Otvorila som oči, ešte stále som ležala na Sehunovej hrudi. Boli len tri hodiny ráno. Nechcela som ho zobudiť ale bola som smädná. Vstala som, zišla do kuchyne napila sa a vrátila sa do izby. Ľahla som si na posteľ. Sehun sa na mňa pozrel. Zobudila som ho. Usmial sa pritiahol si ma k sebe a zozadu ma objal. Takto sme spali až do rána.
Zobudila som sa nato, že ma niečo zozadu tlačí. Vyskočila som z postele. Sehunovy sa postavil.
,, Čo to robíš?" zajačala som.
,, To je len ranná erekcia," usmial sa ,,my chlapci ju máme každé ráno. Neboj sa." s úškľabom na tvári.Začala som sa červenať, rýchlo som utiekla do kúpeľne. Umyla som si zuby a upravila som sa.
Vrátila som sa do izby, no Sehun tam už nebol. Kam šiel? Zbadala som lístok s textom na nočnom stolíku.
Stálo tam:
O HODINU SA VRÁTIM. NIEKAM ŤA VEZMEM. ČAKAJ MA PRED DOMOM.Bolo to zlaté. Obliekla som sa a upravila som si vlasy do drdolu. Obliekla som si :
Vyšla som pred dom a čakala na Sehuna. O pár minút som ho už videla prichádzať, na motorke. Zastavil a zoskočil z motorky. Zohol sa mi dať pusu. Uhla som sa.
,, Rodičia sú doma." ukázala som na dom.
,, Tak to musíme ísť potom rýchlo niekam inam." smial sa.Nasadol si na motorku, nasadil si prilbu a mne podal druhú. Bola ružová.
,,Odkiaľ máš ružovú?" smiala som sa.
,, Bol som ju práve kúpiť." usmial sa ,,preto som odišiel."
,, Je tvoja."Objala som ho. ,,Ďakujem."
Nasadla som si a niekam ma viezol.
Zastavil pri jazere. Bolo tu veľa ľudí. Vzal ma na piknik? Zlaté.Vzal si tašku a zišiel bližšie k jazeru. Položil na zem deku. Z tašiek vybral nejaké sladkosti, čipsy a kolu.
,, Odkiaľ vieš, že mám rada práve toto?" žasla som.
,, Je niečo, čo neviem?" usmial sa a žmurkol na mňa.
Postavil sa, dal mi pusu na čelo a stiahol ma sadnúť si.Dali sme si niečo pod zub a len tak sme sedeli.
,,Chceš sa prejsť?" spýtal sa.
Prikývla som.Postavili sme sa a šli sme sa prejsť. Chytil ma za ruku a celý čas mi ju držal. Voda bola krásna čistá. Slnko sa od nej krásne odrážalo.
Po prechádzke sme sa vrátili na deku. Zývla som si.,,Si unavená?"
,, Trochu."Potľapkal si na nohy.
,, Ľahni si."
Trochu som váhala, no napokon som si ľahla. Slnko mi zrazu prestalo svietiť do očí. Otvorila som ich. Sehun nadomnou držal ruku aby ma slnko neoslepovalo. Usmiala som sa a zavrela oči späť.
Neskôr sme pozbierali veci a vracali sme sa domov. Odviezol ma pred môj dom. Zakývala som mu a jeho už nebolo.
Sedela som v izbe. Bolo pol deviatej večer. Rozhodla som sa ísť spať aby už bolo zajtra. Nevidela som ho len hodinu a už mi strašne chýbal.
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
FanfictionObyčajný a nudný život? To sa Rose stať nemôže. Život dievčata z Busanu, ktoré zažíva šikanu každý deň. Výlet do Tokya však všetko časom zmení. Pre Rose začína nový život. Chvíľami lepší a chvíľami trpkejší. Začítajte sa do jej príbehu. ❣️🖤 Kim Son...