Cŕŕŕn.. cŕŕn
Znova ten budík.
Už som si na neho odvykla.
Pozrela som sa na hodiny.. Čo to dopekla... Mala som vstať už pred hodinou... Budem meškať...
To si nemôžem dovoliť hneď v prvý deň...
Rýchlo som vybehla z postele. Umyla si zuby, upravila sa a obkiekla. Vybehla som do kuchyne a vzala si desiatu. Obula som sa a utekala. Mám 10 minút kým zavrú bránu školy.O 8 minút neskôr
Už som pred bránou školy. Stihla som to. Aspoň, že je škola tak blízko. Mala by som si zlepšiť kondičku. Mám pocit ako keby som mala zomrieť. To som bežala len 8 minút a cítim sa ako po behaní maratónu.
Vošla som do areálu školy. Obzrela som sa okolo seba. Škola bola obrovská.
Zbadala som nejaké dievča tak som podišla bližšie, že sa jej opýtam kde nájdem riaditeľnu.,, Ahoj môžeš mi pomôcť?" opýtala som sa ,,som tu nová."
,,A čo s tým mám ja spoločné?" premerala si ma odmerane.Otočila som sa a šla preč.
Niekto za mnou zakričal.
,,Rose!"Otočila som sa. Bol to Jimin.
,,Ahoj.",,Ahoj,čo tu robíš?" vyzvedal.
,,Prestúpila som sem a hľadám riaditeľnu."
,,Poď za mnou, vezmem ťa tam."Bola som rada, že je tu aspoň jedna známa tvár.
Prešli sme cez areál školy a vošli do budovy. Zastavili sme pred veľkými dverami.,,Choď dnu, ja ťa tu počkám"
,,Ďakujem."Bolo to od neho zlaté. Vošla som dnu. Riaditeľ mi oznámil do akej triedy chodím a tak podobne. Vyšla som von.
,,No čo? Aká trieda?"
,,1 ročník, trieda A"
,, Super, ja som 1 ročník a trieda C"
,, Mám triedu o kúsok ďalej ako ty, zavediem ťa tam."
,,Ďakujem ti."Zastavili sme pri triede. Každý na nás pozeral. Nevedela som prečo ale neodvážila som sa opýtať Jimina.
,,Toto je tvoja trieda" ukázal mi Jimin ,,a tamto je moja." ukázal na triedu neďaleko.
,,Keď budeš niečo potrebovať, zastav sa."
Prikyvla som.
,,Idem do triedy, ochvíľu zvoní"
,,Dobre, tak neskôr." kývla som mu.Počkala som na učiteľku pred triedou.
,,Prečo stojíš pred triedou a nejdeš dnu?"
,,Dobrý deň, ja som nová žiačka."
,,Jaj tak," prezrela si ma ,,tak poď za mnou."Vošli sme do triedy. Hneď sa začali rozprávať.
,,To je dievča, čo bolo s Jiminom."
,,Kto to je?",,Ticho, prosím." ozvala sa triedna učiteľka.
,,Toto je vaša nová spolužiačka, poď sa predstaviť.",,Ahojte, Volám sa Rose. Vychádzajme spolu dobre."
,,Sadni si na voľné miesto k Jennie." ukázala na pekné hnedovlasé dievča.
Sadla som si vedľa nej. Vyzerala milo.
,,Ahoj, ja som Rose a ty?"
,,Ahoj, ja som Jennie." odzdravila sa ,,odkiaľ si prestúpila?"
,,Chodila som na školu v Busane ale presťahovali sme sa."
,,Aha," zamrmlala ,,ty sa poznáš s Jiminom?"
,,No aj áno, včera sme sa stretli prvýkrát."
,,To máš šťastie." hlesla.
,,Prečo?" nechápala som.
,, Ty nevieš kto je Jimin?" bola prekvapená.
,,Nie."
,,Na škole máme 6 obľúbených chlapcov, sú to najkrajší chlapci na škole. Všetky dievčatá za nimi behajú. No a Jimin je jedným z nich. Zvyčajne sa s nikým nebaví."Cez prestávku som zbehla s Jennie do bufetu. Kúpila som 2 džúsy, jeden pre seba a jeden zanesiem Jiminovy ako vďaku za ráno.
Cestou do triedy som sa spýtala Jennie či by šla so mnou do triedy C.
,,Prečo tam ideš?" vyzvedala ,,To je trieda, kde chodia všetci tý 6 chlapci, ktorých som ti spomínala."
,,Idem za Jiminom." odpovedala som.Nakoniec išla so mnou. Počkala vedľa triedy, zatiaľ čo som sa šla pozrieť či je Jimin vo vnútri. Nebol tam. Tak som sa otáčala, že sa vrátim neskôr. Otočila som sa a spravila som krok dopredu. Do niekoho som narazila.
Prečo?
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
FanfictionObyčajný a nudný život? To sa Rose stať nemôže. Život dievčata z Busanu, ktoré zažíva šikanu každý deň. Výlet do Tokya však všetko časom zmení. Pre Rose začína nový život. Chvíľami lepší a chvíľami trpkejší. Začítajte sa do jej príbehu. ❣️🖤 Kim Son...