Už od samého rána něco nebylo v pořádku. Něco, co jsem tak úplně neuměla pojmenovat. Bylo to ve vzduchu. Něco se děje.
Jako každé ráno jsem se vypravila s Harrym a Ronem na snídani do Hodovní síně a u vchodu jsme se setkali s partičkou zmetků ze Zmijozelu. Goyle, Crabbe a Malfoy v čele. Hned jak nás spatřili se na sebe první dva podívali a zašklebili se. Malfoy měl vážnou tvář. Díval se na mě o něco déle než obvykle. Asi tak o celou tu dobu, protože mi nikdy nevěnoval pořádný pohled, krom těch, kde se mi vysmíval a znemožňoval.
"Šmejdi." syknul Ron, když si jich všimnul, jak se tváří.
"Ahoj."
Ten pozdrav jsem slyšela, ale komu krucinál patřil? Vyslovil ho Malfoy a přitom se díval na mě. Pro jistotu jsem se otočila za sebe, zda tam nejsou další zmijozelští studenti. Nebyli.
"Koho to jako sakra zdravíš?" zeptal se ho narovinu Ron, protože i on věděl, že na tom místě jsme jen my - nás šest. Nedivila jsem se té otázce, taky mě to zajímalo. Mezi námi vládla nevraživost, napětí, nenávist.
"Tebe evidentně ne." zašklebil se Goyle.
"Ani tebe, brejloune." pokračoval Crabbe na tichého Harryho.
"Vy sráčové..." začal se rozčilovat Ron, ale když do něj někdo strčil, zarazil se.
"Ronalde pohni zadkem a neblokuj dveře, máme hlad!" ozval se jeho bratr, jedno z dvojčat - Fred.
Periferně jsem viděla, co se vedle mě děje, ale nespouštěla jsem oči z Malfoye, který krom pozdravu mlčel. Což bylo neobvyklé. A celou tu dobu se na mě díval. Což bylo ještě víc neobvyklé. A evidentně tedy musel pozdravit mě. Což bylo nemožné. Nerozuměla jsem tomu.
Nechtěla jsem být nezdvořilá, ale neodpověděla jsem mu. Nevěřila jsem mu. Proto jsem jako první opustila to místo a vydala se k jídelnímu stolu, kde jsem se hodlala nasnídat.
Cítila jsem se divně. Cítila jsem pochyby. Zvědavost. A taky místo na svých zádech, které mi pohledem propaloval student Zmijozelu.
"To bylo zatraceně divný." ozval se mi po boku Harry, když sahal po pomerančovém džusu. Jo. To mi povídej.
"Jsou to hajzlové." označil je Ron, který je měl hned z rána plný zuby.
Co to bylo?
Co to Malfoy hraje za hru?
Co má v plánu?
ČTEŠ
Dostaň ji
FanfictionČlověk toho může dostat za život hodně. Něco hezkého a milého jako hřejivý polibek a něco zlého a bolestného jako tvrdou ránu. Začalo to skoro nevinně, ale se zlým úmyslem. Skončilo to tragicky, však naděje umírá poslední, nebo ne? Draco Malfoy...