38. Výlet

104 10 0
                                    

Cŕŕn, cŕŕŕn
Zobudila som sa na zvonenie budíka. Sehun ešte spinkal ako malé bábätko. Nechápem ako sa môže niekto nezobudiť na taký hlasný budík.

Pohladkala som ho po tvári.

,,Sehun." snažila som sa ho zobudiť.

Pomaly otvoril oči a stretli sa nám pohľady.
Natiahol sa za mnou, rýchlo som chcela odskočiť no stihol ma chytiť za ruku. Pritiahol si ma k sebe. Zatiahol ma pod perinu a objal.

,,Musíme vstávať je sedem hodín."
,,Ešte chvíľku."

Pobozkal mi krk a pritúlil sa ku mne. Nedalo sa mu odolať. Bol príliš sladký.
Ležali sme ešte 10 minút kým sa mi podarilo vytiahnuť ho z postele.

Vošli sme do kúpeľne, umyli sme si zuby. Ja som si upravovala vlasy a on odišiel späť do izby. Keď som sa vrátila späť na posteli som mala pripravené šaty.

,,Čo to?" pozrela som na Sehuna
,,To si obleč srdiečko."
,,Prečo zlatko?" usmiala som sa
,,Lebo v nich budeš krásna."

Tak som si ich obliekla a dnes pôjdem v nich. Asi budú moje najobľúbenejšie.

Vyšla som do kuchyne a začala im chystať raňajky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vyšla som do kuchyne a začala im chystať raňajky. Pripravila som im hrianky a kakao.

Mingi s Wooyoungom už vyšli z izieb.

,,Sadnite si a najedzte sa."
Prikývli a už aj sedeli. Podala som im raňajky a prisadla si. Počkali sme kým príde Sehun a najedli sa.

Nasadli sme do auta. Bolo osem hodín. Mierili sme na plavbu po rieke. No oni o tom zatiaľ nevedeli, bolo to prekvapenie. Zastavili sme pri prístave.

,,Prekvapko. Ideme na plavbu po rieke."
,,Fakt?" -Mingi
,,Áno, viem, že si to chcel vždy vyskúšať."
,,Milujem ťa Rose." -Mingi

Sehun si ma hneď pritiahol k sebe a škaredo sa na Mingiho pozrel. Rozosmiali sme sa. Vzali sme si veci a nastúpili na loď.

Bolo to super. Musíme sem chodiť častejšie.

Sehun sedel na kraji lodi. Vyzeral tak okúzlujúco.

Šla som si sadnúť k nemu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šla som si sadnúť k nemu. Preložil cezomňa ruku a ja som si položila hlavu na jeho plece. Strávila by som tak aj celý deň. Vyzeralo to, že Mingimu a Wooyoungovi sa plavba páči. Vyzerali šťastne.

Po skončení plavby sme prišli k autu. Nasadli sme a Sehun nás viezol na piknik, o ktorom takisto nevedeli.

Zastavili sme na krásnej lúke.

,,Piknik." zakričala som

Vyzeralo to, že sa im to páči. Vzala som zo sebou ovocie, čipsy, sladkosti, džúsy, kolu, chlebíčky a všeličo možné. Deku sme si položili pod strom a naháňali sme sa na lúke. Potom ako sme sa vyčerpali behaním sme si sadli a najedli sa. Som rada, že mám takých kamarátov ako mám.

Pred pár mesiacmi som bola len chudera Rose bez kamarátov v Busane a teraz mám 6 pravých kamarátov a k tomu ešte priateľa Sehuna, o ktorom som bola rozhodnutá, že ho nikdy viac nechcem vidieť. Teraz bol mojím priateľom a zanič by som ho nemenila.

Blížil sa večer, na ktorý som sa vôbec netešila.

𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰Where stories live. Discover now