Je ráno. Otvorila som oči. Oslepilo ma slnko ktoré svietilo cez okno dnu do izby. Vyzeralo to na pekný deň.
Zišla som do kuchyne a rozhodla som sa, že napečiem niečo pre Mingiho a Wooa ako poďakovanie za včerajšok.
Dúfam, že to bude jedlé. Povedala som si v duchu keď som vybrala koláč z trúby. Vyzeral celkom jedlo, tak uvidíme.
Zabalila som ho do dózy a vybrala sa k ich domu. Zazvonila som. Nikto neotváral. Otočila som sa, že prídem neskôr ale začula som kroky, tak som sa otočila späť. Niekto bol pri dverách.
Otvoril mi Mingi.
,,Rose, potrebuješ niečo?" divil sa Mingi
,, nie len som vám priniesla niečo sladké,,
,,poď si sadnúť do obývačky, idem ti priniesť niečo na pitie, čo si dáš?"
,,To je jedno."Vošla som dnu sadla som si na gauč a čakala na Mingiho... Pozrela som sa okolo, mali to tu pekné, veľmi pekné nato že tu bývali dvaja chlapci... Dvaja.. Zamyslela som sa, kde asi môže byť Wooyoung... To som asi nemala robiť.
Dvere do nejakej miestnosti sa otvorili, podľa toho čo som videla myslím, že do kúpeľne.
Wooyoung stál predomnou...
Bez trička, len s uterákom na dolnej časti tela. Bol prekvapený rovnako ako ja.Ustúpila som o krok dozadu, zapotácala som sa, o niečo som sa zachytila a stiahla to zo sebou na zem. Preboha to bolelo, môj zadok. Pozrela som sa čoho sa držím... Nohavice... Preboha nie... Vedľa stál Mingi... V boxerkách... Pri páde som sa zachytila o jeho nohavice a stiahla mu ich... Nie, to sa mi len sníva...
Spamätala som sa, rýchlo som sa pustila Mingiho nohavíc a vstala som.
Mal na sebe biele boxerky s červenými a čiernymi srdiečkami... Skoro som sa začala smiať...,, Prepáč" povedala som s potláčanym smiechom..
,, Nič sa nestalo" odpovedal MingiAko mohol byť tak v pohode? A čo Wooyoung? Stál tam a smial sa... Stál tam len s uterákom...
Ako môže každý chlapec v mojom okolí vyzerať takto? To cvičia celé dni? Samé tehličky... Všade...
,, Idem sa obliecť " povedal so smiechom Woo a odišiel.
Sadli sme si s Mingim na gauč. Tvárili sme sa, že sa nič nestalo. Rozprávali sme sa čo by sme mohli dnes robiť. Zrazu ma napadlo, že som priniesla aj koláč. Woo sa práve vrátil.
,, Priniesla som vám koláč ako vďaku za včerajšok."
,,To si nemusela," - Woo
,, Mňam je úžasný" zhodnotil Woo keď ho ochutnal.
,, Ďakujem"Dojedli sme koláč a dohodli sa s Mingim, že sa o dve hodiny stretneme pred mojim domom a pôjdeme do parku.
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
FanfictionObyčajný a nudný život? To sa Rose stať nemôže. Život dievčata z Busanu, ktoré zažíva šikanu každý deň. Výlet do Tokya však všetko časom zmení. Pre Rose začína nový život. Chvíľami lepší a chvíľami trpkejší. Začítajte sa do jej príbehu. ❣️🖤 Kim Son...