ပ်င္းလို႔လာအပ္ေပးသြားသည္😁

20.9K 1.8K 61
                                    

[Zawgyi]

"ဘာ!!!"
ဖုန္းေျပာေနရင္းထေအာ္လိုက္သည့္လူေခ်ာေၾကာင့္နို႔စို႔ေနေသာေပါက္စီလံုးေလးပင္လန္႔သြားေလသည္...
"ေဟ်ာင့္သူရမင္းနဲနဲေတာ့မ်ားသြားၿပီ...မရဘူးကြာ...မင္းတို႔ေတြကအဲ့မွာပဲတစ္႐ြာတက်ီေဆာက္ေနၾကမလို႔လား..."
..
..
"ဘာ...တစ္ပတ္ဟုက္လား..မရ...ဟဲလ္ို..ဟဲလို.."
..
..
"ဟာကြာေသာက္လိုင္းကေတာ့....."
အိပ္ယာေပၚလွဲအိပ္ေနေသာလြန္းလြန္းတို႔အနားသို႔လာ၍သက္ျပင္းတခ်ခ်ျဖစ္ေနေသာကိုကိုေၾကာင့္..
"ကဲေယာက်ာ္း....ဘာေတြျဖစ္လဲေျပာ..."
လူေခ်ာလဲမိမိဆီေလးဘက္ေထာက္လာေသာေပါက္စီလံုးေလးအားေပါင္ေပၚသို႔ေပြ႕ခ်ီထိုင္ေစလိုက္ၿပီး...
"ဘာျဖစ္ရမွာလဲကေလးရဲ႕....သူရကေနာက္တလေလာက္ေနမွျပန္လာမယ္တဲ့ေလ....သူအဲ့႐ြာသြားတာအရင္လတည္းကမဟုက္လား..."
"ထားလိုက္ပါကိုက္ိုရယ္...သူလဲ႐ြာကိုေရာက္တုန္းေရာက္ခိုက္ေနပါေစေပါ့..ေနာက္ရက္အလုပ္ျပန္ဖြင့္ရင္ကေလးနဲ႔သားသားကကိုကိုနဲ႔အလုပ္ကိုလိုက္ၿပီးကူညီေပးမယ္..ဟုက္ၿပီလား..."
"ကေလးကကိုယ့္ကိုဘယ္လိုကူညီမွာလဲ..."
လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္..လွဲေနရာမွထလိုက္ၿပီးေနာက္ကုတင္စြန္းတြင္တင္ပလႊဲထိုင္ေနေသာကိုကို႔အနားသို႔သြား၍..လည္ပင္းေလးအားသိုင္းဖက္လိုက္ၿပီးေနာက္...
"ဒီလိုေလးေလ..မြ..."
ရုတ္တရက္အနမ္းခံလိုက္ရေသာေၾကာင့္လူေခ်ာပင္ေၾကာင္သြားမိသည္...ထို႔ေနာက္သားကသူတို႔အားၾကည့္၍သူ႔ကိုယ္လံုးေလးအားလူေခ်ာခနၶာကိုယ္ကိုအားျပဳ၍မက္တက္ရပ္လိုက္ၿပီးေနာက္...သူ႔ေဖေဖလုပ္သလိုလူေခ်ာရဲ႕ပါးအားနမ္းလိုက္ေလသည္...
..
..
သူလည္းသားနဲ႔သူ႔ကေလးရဲ႕လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ၿပံဳးမိသြားသည္...ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ........
..
..
သူတို႔၂ေယာက္လဲေပါက္စီလံုးေလးအားအလယ္မွာထားရင္း..အ္ိပ္ယာေပၚလွဲအိပ္လိုက္သည္...ထိုစဥ္ေပါက္စီလံုးေလးကသူ႔ဘက္လွည့္လာၿပီးလက္တစ္ဖက္ကသူ႔ရင္ဘက္ထဲသို႔အက်ီႌေအာက္အတင္းလ်ိဳ၍တိုးဝင္လာၿပီးနို႔သီးေလးအားလက္ျဖင့္ကိုင္ထားေလသည္...
..
လြန္းလြန္းလည္းေပါက္စီလံုးေလး၏ပါးအားခပ္ဖြဖြကိုင္လိုက္ၿပီး..
"ေပါက္စီလံုးေလးကေလလူဆိုးေလးျဖစ္လာၿပီသိလား..."
"ခ္..ေဖ..ခ်ိဳ..ခ်ိဳ..."
ေဖလို႔ေခၚၿပီးအက်ီႌကိုအတင္းဆြဲလွန္ေနေလသည္...
ဝက္ေပါက္ေလးကခုနေလးတင္စို႔ထားတာကို...
သူလည္းသေဘာတက်ျဖင့္အက်ီႌေလးအားလွန္ေပးလိုက္သည္...ေပါက္စီလံုးေလးပါးစပ္ထဲနို႔မေရာက္ခင္အနားသို႔ရုတ္တရက္ေက်ာ္ခြလာေသာကိုကိုေၾကာင့္လန္႔သြားမိသည္...
"အေမ့...ကိုကိုရယ္လန္႔လိုက္တာ...ဘယ္နွယ့္ေၾကာင့္ဒီဘက္ကိုေရာက္လာရတာလဲ.."
"ဟီး...ကိုယ္လက္မျမန္ရင္ဒီေပါက္စကအက်င့္ယုတ္ေတာ့မယ္ေလ..."
ထို႔ေနာက္လြန္းလြန္းလည္းပက္လက္လွန္လိုက္ေတာ့သားသားကရင္ဘက္ေပၚေမွာက္ရက္ေလးတတ္လာေလသည္..ၿပီးေနာက္ရင္ဘက္ေပၚတြင္ပင္အိပ္၍နို႔စို႔ေလသည္....
..
..
လူေခ်ာတစ္ေယာက္လည္းေပါက္စီလံုးေလးကလိမ္မာေနေသာေၾကာင့္...က်န္တစ္ဖက္အားစို႔ရန္ျပင္လိုက္ေသာ္လည္း...ရင္ဘက္ထဲကပ်ိဳ႕တတ္လာတာေၾကာင့္အိမ္သာသို႔အျမန္ေျပးအန္ရျပန္ေတာ့သည္...တစ္ကယ့္တစ္ကယ္ေတာ့လည္းဘာမွမပါ..ဒီအတိုင္းသာပ်ိဳ႕ပ်ိဳ႕တတ္ေနေသာေၾကာင့္အလြန္ပင္စိတ္ညစ္မိသည္...လူကနို႔စို႔ခ်င္ပါတယ္ဆို...သူလည္းခနအၾကာေတာ့အိမ္သာထဲကျပန္ထြက္လာေတာ့...
"ကိုကို...ဘာျဖစ္တာလဲေနမေကာင္းဘူးလား.."
"ေကာင္းပါတယ္ကေလးရဲ႕...ကိုယ္အိပ္ယာနိုးထဲကေခါင္းကေနာက္ေတာက္ေတာက္နဲ႔..ပ်ိဳ႕ၿပီးအန္ခ်င္ေနတာကေတာ့ဘာျဖစ္တာလဲမသိဘူး..ဟူး...ထားလိုက္ပါ..ကိုယ္ဆတ္စို႔အံုးမယ္..."
ထပ္မံစို႔ရန္ျပင္လိုက္ေသာ္လည္းနို႔ကပါးစပ္ထဲေရာက္သည္နွင့္ပ်ိဳ႕တတ္လာျပန္သည္...
..
..
ဒီတစ္ခါလည္းအျမန္ေျပးအန္ရျပန္သည္...
သူ႔ဒယ္ဒီရဲ႕သြားလိုက္လာလိုက္ျဖစ္ေနပံုေၾကာင့္ေပါက္စီလံုးေလးပင္နို႔မစို႔ေတာ့ပဲလိုက္ၾကည့္ေနေပသည္...
..
..
လူေခ်ာတစ္ေယာက္နို႔ကလည္းစို႔ခ်င္...စို႔လို႔ကလည္းမရသျဖင့္ေဒါသပင္ထြက္လာေလသည္...အျပင္သို႔ေရာက္ေတာ့ေပါက္စီလံုးေလးအားေပါင္ေပၚတင္၍ထိုင္ေနေသာလြန္းလြန္း...မ်က္နွာကလည္းစိတ္ဆိုးေနသည့္ပံု..
"ဟိုေလ..ကေလး..ကိုကိုကေလးကို...."
"ေနအံုး..ကိုကိုခင္ဗ်ားဗိုက္ႀကီးေနတာလား..."
တိန္...ကိုယ့္မွာေတာ့သူ႔ကို႐ြံ႕လို႔မစို႔ခ်င္ဘဲအန္ခ်င္္ေနတယ္ထင္မွာဆိုးလို႔စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ရွင္းျပမလို႔ဟာကိုဒီေပါက္စစကားေၾကာင့္ေခ်ာ့မည့္စိတ္မ်ားပင္ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ေပ်ာက္ကုန္ေလသည္..
"ဟာ...ေျပာေလ.."
"ဟင္...ကေလးကလည္းကိုယ္ကဘာလို႔ဗိုက္ႀကီးရမွာလဲ...ေပါက္ေပါက္ရွာရွာေတြ..."
"မျဖစ္နိုင္ဘူး...အခုလိုပ်ိဳ႕ၿပီးအန္တာတို႔....မူးတာတို႔ကကိုယ္ဝန္ရွိရင္ျဖစ္တတ္တဲ့လကၡဏာေတြေလ..."
"မဟုက္ပါဘူးကေလးရယ္ကိုယ္က..."
"ေနအံုးေနာက္ေန႔က်ရင္ခင္ဗ်ားကိုဆီးစစ္ေပးရမယ္..."
