Sakura anlatıyor,
Sabah kalktığımda Adam a sarılıyor olduğumu farkettim oda beni kollarının arasına almıştı. Rahatsız etmeden yataktan çıktım ayağa kalktığımda Adamı yatağın kenarına kadar ilerletmiş olduğumu farkettim. Uyku sersemliğiyle ona fazla sokulmuştum.
Ama neyseki o uyuyordu.Kıyafetlerimi alıp soyunma odasına gittim. Adam için kahvaltı hazırladım ve sevdiği starbucks kurabiyelerinden yapıp fırına attım.
Adam dün akşam baya üzgün olduğundan bu sabah daha geç uyanacak gibiydi.
Fırından tepsiyi alıp tezgaha bıraktım ve kurabiyeleri teker teker tabağa dizmeye başladım.Adam birden arkamda belirdi , üstümden kurabiyelere uzanıp kaptı ve "Sakura bu kurabiyeleri bayadır yapmıyordun. Imm çok lezzetli " dedikten sonra bir tane daha alıp ısırdı.
Verdiği içten tepkiler ve onu mutlu görmek paha biçilmezdi.
Kahvaltı yaptık. Tabi Adam sadece kahve içip kurabiyelerimden yedi.
Kahvaltıdan sonra bana üstüme rahat çıkarılabilecek bir şeyler giymemi söyledi.
Birlikte mezuniyet kıyafetim için alışverişe çıkacaktık.Giysilerimi tekrar çıkarıp yerine
mini bir kot şort üstüne de kolları düşük beyaz bir crop top gömlek giydim.
Alışverişle stres atmaya hazırdım.Adam beni şehrin en büyük avm sine götürdü. Büyük bir markanın mağazaaında elbise denemeye başladım. Adam üstüme ne giysem beğeniyordu. Sonunda yardımcı olması için Christianayı da özel bir şöforle avmye getirttik.
Neyseki Christiana daha seçiciydi(!) ve onun sayesinde beğendiğimiz elbise modellerini 20 ye indirebildik
Bende son elemeleri yapıp 5 seçenek arasında kalmıştım.
Adam "Tamam hadi çıkalım hangisini seçeceğine evde karar verirsin bizim karnımız acıktı değil mi Cristiana ?"dedi.Cristianada başıyla onaylayınca şaşkınlığımı takmayarak elimden tutup beni Mc Donalds a getirdiler. Hamburger ve tatlı yedik. Kıyafetleri şoförümüz halletmişti.
Adam Cristiana ve beni yemekten sonra serbest bıraktı ve bizde makyaj malzemesi parfüm çanta ve ayakkabıyı halletik. Christiana nın eksiklerini de adam karşıladı.
Onu yolcu ettikten sonra Adam beni bir mağazaya soktu. Burası erkek giyim mağazasıydı.
"Hadi bana da bir şeyler seçelim" dedi.
Bu seferde ben kitlenmiştim çünkü ne giyse yakışıyordu. Be seçim yapmak çok zordu. Birkaç tanesi hariç denediklerinden hepsini beğenmiştim.
"Sakuranın beğendiklerini yarın sabah eve gönderir misiniz?. Hepsini alıyorum" dedi. Ardından bana dönüp
"Sanırım yarın erkenden Jacki eve çağıracağız " dedi.
Cidden şaşkınlığımın üzerine bi de dudağını büküp bu tepkiyi vermesi kırılma noktam olmuştu.
Kahkahalardan gözlerimizden yaş gelmişti.
Hayat gerçekten çok tuhaftı önceki akşam acılarımıza gömülüp ağlarken bu akşam gülmekten ağlıyorduk.Gezimizi sahilde gezerken dondurma yiyerek bitirdik. Eve gelip odaya çıktığımda bizden önce kıyafetler gelmişti. Hemen hepsini yatağıma dizdim. Halen karar veremiyordum hangisini giymeliydim.
Adam:"Ne duruyorsun seç birini hepside sana çok yakıştı" dedi. "Son bir kere üstüm de görmek istiyorum. Sonrasında karar vereceğime söz veriyorum" dedim.
"Hadi öyleyse 12 olması için bir saat var yarın erkenden kalkmamız gerektiği için elini çabuk tutmalısın" dedi.
5 elbiseyi de hızla üstüme giyip geldim ve yatağıma oturttuğum Adamdan her seferinde fotoğrafımı çekmesini istedim. En son giydiğim elbise pudra pembesi tüllü straplez dekolteli bir elbiseydi
Son giydiğim elbiseyi çektikten sonra yanına doğru koşturdum."Ahh!" diye bağırdım ayağım takıldı ve Adamın yatakta üstüne düştüm.
Adam "Sakura bir şey oldu mu? diye doğruldu. Elini refleks olarak belime koymuştu ve şuan üst üsteydik. Daha doğrusu ben onun üstündeydim.Kalkmaya çalışınca bu seferde küpemin Adamın tişörtüne takılmasıyla tekrardan aynı pozisyonda kaldım. İster istemez nabzım ve soluk sayım artmıştı dün akşam yanında uyuduğum adamdan şuan üstünde olduğum için cidden çok utanıyordum."Tamam bekle hemen halledeceğim panik yapma " dedi.
Ve sakince küpemi çıkardı.
Bir eliyle boynumdan diğer eliyle belmiden tutup beni yavaşça üstünden yanına uzattı.
Şuan onun bedeni vücuduma değmiyordu ama üstüme eğiliyordu. durum tersine dönmüş gibiydi.
Soluğunu yüzümde hissediyordum. Yavaş yavaş yüzünü yüzüme doğru yaklaştırdı ve dudağımı öpeceğini sanarken yanağımdan öptü.Başını kaldırdığı sırada
refleks olarak tişörtünden çektim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Birikmiş bütün duygularımın ifadesiydi bu öpücük sevinç mutluluk üzüntü pişmanlık teşekkür mahcubiyet sevgi ve arkadaşlık hepsini içeriyordu.
Ve ona "Adam seni seviyorum sana teşekkür ederim. İyiki varsın" dedim.Donup kalmıştı.
Yanağımı okşayıp "Bende seni seviyorum küçük cadı hadi toparlan bakalım " dedi ve hızla odadan çıktı.Aman Tanrım ben ne yapmıştım böyle. Sadece içten bir öpücüktü ama neden dudağından öpmüştüm ki. İlk öpücüğüm hayatımı kurtaran adama adamıştım. Umarım beni yanlış anlamamıştır diye hayıflanıp duruyordum.
Etrafı toparlayıp yatağıma girdim saat 12 30 olmasına rağmem Adam halen gelmemişti. Erkenden kalkmam gerektiği için daha fazla düşünmeyip hemen uyudum.
Bu bölüm bi tık daha uzun oldu.
İlk öpücüğü süslemeden anlatamazdım ^-^
Ama bunlar neden bu kadar masumlarr.
İkiside ne yapacağını bilemedi.
Hadi ben kaçtım.
Öpüldünüzz ahaha
**İlk öpücük hatrına güzel parmaklarınızı yorup beni birkaç neşelendirecek yorum yazarsanız sevinirim😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
RomanceMasum bir kızın başına gelen büyük felaket. Hayatın araladığı kapılardan seçim yapmanın neden olduğu sonuçlar ..Olmasını istediği ve olan.. Onu tatmin edebilecek mi? Peki ya seçimlerin sonuçlarına katlanabilecek mi? Yaş farkı bir ilişkinin aşka dönü...