Sakura anlatıyor,
Adam altüst olan hayatımı sihirli değneğiyle yerli yerine koyuyordu.
Bana her anlamda destek oluyordu.
Okul hayatım içinde elimden geleni yapmıştı.
Birlikte sınıf arkadaşım Christinayı eve davet ettik ve özel hocam sayesinde hemen hemen bütün eksiklerimi kapatmaya başladım .
İlk zamanlar salondaki masada çalışıyorduk. Adamda kendi çalışma odasında şirketi hakkında gerekli alt yapıları oluşturmak için gün boyunca çalışıyordu.
İkimizde gün sonunda çok yorgun düşmüştük.
Üçüncü gün Adam bizim ders çalıştığımız saatte şehir merkezine gideceğini ve istediğim bir şey olup olmadığını sordu.
Bizim için dondurma almasını istedim.
Ertesi sabah kalktığımda evde karışık sesler işittim Adam sevinçle elinde bir kahvaltı tepsisiyle odaya girdi ve ders saati (16:00) olana kadar aşağı kata inmemin yasak olduğunu söyledi.
Meraklanmıştım.
Kahvaltımı yapmamı seyretti ve oda kahvesini içti.
Tepsiyi alıp aşağı inince üstüme askılı bir buluz altına da mini şort-etek giydim ve ortalığı toparladım.
Tekrar gelince elinde bir puzzle vardı.
Odada bulunan masaya karşıklı oturup parçaları yerleştirmeye başladık. Son parça bende kalmıştı ve vermemek için koşturmaya başladım.Ayağa kalktı ve beni yakalamaya çalıştı. Yakalamak için çok uğraştı. En son dolap ve duvar arasında kollarıyla bir alan oluşturup etrafımı sardı.
İkimizde nefes nefese kalmıştık. Kalbim yerimden çıkacakmış gibi hızlı atıyordu.
Adam yavaşça üstüme doğru eğildikçe daha da hızlandı.
Adam yaklaştı ve eli yavaşça belimi kavradı. Elimle omuzlarını kavramıştım Arka cebime elini koydu bulamayınca diğer cebime baktı.
Son parçayı alıp elini belimden çekti.Ve "Seni küçük yaramaz"dedi.Puzzle parçasını yerleştirnek için masaya doğru ilerleyince bende bu anı fırsat bilip odadan kaçtım.
Aşağı inince gözlerime inanamadım adam çalışma odasının karşısındaki dinlenme alanı olarak kullandığı odayı benim için ders odası haline getirmişti.
Eşyaların yerleştirilmesi tamamlanmıştı.Ben gittiğimde bir iç mimar son dokunuşları yapıyordu. Çok mutluydum gözümde bir yaş belirdi.
Adam odaya gelmişti ve herkes onun el hareketiyle evi terk etti. Ben odayı dolaştıktan sonra kapıda beni seyreden Adama doğru koşup sarıldım ve yanağından öptüm.
Beni elimden tutup mutfağa götürdü küçük bir pastaya mum koyup yaktı ve birlikte üfleyip yeni oda için kutlama yaptık.Adam anlatıyor,
Sakuraya yaptığım sürpriz çok hoşuna gitti ve birlikte yeni odası için kutlama yaptık.
Arkadaşı ve öğretmeni geldiğimde yeni odaya gidip beraber ders çalışmaya başladılar.
Bende yeni şirketimin temellerini atmak için birkaç telefon görüşmesi daha yaptım.Böylece okul günü akşamına kadar ikimizde işlerimizle meşgul olduk.
Arada ona küçük atıştırmalıklar hazırlıyordum.
Çok sıkılınca yürüyüşe çıkıyorduk ya da arabayla sahile gidip bisiklet kiralayıp sürüyorduk.Sakura son akşam evine okul formasını ve eksik olan kıyafetlerini almaya gitti.
Ertesi gün için çok heyecanlıydı.Sabah olunca birlikte kahvaltı yaptık.
Okul forması ona çok yakışmıştı.
Onu arabayla okulun önüne getirdim inip kapısını açtım. İyi bir tesadüfki Christinayla karşılaştık Sakurayı ona teslim edip yeni şirkete gittim.
Jack beni karşıladı ve birlikte yeni ekibimizle bir toplantı yaptık.
Herkes işine hevesli bir şekilde başladı. Jack asistanım olacaktı. Aynı zamanda şirkette benden sonra sözü geçen danışmanım konumuna getirdim onu.İşten okul çıkışına yakın ayrıldım.
Akşam yeni şirket için bir barda parti verecektik.Sakura ve Christinayı okuldan aldım .
Bir sorun yaşanmamış gibi duruyordu. Jacki önceden okula gönderip öğretmenlerini ve arkadaşlarını bilinçlendirmesini söylemiştim.
Jack işini sağlam yapmıştı.Aşçımızın bize hazırladığı yemeği yedik ve ben onları ders çalışmaları için yalnız bıraktım odaya gidip duş aldım.
Ve akşam için giyindim.Aşağı indiğimde Sakura arkadaşını ve öğretmenini yolcu edip kapıyı kapattı.
Ben şirket partisinden bahsettim ve isterse bana katılabileceğini söyledim.
"Teşekkür ederim. Bugün epey bir yoruldum. Biraz rahatlamak istiyorum siz eğlenmenize bakın" dedi.
Geçe kalmayacağımı söyleyip saat 7 gibi evden ayrıldım.Watpatt hikayemin ne kadar okunduğuyla ilgili doğru bilgi vermiyor. Bu sorun düzeltilme aşamasında. hikayemi yıldızlayarak beni yazmaya teşvik etmenizi umuyorum.
Şimdilik sağlıcakla kalın.
Evde kalıp sevdiklerinizle güzel zamanlar geçirin ballarımm😙😊🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
RomanceMasum bir kızın başına gelen büyük felaket. Hayatın araladığı kapılardan seçim yapmanın neden olduğu sonuçlar ..Olmasını istediği ve olan.. Onu tatmin edebilecek mi? Peki ya seçimlerin sonuçlarına katlanabilecek mi? Yaş farkı bir ilişkinin aşka dönü...