Sakura anlatıyor,
Adam bana bilinçsiz bir şekilde beni kaybetmenin telaşıyla sımsıkı sarıldı ve alnımdan öptü birkaç kere ardından beni kucağına alıp arabaya taşıdı.
Üşümemem için klimayı açtı.Onun bu kadar pişmalık yaşamasını istemiyordum. Çünkü dediği yerde kalsaydım bu sorun yaşanmayacaktı ve aynı zamanda beni kurtaranda yine oydu . Yol boyunca elini bırakmadım.
Eve gelince beni odaya kadar yine kucağında taşıdı.
Banyoda yıkanmam için küveti ayarladı.
O gittikten sonra havlumu alıp banyoya girdim.
Banyodayken bacağımda derin bir çizik gördüm ormanda bir dal çizmişti
Peluş pijama takımımı giyip aşayıya indim
Adam masayı hazırlamıştı
Sandalyeye oturduğum sırada bacağımı masaya sürtmemle ağzımdan küçük bir inleme kaçtı.
Bütün dikkati üzerimde olan adamın gözünden kaçmadı tabi
"Sakura bacağına ne oldu "diye ayaklandı
Ben "Önemli bir şey değil" diyip geçiştirdim.
O "Bakmama izin ver lütfen "diyip yanıma kadar geldi.
Benim gizleme çabama karşılık masaya değen bacağımdaki pijamayı yukarı doğru sıyırdı .
Yara diz kapağımın bir karış üstündeydi.
Hemen ilk yardım çantasını getirdi
Yaraya alkol süreceği sırada dehşet içinde çırpındım oda beni sakinleştirip kucağına bastırdı ve hemen temizleyip tentürdiyot damlattığı pamuğu yarabandıyla bantladı.Ellerini yıkayıp geldi ve yemeğe başladık.
Yemekten kalkınca attığım adımlarla ağrımın olduğunu saklayamamış olmalıyım ki Adam beni omuzlarımdan tutup sandalyeye tekrar oturttu ve " Benim yüzümden bu haldesin. Lütfen beni üzme ve iyileşmeye bak. Bir tabağı mutfağa götürmek benim için zor olmamalı" dedi alnımdan öptü . Ve masayı toparladı. yanıma geldi ve beni tekrardan kucağına alıp terasa taşıdı.
Ona" Zaten senin başına bir bebek gibi iş açıyorum. Şimdi tam bir bebek oldum " dedi
O ise gülümseyip "Ne kadar da uslu bir bebek Adam seni bir daha hiç ağlatmayacak" dedi.
Tekrardan aşağı inip elinde bana çikolatalı süt ve kendisi için kahveyle döndü
"İşte bebek Sakuraya ağzına layık bir süt" diyip sütü yanımdaki sehpaya bıraktı.
Benimle bir bebek gibi ilgilenmesi anne ve babamla eskiden yaşadığımız anılarımı hatırlatıyordu .
Onun sayesinde kendimi evde gibi hissediyordum.Sonra bir telefon aldı ve aşağıya indi
Dönünce elinde bir çanta vardı.
Çantayı açınca içinden yaklaşık yirmi markanın son model telefonu çıktı. Bana içlerinden birini seçmemi söyledi.
Bende onun telefonuyla aynı markayı seçtim tek fark benimki golden rose onunki antrasit rengindeydi.
Telefona yeni hattımı taktım ve o elimden alıp ilk olarak kendi numarasını kaydettiHemde Yakışıklı Adam olarak
Onu çaldırınca beni de kendi telefonuna Küçüğüm diye kaydettiSaat ilerleyip 12yi gösterince bu yoğun günün ardından uyumak için yatak odasına geldim kollarında.
Kucağından yatağa bırakacağı sırada boynumdaki kolye tişörtünün önündeki düğmelere takıldı ve bi an ikimizde aramızdaki sıfır mesafenin yarattığı baş döndürmesiyle afalladık.
Adamın gözlerinin mavisini hiç bu kadar yakından görmemiştim. Nefes alış verişim arttı ve göğüs kafesim hızla inip kalkmaya başladı Yanağımın kızarmaya başladığını hissedip kolyeyi açmaya çalışmaya çalıştım ama daha bir karıştırdım
Adam sakince ellerimi aşağıya indirdi ve kolyeyi düğmelerden çıkardı."Benden korkma ve benden çekinme ben sana bir zarar vermem " dedi ve lambayı kapatmak için ayağı kalktı.
Hayır ondan çekindiğimden değildi bu tepkim sadece bir an
Bedenim tahmin etmediğim bir tepki verdi ondan korktuğumu düşünmesini istemiyordumTişörtünün alt ucundan yakaladım ve ayağı kalktım ona arkadan sarıldım
Önden sarılmak beni çok utandırırdı.
"Senden çekinmiyorum sen bu dünyada beni yalnızlığıma terk etmemiş tek insansın Adam" dedim
Kalp atışlarım hızlandı ve göğüs kafesim yine inip kalkmaya başladı.Bunlar çok minnoşlar ama Adamın hislerini merak ediyorsunuzdur.😉 Bir sonraki bölüm Adamdan❤
Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın 🐘
Hikayemin ne kadar okunduğu wattpaddeki sorundan dolayı güncel değil.
Lütfen beğenerek beni yazmaya teşvik edin.
Sorularınızı ve
Desteğinizi bekliyorum *×*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aşkım
RomanceMasum bir kızın başına gelen büyük felaket. Hayatın araladığı kapılardan seçim yapmanın neden olduğu sonuçlar ..Olmasını istediği ve olan.. Onu tatmin edebilecek mi? Peki ya seçimlerin sonuçlarına katlanabilecek mi? Yaş farkı bir ilişkinin aşka dönü...