TANITIM - UMER

20.9K 680 76
                                    

Kitap hakkında değerli düşücelerinizi her zaman yorumlarda görmek temennimle.

Kitabı okurken oy vermeyi lütfen unutmayın.
...

Hakim Anlatıcı;

Genç kadın dün komutanından aldığı telefon ile sabah erkenden yola çıktı.

Karargaha geldiğinde girişte nöbet tutan askerler ile aracını  durdurdu. Askerlerden birinin araca yaklaşması ile askerî kimliğini cüzdanından çıkararak açtığı camdan uzattı.

Kadının uzattığı kimliği alan asker  kontrolünü tamamladıktan sonra kadına geri uzatarak " Giriş yapabilirsiniz Komutanım! " Dedi.

Umay demir kapıların otomatik açılmasının ardından karargahın bahçesine giriş yaparak arabasını park etti.
Arabasından sert adımları ve her zamanki gibi hiçbir mimik okunmayan yüz ifadesi ile karargah binasına giriş yaptı.

Albay'ın odasına geldiğinde onu gören asker tanıdığı kadına askerî selam vermişti. Gözlerini askere çevirdiğinde asker komutanını anlayarak rahata geçti.

Umay daha fazla bekletmeden Albayın kapısına bir kere vurdu. Önemli bir vazife için burada bulunuyordu. Tek odak noktası tamamen Albay ile görüşmesiydi.
Albayın 'gel' komutunu aldığında kapıyı açtı ve içeri girdi.

Genç kadın oturan yaşlı adamın görüş açısına geldiğinde kapıyı seri bir şekilde kapattı.

Hazır ola geçip komutanına askerî selam ile tekmil verdi.
" Yüzbaşı Umay Kıraç / Trabzon Emredin Komutanım." dedi.

Albay Selim Çelik karşısında ki kadına bakarken önündeki tekli koltuğu işaret ederek " Otur! Yüzbaşı Kıraç." dedi.

Umay komutanın dediği ile hiçbir harekette bulunmadan aynı şekil durdu.

Albay Selim Çelik askerine belli etmeden tebessüm etti. Bu kadının saygısını takdir ediyordu.

" Bu bir emirdir asker. " diyerek klasik olarak kozunu kullandı.

Neticesinde üstlerden gelen her emiri astlar uygulamak zorundaydı.
Bu yıllardır süre gelen askerî bir  disiplindi.

Umay komutanı dinleyerek tekli koltuğa oturdu. Askerinin oturmasıyla Albay Selim Çelik çekmecesini açarak içinden siyah dosyayı çıkardı.

Genç kadına elindeki dosyayı uzattı.
Umay kendisine uzatılan dosyayı Albay'ın ellerinden aldı.
Bu dosyada iki yıldır planladıkları operasyon bilgileri yer alıyordu. Önemliydi. Her zamankinden farklıydı.

Çünkü Umay için manevi bir değeri de vardı...

Bu operasyon ile annesinin katillerine bir adım daha yaklaşacak o soysuzların son nefeslerini acı bir şekilde vermelerini sağlayan bizzati kendisi olacaktı.

Albay " Yüzbaşı elindeki dosyada tüm detay bilgiler yer alıyor. İki yıldır bu görev için eğitim aldın.  Üstlerimizden gelen onay ile göreve başlayacaksın. Sen zaten ne yapacağının farkındasın. Görev yerin Mardin , bu zorlu süreç içerisinden başarı ile çıkacağın konusunda senden hiç kuşkumuz yok
" dedi.

Umay " Onları kendi içlerinden bitireceğiz komutanım." dedi kararlılıkla.

Albay " En kısa zamanda Mardin'e intikal edeceksin. Sana orada şimdilik yardımcı olacak bir adamımız var. İstihbarattan Cenk Gönal sende tanıyorsun beraber görevlerde yer aldınız. Mardin'e vardığında o seni karşılayacak kalan detayları sana arz eder." Dedi.

 UMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin