BÖLÜM :6

302 21 9
                                    


                                                          

Nermin Hanım salonumda ki koltukta oturmuş bekler iken , kapının zili çaldı.İkimizde aynı anda ayaklandık.

_Galiba anahtarımı getirdiler dediği anda , yüzüm de hafif bir tebessüm oluştu.Kapıya kadar ona eşlik ettim .Kapıyı açtığım zaman karşımda oldukça iri yapılı kafasını sıfıra vurmuş ,takım elbiseli bir adam duruyordu.Başını önüne eğmiş beklerken ,yanımda ayakta duran Nermin Hanım;

_Getirdin mi Cengiz! Kusura bakma kardeşim seni de buraya kadar yordum.

Ayakta bekleyen adam hafif bir baş selamı vererek ;

_Olur mu ne zahmeti abla dedi.

_Sağ ol aslanım. Aksilik işte Ali ile gelirken arabada çantamdan düşürmüşüm.

Nermin Hanım anahtarını aldıktan sonra ,iri yapılı adam merdivenleri inerek gitti.Kadın kendi dairesine girene kadar saygısızlık olmasın diye kapımı kapatmamıştım.Nermin Hanım kendi dairesinin kapısını açtıktan sonra kapının sol pervazına dayanarak ;

_Çok teşekkür ederim Duru .Kapını açıp beni misafir etmeseydin , beklemekten ayaklarım iyice şişecekti.Tekrar teşekkür ederim.

_Rica ederim.  O kadar da  önemli bir şey yapmadım.İnsanlık hali herkesin başına gelebilir.Komşu olduk netice de ,bugün size yarın bana olabilecek bir aksilik.

_Valla ne yalan söyleyeyim anam bu aksilikler benim başıma sık sık gelir ,bende şans yok ki,denize gitsem bile deniz kurur .

Nermin Hanım'ın lafı biter bitmez ;

_Oldu o zaman sonra görüşürüz.

_Görüşelim canım benim ,bende zaten yerleşir yerleşmez tanışma amaçlı çağırmayı düşünüyordum.

_Lütfen zahmet etmeyin! Ben ve ev arkadaşım ikimizde gün boyu çalışıyoruz . Pek fazla boş vaktimiz olmuyor.

_Anam akşamların da mı turşusu çıkmış.Bende akşam davet ederim,öylesi daha iyi olur .Bol bol muhabbet eder ,kaynaşırız.

_Tabi anladım neyse bakarız .Size kolay gelsin Nermin Hanım görüşürüz diyerek kapıdaki laf muhabbetini daha fazla uzatmak istemediğimi belirtmeye çalıştım ama nafile kadın bir türlü susmak bilmiyordu.Aslında yüzü gülen bir kadındı.Biraz konuşması ,kullandığı kelimeler garipti ama yinede ben fazla samimiyet göstermek istemiyordum.

Kendi içimde yine analiz yaparken duyduğum telefon sesi ile içeriye dönmeye çalıştım.Galiba benim telefonum çalıyordu.O esnada Nermin Hanım elinde kendi telefonunu gösterince ,benimki'nin olmadığını anladım.

_Alo abla!

_Efendim Çakır?

_Ne yaptın ?Kapı da mı kaldın?

_ Yok be Aslan'ım merak etme sen,   kapıda kalmadım.Karşı komşumda bekledim.Sağ olsun beni içeriye davet etti.

_Kusura bakma abla toplantı nedeni  ile telefonu sessize almışım,aradığını çok geç gördüm.

_Beni boş ver de sen ne yaptın? Toplantın nasıl geçti ?Beklediğin gibi mi?

_Şerefsizler akılları sıra toplantı esnasında fiyatı yüksek tutmaya çalıştılar.Ama bilmiyorlar ki kendileri ile görüşme yapan ikinci paravan şirketi de ben onlara gönderdim . Bizim ile görüşmek isteyen diğer şirketin de fiyatı çok yüksek diye zırvalamaya başladılar . Neredeyse bir ara üstlerine dalacaktım. Murat beni zor tuttu.Bir hafta sonraya ikinci bir toplantı yapmaya karar verdik.

KADER KURŞUNU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin