[Zawgyi]
က်လိ...က်လိ...က်လိ....မနက္ခင္းေလးကသာယာလွပလြန္းလွတယ္....ၿမိဳ႕ႀကီးျပႀကီးေတြလိုလူေတြလဲမရႈပ္..ပဲ...ေက်းငွက္ေလးမ်ား၏ေတးဆိုသံမ်ားနဲ႔ပနံသင့္လွသည္...အေရွ႕ဘက္စူးစူးဆီမွသူရိန္ေနမင္းႀကီးေတာင္လွမ္းျမင္ေနရၿပီ.......မၾကာမီေနထြက္ေတာ့မည္ျဖစ္သျဖင့္ေဒၚေငြရုံတစ္ေယာက္သားေတာ္ေမာင္လြန္းခန္႔ထည္ကိုနိႈးရန္ျပင္လိုက္ေတာ့သည္...ဒီေန႔ၿမိဳ႕ကဧည့္သည္ေတြလာမည္မဟုက္လား....အေမႊစိန္ကိုအခုေလာက္ထဲကနိုွးမွေတာ္ရာက်ေပလိမ့္မည္...မဟုက္ရင့္သူ႔အေဖရဲ႕ႀကိမ္လံုးစာမိေနေပလိမ့္အံုးမည္...
...
...
ေနာင္...ေဝ...ေဝ...ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႕...
ေနာင္...ေဝ..ေဝ...
"ေဟာဆြမ္းခံေတာင္ႂကြလာၿပီ...ဟဲ့ေငြရုံဘယ္မတုန္းမင့္သားေတာ္ေမာင္ကခုထိမထေသးပါလား...."
"ေတာ္...က်ဳပ္အခုပဲသြားနွိုးမလို႔ပါေတာ့္..ရွင့္လည္းေနာ္မနက္ေစာေစာစီးစီး...က်ဳပ္မေျပာခ်င္လို႔..ဟင္း..မင့္သား..မင့္သားနဲ႔ေျပာရေအာင္အဲ့တာရွင့္သားေရာမဟုက္ဖူးလား....က်ဳပ္ကိုေလဥဥၿပီးေမြးထားတယ္လို႔မ်ားေတာ္ထင္ေနသလားဟမ္..."
"ဟုက္ပါၿပီရွင္မရယ္ေဟာဒီကက်ဳပ္ပဲမွားတာပါ...ခုသြားနွိုးအံုးမင့္သား...အဲေလ...ငလြန္းကို..."
ထိုအခါမွသာေဒၚေငြရုံတစ္ေယာက္မ်က္ေစာင္းထိုး၍ထြက္လာခဲ့သည္...
"သားေရ...ထ..ထ..ဒီေန႔ၿမိဳ႕ကဧည့္သည္ေတြလာမွာေလ...မင္းကိုခိုင္းစရာေတြရွိေသးတယ္..ထေတာ့..ထေတာ့..."
"ဟာဗ်ာ..အေမကလည္းၿမိဳ႕ကဧည့္သည္ေရာက္တာသားနဲ႔ဘာဆ္ိုင္လို႔လဲဗ်...အဘဧည့္သည္ေတြမဟုက္လား..အဘကိုခိုင္းေပါ့...မသိဘူးေနာ္..သားလာမခိုင္းနဲ႔...မထခ်င္ေသးဘူးအေမရယ္ေနာ္...ေနာ္..."
"ဟမ္...လြန္းခန္႔ထည္..ခုထမလားမထဘူးလား...ငါ့လက္ထဲကတုတ္ကိုျမင္လားဟမ္..."
မထမွန္းသိလို႔ဖင္ကိုတုတ္နဲ႔၂ခ်က္ေလာက္ေကြၽးလိုက္သည္.
ျဖန္း...ျဖန္း...
"အား...ဟာ..အေမကလည္းဗ်ာ..."
"အေမကမလည္းဘူး...ဟမ္...နင့္အဘကိုငါကခိုင္းရမွာလား...တစ္ကယ္ပါပဲခုခ်က္ခ်င္းထေနာ္လြန္းလြန္း...ငါ့နွယ္ေနာ္...."
YOU ARE READING
ကိုလူချောနဲ့အမွှေစိန်တို့ရွာ(ကိုလူေခ်ာနဲ႔အေမႊစိန္တို႔႐ြာ){Complete}
Romanceယခုေရးသားထားေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားသည္စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္သာျဖစ္ပါသည္.. .. ..