Hayatımın en güzel sabahına uyandığımı sanıyordum. Ama bugünün bir felakete dönüşeceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
Adım Sakura 17 yaşındayım.Geçen hafta annemin doğum günüydü ve babam sürpriz olarak 2 ay sonra gitmeyi planladığımız tatil köyüne işlerini halletdiği için erkenden gitme kararı aldı
Buna inanılmaz sevinmiştim .
Geçen yaz oraya gittiğimizde çok tatlı bir arkadaşım olmuştu adı Peter benden 1 yaş büyük olmasına rağmen çok olgun ve anlayışlı biri bütün yaz birlikte tatil köyünün altını üstüne getirdik desem yeridir onunlayken hayat su gibi akıp gitti. Sahilde kumsalda kaleler yaptık yumurtalarından çıkan Caretta carettaları okyanusa taşıdık gizli bir mağara bile keşfettik Peterlerin bahçesinde yetişen çilekleri toplayıp köyü seyredebileceğimiz tepenin üstüne çıkıp birlikte yemiştik.
Onu gerçekten çok özlemişim.
Sırt çantamı taktıktan sonra odamın bulunduğu çatı katından aşağıya indim
Annem de kalan son el çantasını aldı yanağıma bir buse kondurup elimden tuttu ve birlikte dışarı çıktık babam bavulları arabaya yerleştirmeye tamamlamıştı
güzel yolculuğumuza başlamak için hazırdık yol boyunca radyodan en sevdiğimiz şarkıları Beraber dinledik ve söyledik
O kadar mutluyduk ve o kadar çok eğleniyorduk ki bir an bu kadar mutlu olmanın ardından kötü bir şey olma ihtimali geçti aklımdan ama bu doyumsuz anın tadını çıkarmak için bu Kötü fikirleri hemen Kovdum
Hava parçalı bulutluydu ve ılık bir rüzgar esiyordu.
Aniden Yağmur çiselemeye başladı.
Tabii biz hiç bozuntuya vermedik temkinli bir şekilde yolculuğumuza devam ettik
Ben elime meyve suyumu alıp yudumlarken bir anda boğazıma takıldı.
Ben öksürmeye başlayınca arkasına dönen babama önüne bakması için bağırdığım sırada arabaya büyük bir kütle çarptı ve savrulduk inanılmaz bir acı hissettim
Doruk noktasında olduğum mutluluğumdan en dip noktaya doğru yuvarlanıyordum
Gözümü açtığımda hastanedeydim.
Panikle etrafıma bakındım anlamadığım bir sürü cihaz vardı yakınlarımda
Elimi kıpırdatmaya çalıştım müthiş bir ağırlık ve acı hissettim.
Ve sonra yaşananlar bir daha gözlerimin önünden geçti ağzımdan boğuk bir inilti döküldü
Bayılmışım.
Gözlerimi açmaya zorlamayacak kadar bitap düşmüştüm bilincim her yerine geldiğinde olayları bir daha yaşayıp tekrardan bayılıyordum kolumdaki serumu değiştiren hemşirelerden birinin" Zavallı kızcağız 5 gündür olayın şokunu atlatamayacak kadar zayıf bir bünyesi var. " dediğini duydum.
Ve yaşadıklarımın bir kabus olmadığı gerçeği ile bir daha yüzleşip tekrar uykuya yenik düştüm. Ormanlık alanda seyir halindeyken arabamıza yaban domuzu çarpmıştı ve lanet olsun bir tek ben sağ kalmıştımTam bir haftadır hastanedeyim. Ve kimsesiz kalmanın acısıyla yüzleşemeyecek kadar bitap bir haldeyim.
Annem ve babam ikiside öldü.
Ve onların evliliğine karşı çıkan aileleri tabikide bu seferde kızlarının ve oğullarının ölümünden hem birbirlerini hemde beni sorumlu tuttuklarından beni düşman olarak görüyorlar.Bugün hastaneden taburcu oldum ve Almanyadan gelen teyzem işlemlerimi halletti.
Cenaze merasimiyle ilgilendi.
Cenaze günü iki ailedende gelen konuklar büyük bir kavga çıkardı ve ne olduğunu anlamadan evde bir başıma bırakılıp terk edildim.
Artık yalnızdımEvliliklerine engel olan ailelerinden kaçıp Polonya ya gelen ailem bu ihtimali düşünmemişti. Beni yanlarına alamayacak kadar nefret eden akrabalarım sadece bir bakıcı ayarlayacaklarını söyleyerek bir başıma bıraktıklar koskaca evde.
Sakura ne yapcaksın?
Dışarıdan yanımızdaki villaya taşınan komşumuzun (Adam) eşyalarının indirilme sesleri geliyordu.
Cenaze töreninde daha olaylar
patlak vermeden yanıma gelip bir ihtiyacım olursa ondan isteyebileceğimi onu abim(30) gibi görmemi beni babamın emaneti olarak koruyacağını söyledi. Babamla tanıştıklarında bende oradaydım çok sıcak bir kişiliği vardı ve yardımsever bir insandı disiplininden hiç taviz vermezdi. Babamın birgün onun hakkında anneme güvenilir bir adam eşi ölünce eski evlerinde bir yıl daha dayanamayıp herşeyini bırakıp Fransadan buraya taşınmış dediğini duydum . Peki bu güvenirliği babam yokkende geçerli olacak mıydı? Ona ne kadar güvenebilirdim?Ne yapmalıyım sesler kesildi ve ben tek başıma bu koca evde çok korkuyorum. Sabahtan beri ağlamaktan gözlerim şişti. Ama koca evde tek kalmanın verdiği korku uykuya yenik düşmeme engel oluyor.
♡
Merhaba ben yeni yazarınız umarım hikayemin akıcılığını beğenmişsinizdir. Beğenmeyi ve tavsiye etmeyi unutmayın
Yorumlarınızı bekliyor olacağım 😘
İlk bölümler olabildiğince seri yayınlanacak (2-3 günde bir )ardından süreyi yavaştan uzatıp haftada bir bölüm yayınlamayı düşünüyorum.
Acaba küçük kızımızın başına gelen talihsizlikler onun doğru seçimler yapmasına olanak tanıyacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
RomanceMasum bir kızın başına gelen büyük felaket. Hayatın araladığı kapılardan seçim yapmanın neden olduğu sonuçlar ..Olmasını istediği ve olan.. Onu tatmin edebilecek mi? Peki ya seçimlerin sonuçlarına katlanabilecek mi? Yaş farkı bir ilişkinin aşka dönü...