5.Bölüm

8.6K 483 178
                                    

Okumaya başlamadan önce ilk sırada ne yapıyorduk?

Cevap: Vote!Vote!Vote!...

+ Cevabı doğru bilen okurlarıma çok kalp 💓❤️

He bir de

HEY! SİZ HAYALETLER!

NÖRÜÜYOOONUZZ?!

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Pamuk paketinin içerisinden biraz pamuk alarak ıslattım.
" İzin verirsen yüzüne pansuman yapabilir miyim ? " Dedim.

Efna " Tabi abla da onu ben yapayım istersen. Sana zahmet vermeyeyim." Demesi ile kaşlarımı çattım.

Ellerini tutarak avuç içlerini okşadım yanında olduğumu belli etmek istercesine. " Efnacım hemcinslerime karşı en ufak bir yardımım dahi zahmet değil benim için onurdur. O yüzden lütfen bir daha duymamış olayım. " Dedim.

Yüz ifadesinde yer edinen utangaçlık yerini minnettar bir tebessüm ile yer değiştiğinde kendimde tebbessüm ederek Efna'nın yüzüne pansuman yapmaya başladım.

Yüzünün bir çok yerinde kuruyan kan lekelerinin bıraktığı izleri temizledim. Patlamış dudağını ve kaşını dezenfekte ettikten sonra ufak bandaj yapıştırdım. Elmacık kemikleri de morarmaya başlamış ve aldığı darbelerden dolayı sişmişti.

Masaya bıraktığım çantadan krem alırken kapağını açarak elime biraz sıktıktan sonra hafif hareketlerle yüzüne sürmeye başladım.
" Bu kremi sabah kalkınca da sür tamam mı? Etkisinin olacağını düşünüyorum. " Diyerek ayaklandım.

Efna " Bitti mi abla? " Dedi.

Pansuman malzemelerini toplarken vücuttaki diğer yaralar için olan kremi alarak Efnaya uzattım.
" Bu kremi de al. Vücudunda başka bir yaran varsa sürersin. " Dedim.
Kendim de sürebilirdim ama Efna'nın durumunu anlıyordum.

Efna her ne kadar " Gerek yoktu Leyla Abla . " desede ısrarım sonucu almıştı.

Koltuğa oturduğundan beri bir kere bile geri yaslanmamıştı. Bu da benim  gözümden kaçmamıştı. Ara ara yüzü acıdan sızlıyordu ve buruşturuyordu. Ama bunun sadece yüzündeki yaralardan kaynaklandığını sanmıyordum. Ayrıca yürürken sol bacağı da tökezliyordu.

Pansuman çantasını yerine bırakıp oturma odasına geldiğimde Efna aynı şekilde duruyordu. Benim adım seslerimden dolayı kendine gelmiş ve göz hapsinden halıyı çıkarmıştı.

" Kahve yapıcam da sen nasıl içiyorsun? " Dedim.

Efna " Sekerli içerim Leyla Abla ama bende yardım edeceğim " diyerek ayaklanmıştı.

Ellerimi onu engellemek ister gibi havaya kaldırdım.
" Hayır , hayır otur sen. Hiç yorma kendini ben hallederim hemen. " Dedim.

Efna gülerek " Leyla Abla bir kahve yapmak ile mi yorulacağım? Sırtımda yük taşımayacağım sonuçta. " Dediğinde haklı olması ile gözlerimi kıstım.

Umaycım kadın doğru söylüyor ha...

Cümlesine devam ettiğinde " Hem sen beni evine aldın. Ben bir kahve yapmışım ne olmuş ki? " Dedi yüzüme saf saf bakarak.

 UMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin