Na, sziasztok! Örülök, hogy szeretnétek egy ilyen interaktív könyvet, ami kettő igencsak izgalmas világot ölel körül. De mivel tudom, hogy rengeteg ilyen interaktív könyv van, ezért gondoltam, csavarok egy kicsit rajta. De szerintem kezdjük a szereplők foglalásával. A szereplőket teljes mértékben ti találjátok ki. Nemét, szeme színét, meg mi egymást, de azért ezt is szeretném egy kicsit izgalmassá tenni.
Félisten szereplők:
Ha félistent választatok, akkor van egy kikötésem. Nem választhattok a tizenkettő főisten közül. Meg is mondom, hogy miért. Nem csak azoknak az isteneknek lehetnek erős gyerekük. Meg szerintem izgalmasabb, ha egy kicsit eltérünk a szokásos formáktól. A képességeiteket ti határozzátok meg, de ha valamit túl erősnek találok, akkor szólok és kitalálhatsz valami másikat. De nézzük is, hogy hogyan néz is ki ez az egész karakteres dolog.
Név:
Életkor:
Isteni szülő:
Varázstárgy:
Képességek (max. 6):
Hübrisz:
Erősségek:
Kapcsolata az isteni szülőjével:
A Táborban van-e, vagy még nem találták meg:
Milyen fegyverekhez ért:
Kinézete (magasság, szem- és hajszín,...):
Belső tulajdonságok:
A Táboros pontra kitérnék. A félvéred (ha azt választod) lehet olyan, aki a történet alatt fog bekerülni a Táborba, lehet olyan, aki már ott él egy ideje (te szabhatod meg, hogy mennyi ideje), vagy lehet olyan, akit még nem találtak meg. Az életkorhoz is szeretnék megjegyzést fűzni. Kérlek titeket, hogy a karakteretek ne legyen tíz évesnél fiatalabb és ne legyen tizennyolcnál öregek. Én már kitaláltam a karakteremet, amit egy példaként meg is mutatok nektek.
Név: Carter William-Johnson
Életkor: 15
Isteni szülő: Éósz
Varázstárgy: Egy kis aranysárga gömb, amit ha kinyit, éles fény tör elő, ami egy kis ideig elvakítja az ellenséget. (nem vakítja meg őket)
Képességek: - hajnalban erősebb, és élesebbek az érzékszervei
- a hajnali permetet tudja irányítani, de nem úgy, mint Percy a vizet
- a legerősebb képessége, hogy napsugarakat tud lehívni és azzal felerősítheti magát és társait, vagy az ellenségre lőheti, de ez nagyon lefárasztja
- a napsugarakkal képes begyógyítani néhány sebet (karcolás, zúzódás)
- és van egy titkos képessége, amiről senki sem tud (ezért nem is írom le)
Hübrisz: nagyon bizonytalan saját magában és nem bízik senkiben
Erősségek: közelharc
Kapcsolata az isteni szülőjével: nagyon jó
Táboros pont: mg nem találták meg, hajléktalan, de egy nő minden héten meglátogatja egyszer és ad neki enni
Fegyverek: kitűnő kardvívó, íjásznak se rossz, de jó se, viszont minden más fegyverrel ön- és közveszélyes
Kinézete: magas (185 cm), aranyszínű szeme van, hosszú barna hajú, átlagos termetű, de az utcán megedződött
Belső tulajdonságok: bizalmatlan, bátor, hülye és humoros
A karakteretek háttérsztoriját ti találjátok ki, amiből valószínűleg én fogok kijönni a legrosszabbul, de mindegy.
És persze lehet varázslót is választani, amihez szintén megadom a pontokat.
Varázsló:
Név:
Életkor (= hányad éves):
Kinézet:
Belső tulajdonságok:
Ház (Griffendél, Mardekár...):
Pálca (fa, mag, hosszúság és rugalmasság (nem félreérteni)):
Patrónus:
Kedvenc tantárgy:
Viszonya a tanárokkal:
Viszonya az igazgatóval ( McGalagony professzor):
Ebből kiderült számotokra, hogy ez az interaktív könyvben szerepelni fognak az Elátkozott gyermekben szereplők (Albus, James...). Itt van lehetőségetek olyanokat kitalálni, hogy háttérsztori, meg, hogy tart-e legendás állatokat (khm... Göthe khm...). De ezek persze csak ötletek. Mint mondtam kommentekben lehet a karaktereket leírni, meg a profilomnál tudtok írni a conversation fülnél.
Remélem, hogy össze fog jönni ez a könyv. Minél többen találjatok ki karaktereket, persze csak, ha részt szeretnétek benne venni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Félisten vagy isten?
Hayran KurguHelen Joyce egy félvér. De nem is akármilyen. És, mint a legtöbb könyvben, főszereplőnk izgalmas kalandokba csöppen. De, hogy sablonos és unalmas? Azt már nem ígérem.