Než jsem začal mluvit, měl jsem pocit, že se pozvracím. Crabbe se chechtal jak blázen, a to jsem ani nezačal. Díky bohu, že aspoň Goyle zachoval tvář. Akorát bych ho nesnášel. Když jsem domluvil měl jsem pocit, že mě to zabije. A potom, co ke mě přiběhl Weasley a začal mě mlátit, nebránil jsem se. Naopak jsem tu bolest přijímal, aby přemohla tu, co jsem cítil uvnitř. Do prdele.
Bolelo mě tělo, tekla mi krev. Profesoři nás odtrhli, udělili tresty a zápas odložili. Bylo mi to jedno. Nedokázal jsem stejnak myslet na nic jinýho než na ni. Na to, co jsem provedl, jak ji ublížil, jak jsem si nechal zabouchnout dveře před nosem.
"Chlape, to bylo ještě lepší než v mých představách!" Crabbe byl nadšením bez sebe.
"Drž hubu!" okřikl ho Goyle.
"Co je, vole?!" nechápal Crabbe.
"Prostě drž hubu. Draco to splnil a už o tom prostě nemluv, jasný?"
"Ale já nechápu..."
"Tomu se nedivím, ten tvůj vlaššák na to nemá kapacitu, prostě poslechni, chlape. Nemluv o tom." zakončil to.
"Díky." šeptnul jsem Goylovi, který šel vedle mě zpátky do šaten se převlíknout.
"Co pro tebe můžu udělat?" staral se dál. Byl to dobrý kamarád. Měl jsem ho rád.
"Sežeň zásobu Ohnivý whisky, na pokoji ji nemáme dost." chtěl jsem to utopit. Věděl jsem, že ani všechny litry toho chlastu na světě by to nepotopilo, ale chtěl jsem se o to pokusit. Toužil jsem zapomenout.
I když seděla daleko, viděl jsem ji. I když to bylo nemožné, viděl jsem její slzy. Cítil její bolest, její stud a pokoření. Posral jsem to a není z toho cesty ven. Tohle mi nikdy neodpustí. I když byla daleko, sledoval jsem, jak na konci toho mého proslovu utíká z tribuny. Zničil jsem to. Zničil jsem ji.
Zničil jsem sebe.
Netrvalo to dlouho a dostal jsem se celej dobitej a od krve na kolej, do ložnice, kde jsem se začal utápět v tom pálivým chlastu. Bylo mi to všechno jedno.
"Jen kretén udělá to, co se stalo. Jen kretén holku, kterou miluje pošle do prdele, jen kvůli nějakýmu debilnímu vtípku. Jen kretén." řekl jsem Goylovi, který se za mnou táhnul jako stín a zavřel za námi. "Gregory na to není co říct, chápeš? Já jsem ten největší kretén ze všech. Já. Co mám do prdele udělat, abych to napravil? Já ji miluju..."
"Já vím, kámo."
Já taky, kurva.
ČTEŠ
Dostaň ji
FanfictionČlověk toho může dostat za život hodně. Něco hezkého a milého jako hřejivý polibek a něco zlého a bolestného jako tvrdou ránu. Začalo to skoro nevinně, ale se zlým úmyslem. Skončilo to tragicky, však naděje umírá poslední, nebo ne? Draco Malfoy...