú tému baviť, pretože ho zraňovala.

,,Počkaj na mňa chvíľu."

Vbehla som do baru k stolu kde sú chlapci. Zobrala som si svoju a Sehunovu tašku.

,,My už pôjdeme."
,,Napíš mi keď budeš doma." - Kookie
,,Daj na seba pozor." - Johnny
,,Ozvi sa." - Jimin

Objala som ich a mierila zase von z klubu. Pozrela som sa dozadu. Chlapci mi mávali, zamávala som im späť a nepozerala sa pred seba. Do niečoho som narazila alebo skôr do niekoho. Taeyong ležal vedľa mňa na zemi.

,, Si v poriadku?"
,, Áno a ty?" - Taeyong
,, Áno a prepáč."
,, To je v poriadku, len dávaj väčší pozor, aby sa ti niečo nestalo." -Taeyog
,,Prepáč ale musím ísť. Možno sa ešte stretneme."

Utekala som von. Sehun ma tam čakal.

,,Zvládneš odšoférovať domov?"
,, Ja zvládnem všetko."
,, Koľko si toho vlastne vypil?"
,, Jedno malé pivo ale to bolo ešte keď sme prišli, neboj sa. Nasadni si."

Usmiala som sa. Nasadla som si k nemu na motorku a poriadne sa ho chytila. Prežili sme to. Sme pred jeho domom. Vošli sme dnu.

𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰Where stories live. Discover now