Keyifli okumalar dilerim.
Yazarın Anlatımından;
Gökalp ailesinin evinde hep birlikte güzel bir kahvaltı yapılmıştı. Kahvaltının ardından Gürkan ve Ferhat Bozhan evden çıkmıştı. Annelerinin doğum yaptığı hastaneye giderek araştıracaklardı.
Hastaneye geldikleri zaman içeri girdiler. Danışmanın oraya gittikleri zaman Gürkan Bozhan danışmadaki kıza " Hastanenin başhekimi ile görüşecektik. Gürkan Bozhan. " dedi.
Danışmadaki kız Bozhan soyadını duyduğunda şaşırdı. Gerçi adamların giyinişinden bile zengin oldukları belliydi.
" Tabi arayıp haber veriyorum. " dedikten sonra kulağına telefonu götürerek rakamları tuşladı. " Efendim Gürhan Bozhan sizinle görüşmek istiyor. " dedikten sonra karşı tarafın cevabı ile telefonu kapattı.
" Geçebilirsiniz. Onuncu kat , en baştaki oda. " dediğinde Gürkan Bozhan ve Ferhat Bozhan asansöre doğru ilerledi. Asansörün kapıları açıldığında içerisine bindiler. Gürkan 10 tuşuna sertçe bastı. Sinirliydi.
İki kardeş de gergindi. Böyle bir durumda kim gergin olmazdı ki?!
Asansör nihayet durduğunda içerisinden indiler. Sert adımları koridorda yankılanırken başhekimin odasına girdiler.Başhekim içeri giren adamları görmesiyle gülümsedi. " Hoşgeldiniz lütfen oturun. "
Gürkan ağzının içinde mırıldandı.
" Hoşgeldik tabi it!"Başhekim iki adamın sessizliği ile gerildi. " Ne için gelmiştiniz? " diye korkuyla sordu.
Gürkan Bozhan konuşmaya başladı. " Şunun için geldik. Ahmet Bey 1996 yılı 10 Nisan tarihinde hastanenizde annemiz Asiye Bozhan bir doğum gerçekleştirdi. Ama hastanenizde beklenmedik bir durum oldu. O gün orada yaşanmamı gereken şeyler yaşanmış ve bunlar bizim hiç hoşumuza gitmedi! " dediğinde başhekim yutkundu.
" Ne gibi seyler! Siz bizi ne ile itham ediyorsunuz. " dediğinde Gürkan elindeki flashı masaya attı. " İzleyin ve görün Ahmet Bey! "
Başhekim masaya atılan flasha baktı. Gürkan Bozhan ile göz göze gelince adamın bakışlarından korkarak flashı hızlıca bilgisayara taktı. Açılan görüntü ile kaşları çatıldı. Kendi hastanelerinde çekilen bir kamera görüntüsüydü.
Ekranda gördükleri ile gözleri büyüdü.Bu sırada Ferhat Bozhan konuşmaya başladı. " Şimdi izlediğiniz o görüntüler hakkında konuşursak. Bunun sorumluları kimse hesabını verecek! Başta siz ve hastaneniz olmak üzere. Şimdi size sormamız gereken seyler var. " dediğinde başhekim itiraz edemedi.
Ferhat Bozhan " O gün hastanede doğum yapan diğer kadın hakkında bulabileceğiniz bilgileri istiyoruz. " dediğinde başhekim acele ile telefonundan birini aradı.
" Kızım 1996 10 Nisan tarihi kadın doğum kayıtlarını istiyorum hemen. Hastaların dosyalarını da getirin."
Yarım saat sonra odaya elindeki dosya ve kağıtlarla giren kadın başhekimin masasına bıraktı.
Başhekim direkt kağıtları okumaya başladı. " O gün hastanemizde doğum yapan iki kadın hastamız varmış. Biri Asiye Bozhan diğeri de Burcu Kıraç. Diğer bilgilerde yer alıyor buyrun." Dediğinde Gürhan ve Ferhat dosyayı aldı.Ferhat fotoğrafını çekti. Flashı da geri aldıklarında bir sey demeden odadan çıktılar. Ferhat Bozhan telefonundan güvendiği bir arkadaşını aradı.
" Burcu kıraç! Hakkındaki tüm bilgileri istiyoruz. " dediğinde telefonu kapatarak Gürhan'a baktı." Bulacağız kardeşimizi."
" Bulacağız Ferhat. "
İki kardeş bir kafeye geçerek oturdu.
Biraz vakit geçirmeye çalıştılar. Ferhat'ın telefonuna bildirim geldi. Ferhat beklemeden mesaja tıkladı.
Bilgileri okumaya başladı.
" Kadın yetimhanede doğmuş büyümüş. İki evlilik yapmış. Biri Oğuz Okalp diğeri Fırat Kıraç. Fırat Kıraç 1996 yılında ölmüş. Kadın ve diğer adam iki sene önce ölmüş. " dediğinde Gürhan'ın kaşları çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMER
Teen FictionAlbay ile kadının gözleri buluştuğunda ikisinin de dudakları kıvrıldı. Sonunda iki yıldır üzerinde çalıştıkları görev için harekete geçilecekti. Genç kadın hazır ola geçerek , komutanına askerî selam ve tekmil verdi. " Yüzbaşı Umay Kıraç / Trabzon...