31. 🖤🔥🖤

121 14 0
                                    

Vošli sme do domu. Sehun si sadol na pohovku. Tváril sa, že mu nič nie je ale vedela som, že keď videl Taeyonga nie je veľmi šťastný. Aj keď som nevedela prečo. Taeyong nemohol zato, že sa narodil. On sa na svet nepýtal.

Šla som do kuchyne a spravila som mu čaj. Odniesla som mu ho do obývačky.

,,Ďakujem"
,,Nemáš za čo, vypi ho kým je teplý. Pozrieme si niečo?" ukázala som na televízor.
,,Horor?" usmial sa
,,Máš popcorn?"
,,V kuchyni skrinka nad umývadlom."

Spravila som popcorn a vrátila sa do obývačky. Sehun už pripravil film a čakal na mňa. Sadla som si vedľa neho. Pritiahol si ma bližšie, objal ma a zapol film. Jasné, že o duchoch, aby som si mohla nasáčkovať do gatí. Skákala som dva metre vysoko vždy keď sa objavil duch. Sehun sa smial. Dvihol ma a posadil si ma na jeho nohy. Objimal ma zo zadu a hladkal mi ruky.

Cítila som sa pri ňom bezpečne. Cítila som, že keď som s ním nič sa mi stať nemôže.

Vo filme sa objavil duch otočila som sa tak rýchlo, že ani neviem ako a objímala som ho. Odtiahla som od neho hlavu a pobozkal ma.

Bozkávali sme sa, nadvihol ma a položil na gauč. Naklonil sa nadomňa a bozkával ma ďalej. Rukou mi prešiel od krku ku pásu a zašiel ňou pod moje tričko. Cukla som sebou. Pozrel sa na mňa.

,,Mám prestať?"
,,Nie len, vieš, to je.."
,,Tvoje prvýkrát?"
Prikývla som. Hanbila som sa. Nikdy som s nikým nespala a nevedela som čo mám robiť.
,,Ja viem." usmial sa na mňa ,,neboj sa."
Prikývla som.

Bozkával ma. Chutil ako jahody. Vždy keď odtiahol pery som sa cítila prázdna. Chýbali mi jeho pery. No potom ma vždy pobozkal znova.

Rukou mi zašiel znova pod tričko. Hladkal ma. Vyzliekol mi tričko. Potom svoje. Mal úžasné telo a tie svaly. No najviac zo všetkého ma vzrušovali jeho oči.

Pery a ruky mal asi všade a rozkoš ma zaniesla na miesto kde som boli len ja a Sehun. Vyzliekol si nohavice a bozkával ma ďalej. Vyzliekol ma úplne do naha a seba takisto. Mal dlhý a hrubý penis. Preboha ten sa do mňa nemôže ani zmestiť.

,,Si si istá, že môžem?"
Od rozkoše som nemohla rozprávať, preto som len prikývla.

Keď ho do mňa vsúval stonala som.
,,Dopekla" vydral zo seba ,,vieš o tom, že si tam dole strašne úzka? Dlho to nevydržím."

Musela som si zakusnúť do pery aby som nekričala. Vsúval ho do mňa a pritom mi dráždil rukou klitoris. Prúdila vo mne rozkoš.

Spravila som sa. Sehun takmer tiež. Chcela som sa dvihnúť, že to spravím ústami.

,,Si si istá? Veľa dievčat nerado prehĺta."
,,Som."

Spravil sa mi do úst. Myslela som si, že to bude chutiť horšie.

Dvihol ma na ruky. Vzal ma do svojej izby a položil na posteľ. Ľahol si vedľa mňa objal ma a zakryl nás. Ja som sa ešte vždy triasla od vzrušenia, nechápem ako mohol chodiť a ešte ma aj nosiť na rukách.

Ležať vedľa neho a objímať ho bola najlepšia vec na svete. Prajem si byť s ním každý deň, každú noc a aj každú minútu. Vedela som, že je pre mňa ten pravý. S pocitom, že je tu pre mňa som zaspala.

Zobudila som sa. Bola som smädná. Sehun sa zobudil a opýtal sa ma čo sa stalo. Povedala som mu, že som smädná.

,,Vodu máš v nočnom stolíku, pripravil som ju pre teba."

Milujem ho.🖤

Napila som sa. Schúlila sa k nemu a spala ďalej.

𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰Where stories live. Discover now