Yeni Ev

738 14 2
                                    

Sakura anlatıyor,

Kabuslarla dolu bir gecede bay Adamın yanıma gelmesiyle rahat bir uyku uydum.
Sabah uyandığımda bay Adam gitmişti. Baş ucuma bıraktığı notta "Uyandıysan üstünü değiştir ve gel. Seni kahvaltıya bekliyorum " yazıyordu.
Diz kapağıma gelen bir kot şort üstünede beyaz bir tişört giydim.
Saçlarıma mısır meliği örüp aşağıya indim.

Bay Adam beni sevecenlikle karşıladı.

Geçen sabahki gibi kahvaltı yaptık.
Kahvaltının ardından bana" Sakura senle bir şey konuşmak istiyorum. Lütfen kahveni alıp terasa gel " dedi ve o fincanını alıp önden gitti.
Bende bir fincan kahve alıp dikkatlice yukarı çıktım.
"Şuraya oturabilirsin"
Deyip karşısındaki armut koltuğu gösterdi. Terasın dizaynı bizim evden çok daha konforlu ve şıktı.
Kahvemden bir yudum aldım ve merakla yüzüne baktım.
"Bak Sakuracığım öncelikle beni yanlış anlamanı istemiyorum. Çünkü seni sadece bir abi olarak kolluyorum. Şuan bende ailemden uzaktayım ve bir daha da onlarla görüşmek istemiyorum. Yani varlığın bana rahatsızlık vermekten çok arkadaşım ve bir kardeşimmişsin gibi hissettiriyor. Ve şimdi kafandaki soru işaretlerini silmek için teklifimi sunayım. Bana güvendiğini biliyorum ve bu güveni boşa çıkarmayacağım Bakıcın gelene kadar benim evimde kal ve istersen sana yeni bir oda ayarlayabilirim ama eğer senin için sorun olmayacaksa kendi odama bir yatakta koyabilirim " dedi.

Aslında duygusal olarak yoğun bir dönemde olduğum için bu teklifi hemen kabul etmek istedim çünkü onun yanındayken huzurluydum ve bana bir abi şefkatiyle yaklaşıyordu. Ayrıca onun gecenin bir saati evime gelip koltukta uyumasından daha iyi bir durum olacaktı. Ama başkasının evinde kalmak işte bu beni tedirgin ediyordu.

Açıkçası eski evimde nereye baksam ailemle yaşadığımız anılar canlanıyordu gözümde ve kendimi tutamayıp ağlamaya başlıyordu.
En azından okuldan aldığım izin bitene kadar burda kalabilirdim.

Ama bay Adam a rahatsızlık vermekte istemiyordum.Ben böyle düşünürken
Yanıma yaklaştı ve elimi avuçlarının arasına alıp diz çöktü."Sakura en azından bu travmayı atlatana kadar bu minik kardeşe bir abi olarak vazifemi yerine getirmeme izin ver" dedi ve ben kafamı sallayınca.
" O zaman sen evine gidip bavulunu hazırla bende evde gereken düzenlemeleri yapayım" dedi.
Verdiği cesaret üzerine mutlulukla evime döndüm. Yeni arkadaşım oldukça iyi kalpli ve anlayışlı biriydi

Adam anlatıyor,

O kadar masum ki içinde hiç art niyet barındırmıyor. Ve onun küçük vücuduna bakınca tamamen savunmasız haline karşılık karşı konulmaz bir şevkat besliyorum.

Ona sunduğum teklif karşısında utandı ve yüzü kızardı ama reddetmek istemediği her halinden belliydi.
Yanına gidip elini avucuma alıp onu cesaretlendirince onay verdi.

Bu tatlı kardeş gerçekten evime huzur ve neşe getirecek gibiydi.
Yaralarımızı birlikte saracaktık.

O evine gider gitmez bahçıvanımı tatil günü evinden çağırdım ve birlikte misafir odasındaki yatağı ve dolabı benim odama taşıdık.
Yardımlarından dolayı teşekkür edip onu gönderdikten sonra yatakları yan yana arada yürüme mesafesi kalacak şekilde dizdim. Dolaplarıda birbirleni bitiştirdim.
Temiz çarşaf serip yastık ve yorgan yerleştirdim.
Baş ucumuzdaki komodine minik aksesuarlar koydum.

Neden bilmiyorum ama Sakuracığın eve gelmesi için sabırsızlanıyordum.

Umarım bu düzeni beğenir diye düşünürken odada bir kaç küçük değişiklik daha yapıp akşam yemeği hazırlığına koyuldum.

Yemeği fırına attıktan sonra saate baktığımda akşam 7 ye geliyordu. Duş almaya odaya çıktım. Duştan sonra aşağı inimce yemeğin pişmesine 15 dakika kalmışken salata yapmaya başladım.
Salata bittiğinde fırının alarmı öttü.

Sofrayı kurup Sakuranın gelmesini beklemeye başladım. Onu beklerken geçen 10 dakika yarım saat gibi gelmişti.
Kapının zili çaldığında kapıya doğru hızla yürüdüm. Karşımda banyo yaptığı saçlarından yayılan çiçek kokusuyla ve tenindeki hafif ıslaklıkla belli olan Sakuracık gülümseyerek duruyordu."Hoş geldin. İçeri gel"dedim.
Ve kapının arasından içeri süzüldü.




Umarım bölümü beğenerek okumuşsunuzdur.
Yorumlarda tavsiyelerinizi bekliyor olacağım. Beğendiyseniz oylamayı unutmayınn♧
İyi günler ballarımm.

Küçük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin