Vote...Vote...Vote...Vote...Vote...
⭐. ⭐. ⭐. ⭐. ⭐. ⭐. ⭐. ⭐.
UYARI ÖNEMLİ!!!
Yorumlarda bazı arkadaşlara spoiler verdim. Spoiler istemeyenler lütfen dikkat etsin.Keyifli okumalar!
...Gözlerimi Cabir'in gözlerinden hiç kaçırmadan konuşmaya başladım.
" Bir varmış , bir yokmuş. Mardin şehrinde şerefsiz bir adam yaşıyormuş. Bu adamın adı da Cabirmiş(!) Bu adam geçimini kahvehane işleterek sağlıyormuş. Sende kahvehane işletiyorsun demi Cabir? " Dedim.Cabir yutkunarak " Evet işletiyorum. " Dediğinde devam ettim. " Bu adamın kahvehanesi her ne kadar normal gözükse de arka planında garip işler dönüyormuş. Kahvehanenin mutfağından gizli bir geçit varmış. O geçitten geçen de ne hikmetse kendini yasa dışı kumarhanede buluyormuş. Tabi sadece kumar oynanmıyor , uyuşturucu alım-satımı da yapılıyormuş. " Dedim sırıtarak.
Cabir'in anlından terler aktığını görmem ile " Sen bunları nereden biliyorsun! " Dedi.
Oturduğum koltukta keyifle geri yaslanarak " Ben bilirim Cabir! " Dedim.
" Yani demem o ki Cabir Efna'nın tek bir saç teline dahi zarar gelmişse hapishane günlerin için don atlet hazırlasan iyi olur. " Dedim sert bir ses tonu ile.
" Sen kimsin de bizim aile işlerimize karışıyosun " diyen adam ile koltuktan kalkarak boğazını sıkmaya başladım.
" Ah Cabir bir rahat durmuyorsun ama. Benim kim olduğumu öğrenirsin belki bir gün. Ama bu saatten sonra Efna'nın ailesi benim duydun mu ?! Ona tek bir zarar dahi vermeye kalkışırsan karşında beni bulursun. Gerçi hapisaneden çıkabilirsen " dedikten sonra yüzünün morarması ile adamın boğazını bıraktım.
Öksürerek boğazını tutmaktan başka birşey yapamıyordu garibim.
Bakışlarımı korkuyla bizi izleyen Rabia'ya çevirdim. Ellerimi çırparak " Eveet! Şimdi sıra sende. " Dedim.
" Cabircim sen her sabah işe gittikten sonra karın ne yapıyor bilmek ister misin? " Demem ile Rabia'nın yüzünün beyazladığını gördüm.
" İyi misin bir rengin attı sanki?! " Dedim alayla.
Cabir'in " Ne yapıyormuş benim karım! " Dediğinde " Valla bende öğrenince şaşırdım. Yani ne desem saman altından su yürütüyormuş. Sen evden çıktıktan sonra karşı komşuya gidiyorum diye sen gizli aşığına gitmesin mi?! Orada da seni bir güzel aldatmasın mı! Hayır sende nasıl bir salaksan gözünün önünde arkadaşın ile karının yasak ilişkisini fark etmemişsin be Cabir. " Dedim.
Rabia hemen kocasına dönerek " Cabir iftira atıyor bu kadın. Yemin ederim öyle birşey yok. " Dedi.
" Sus yalan yere yemin etme çarpılırsın kız valla! " Derken telefonumdan Rabia ve Cabir'in arkadaşının evinin önünde öpüşürken ve pek çok yakınlaşmış fotoğraflarını açarak gösterdim.
Rabia' nın görüntüleri görmesi ile gözleri büyürken Cabir karısına bakarak " Allah belanı versin Rabia " demesi ile " Dur dur biricik karına hemen öyle lanet okuma. Sen bu kadının doldurmaları ile yıllarca küçücük bir kıza nasıl eziyet edersin lan. Adamlık bu mudur ha ! Anasız babasız kalmış bir çocuğu dövmek mi adamlık. Hiç bir kere Efnaya sordun mu? Gerçekten öyle yaptın mı yeğenim dedin mi? Ben sana söylüyorum HAYIR! Sorgusuz sualsiz bu yanındaki şeytanın laflarına inandın. " Dedim.
Cabir başını öne eğdiğinde sözlerimin ağırlığının yükünü taşıyamamış olmalıydı. İşittiğim polis siren sesleri ile gülümsedim. Buraya gelirken polise kahvehanin ihbarını yapmıştım. Birde polis arkadaşım sayesinde işim daha kolay olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMER
Teen FictionAlbay ile kadının gözleri buluştuğunda ikisinin de dudakları kıvrıldı. Sonunda iki yıldır üzerinde çalıştıkları görev için harekete geçilecekti. Genç kadın hazır ola geçerek , komutanına askerî selam ve tekmil verdi. " Yüzbaşı Umay Kıraç / Trabzon...