36.🔥❣️🔥

118 13 1
                                    

Akonáhle som zatvorila dvere dvihol ma do vzduchu. Priklincoval ma o stenu.

,,Dneska si mi na tanier naložila príliš veľa žiarlivosti. Zaslúžiš si trest a ja odmenu."

Zasmiala som sa. Pritlačil ma ešte viac o stenu a začal ma bozkávať. Znova tá jeho úžasná jahodová príchuť. Tej sa nedalo mať nikdy dosť.

Bozkami mi zišiel od pier ku krku a stále klesal. Vyzliekol mi tričko.
Bozkami mi zablúdil na prsia. Vlna rozkoše mi prúdila do celého tela. Jeho pery sú ako droga. Keď s nimi začnete, stanete sa na nich závislý. Ja som závislá na ňom. Svojimi perami si razil cestu nižšie. Bozkával mi brucho a pritom mi rozopínal nohavice. Stiahol mi ich a dvihol na ruky.

Preniesol ma ku posteli a položil na ňu. Perami ma začal dráždiť v rozkroku. Jazykom mi dráždil klitoris. Keď je toto trest asi chcem byť zlá. Stiahla som mu tričko.

Otočila som sa. Teraz ležal podomnou.

,,Nemala som dostať trest ja? A ty odmenu?"

Rozopla som mu nohavice. Stiahla som ich spoločne aj s jeho boxerkami. Mal na nich srdiečka. Neudržala som sa smiechu.

,,Nesmej sa mi." no smial sa tiež.
,,Mne sa páčia."
,,Viem, preto ich nosím."

Ježiš. On je taký sladký. Samotár a večne naštvaný Sehun nosí srdiečkované boxerky kvôli mne.😀

Vzala som do rúk jeho penis a dráždila ho. Použila som ústa. Sehun stonal. Dúfam, že to nerobím zle ale robím to prvýkrát.

,,Zajazdi si na mne." prosíkal

Sadla som si na neho. Pomaličky. Prečo je taký veľký. Raz ma roztrhá.
Pomaly som na neho sadala a vstávala.

,,Budem!"
,,Aj ja!" - Sehun

Spravil sa mi znova do úst.

Bola som sa osprchovať. Teraz šiel Sehun.

Ľahla som si do postele a čakala na neho. Vyšiel z kúpeľne a ľahol si ku mne. Pritiahol si ma k sebe a objal ma. Položila som si hlavu na jeho hruď.

,,Nechcem aby si ma volala Sehun."
,,A ako ťa mám potom volať?"
,,Napríklad mojko." usmial sa
,,Tak mojko ľúbim ťa."
,,Aj ja Teba srdiečko."
,,Ty ma voláš srdiečko?"
,,Keď ja budem mojko, ty budeš srdiečko."

Práve sa roztápam. Hovorila som, že sa raz pri ňom roztopím ale nevedela som, že to bude keď ma bude volať srdiečko. Je naozaj zlatý. Mám šťastie, že ho mám. Pri tejto myšlienke som zaspala. Spala som na jeho hrudi až do rána.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin