22. Bar

125 16 0
                                    

Ležala som na posteli. Bolo ešte len šesť hodín. Nudila som sa a nedokázala som ani zaspať.

Myslela som na Sehuna. Čo sa to dnes stalo? Si moja. Prehrávali sa mi jeho slová v hlave. Chytila som si hruď. Srdce mi bilo priveľmi rýchlo. Chodíme spolu? Myslel tým to? Naozaj sa mu páčim? Nerobí si zo mňa srandu? Neviem čo si mám myslieť.

Nechápem to. Myslela som si, že ho nenávidím. Chcela som sa ho zbaviť. No stačila jedna pusa a zistila som, že sa mi páči. Nemôžem mu to dať najavo.

TAE: AHOJ ROSE, MÁM CHUŤ NA PIVO, NECHCEŠ SA PRIDAŤ?
JA: JASNÉ A KDE SA STRETNEME?
TAE: POČKÁM ŤA PRED BAROM XXX.
JA: DOBRE, UŽ VYRÁŽAM.

Rýchlo som sa prezliekla a vyrazila som. Tae ma už čakal pred barom. Keď si ma všimol, pohol sa mi oproti. Objala som ho.

,,Ahoj Rose."
,, Ahoj."odzdravila som sa ,,ostatný neprídu?"
,,Príde ešte Jimin s Jungkookom, ochvíľu by tu mali byť."

Vošli sme zatiaľ dovnútra a objednali si. Tae si dal veľké pivo, zatiaľ čo ja iba malé. Moja tolerancia alkoholu je hrozná. Aby som sa opila mi stačí aj jedno pivo. Päť minút po tom ako sme si sadli vošli do baru Jimin a Jungkook. Objali sme sa na pozdrav. Objednali si tiež veľké pivá. Chvíľu sme tam sedeli a rozprávali sa o škole.

Zrazu začala hrať pesnička bang bang bang od skupiny BIGBANG. Bola to naša obľúbená pesnička s Jungkookom z detstva.

Chytil mi ruku a ťahal ma na parket. Zatancovali sme si. Nevedela som, že vie tak dobre tancovať. Po bang bang bang som sa chystala zísť z parketu, pretože začala hrať pomalá pesnička. No Jungkook ma chytil za ruku a položil mi ruku na pás. Začal so mnou tancovať. Musela som mu chytiť rameno a položiť si hlavu na jeho plece, pretože bol tak blízko, že sme sa skoro dotýkali nosami. Keď dohrala pesnička Jungkook ma objal. Objala som ho tiež. Objímali sme sa asi 2 minúty. Odsunula som sa od neho a usmiala sa.

,, Som rada, že som ťa našla."
,,Aj ja a ani nevieš ako." usmial sa.

Chytil ma za ruku a zišli sme z parketu späť k ostatným.

,, Spravíš nám fotku Rose?" spýtal sa Jimin a postavil sa ku Jungkookovi.
,, Jasné."

Začala som ich fotiť.

,, Môže byť?"opýtala som sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, Môže byť?"opýtala som sa.
Prikývli.

Všetci sme sa skvelo bavili. Dopili sme pivá.

,, Je mi to ľúto ale s Kookiem vás musíme opustiť." - Jimin
,,Prečo?"
,, Musíme ešte niečo vybaviť. Neskôr ti napíšem." - Kookie

Prikývla som. Jimin s Kookiem odišli a my sme s Taem zostali zase samy.

,, Dáš si ešte pivo?" - Tae
,, Áno, jedno malé. Ďakujem. "

Tae šiel k pultu objednať. Nebývala som ďaleko, čiže som vedela, že sa domov dostanem aj keď si vypijem.

Zostali sme v bare ešte niečo vyše hodiny. Pili sme pivo a tancovali. Vypila som už 4 pivá. Bola som opitá. Tancovali sme s Taem na Love scenario od skupiny Ikon, keď som cítila, že ma niekto chytil za ruku.

Otočila som sa.

,,Čo tu robíš?" bola som prekvapená.

𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰Where stories live. Discover now