(အရင္လကမိမိစစ္ဖို႔ဝယ္တုန္းကအပိုဝယ္ထားမိတာမွန္သြားသည္...အဟြန္း..)၂လေလာက္မလာသျဖင့္ကိုယ္ဝန္ရွိမယ္ထင္မိၿပီးဆီးစစ္ၾကည့္မိေတာ့မရွိဘူးဆိုတာနဲ႔ဆရာဝန္နဲ႔ျပၾကည့္ေတာ့ခ်ဳပ္သြားတာဆိုတာေၾကာင့္ေဆးမ်ားထပ္၍ေသာက္လိုက္ရေသးသည္...ထိုအခါတုန္းကေနာက္တစ္ေခ်ာင္းအပိုဝယ္ထားမိတာမွန္သြားသည္...
ေနာက္ေန႔စစ္ၿပီးတာနဲ႔ေဒါက္တာဆီေခၚသြားရမယ္...
"ကေလးသေဘာပါ..ကိုယ္ကကိုယ္ဝန္ရွိစရာအေၾကာင္းမွမရွိတာ..."
"ဟြန္႔...ခင္ဗ်ားႀကီး...ဘာမဟုက္တာလုပ္ထားေသးလဲ..."
"ေအာ္ဘာမွမလုပ္ထားပါဘူးဆို..အမေလး..ေခါင္းမူးတာေတာင္ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိဘူး..."
"ဟြန္႔..ရႈပ္ရႈပ္ေတာ့လာမလုပ္နဲ႔ေနာ္..လြန္းခန္႔ထည္တဲ့တစ္ထည္ထဲရွိတယ္..."
"ဟင္ကေလးေလးကလည္းတစ္ထည္ထဲမဟုက္ပါဘူး..ကိုယ္အမ်ားႀကီးဝယ္ေပးထားတာကို.."
"ကိုလူေခ်ာ...!!!"
"ကဲပါကေလးရယ္ကေလးလဲသိသားနဲ႔..ကိုယ္တို႔၂ေယာက္မွာဘယ္သူကတတ္ႀကိတ္....အား.."
စကားမဆံုးခင္ဗိုက္ေခါက္ေပၚသို႔အလည္ေရာက္လာေသာလက္ႏုေလး...လိမ္ဆြဲရာမွာေတာ့အားသန္လြန္းေပသည္...
"ကေလးေရွ႕မွာေပါက္ကရမေျပာနဲ႔..."
"သားသားကအိပ္ေနၿပီဟာကို.."
"ဟင္.."
ကိုကို႔အေျပာေၾကာင့္ေအာက္ကိုၾကည့္မိေတာ့သားကသူ႔ရင္ခြင္ထဲတြင္ထိုင္ရက္ေလးမွီ၍အိပ္ေပ်ာ္ေနေလသည္..သူလည္းသားသားအားအိပ္ယာေပၚသို႔အသာခ်လိုက္ေလသည္..ရုတ္တရက္နိုးသြားဟန္ရွိေသာေၾကာင့္တင္လံုးေလးအားပုတ္၍ေခ်ာ့သိပ္လိုက္ေလေတာ့ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္...
..
..
ထို႔ေနာက္သူလည္းထိုလူႀကီးအားဆြဲေခၚလာၿပီးေနာက္ဆီးစစ္ခိုင္းလိုက္ေလသည္..ခနအၾကာဆီးစစ္တံနဲ႔အတူအိမ္သာထဲမွထြက္လာေလသည္..လြန္းလြန္းလည္းယူၾကည့္လိုက္ေတာ့..
"ဟင္....မရွိဘူးေပါ့...အဲ့တာဆိုခင္ဗ်ားႀကီးကက်ဳပ္ကို႐ြံ႕လို႔ပ်ိဳ႕ပ်ိဳ႕တတ္ေနတာေပါ့ေလ..."
လူေခ်ာလည္းလြန္းလြန္းအားဖတ္ရန္လွမ္းလိုက္ေသာ္လည္းလက္ကိုအတင္းပုတ္ထုတ္ေလေသာေၾကာင့္...
"ကေလးကလည္းကြာ...ကိုယ္ကဘာလို႔႐ြံ႕ရမွာလဲ...ကိုယ္ေတာင္စို႔လို႔မဝတဲ့ဟာကို..အခုကလဲဘာလို႔အဲ့လိုျဖစ္မွန္းမသိပါဘူးဆို..အီးဟီး.."
မိမိအားမေခ်ာ့ပဲရုတ္တရက္ထငိုလိုက္ေသာကိုကို႔ေၾကာင့္လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္ေနရာမွာတင္ၾကက္ေသေသသြားမိသည္....
"ကို..ကို..အင့္.."
သူ႔ရင္ခြင္ထဲအားတိုးဝင္လာေသာကိုကို႔ေၾကာင့္နင့္ခနဲျဖစ္သြားေပမယ့္...အလိုက္သင့္ေလးေထြးဖတ္ေပးထားလိုက္သည္...သနားမိတဲ့မိမိကိုယ္ကိုေနာင္တအႀကီးအက်ယ္ရမိတာယခုတစ္ခါပင္...ရင္ခြင္ထဲဝင္ေနတာယုန္သူငယ္ေလးအမွတ္ထင္ခဲ့တာအခုေတာ့က်ားႀကီးျဖစ္ေနေလသည္...မိမိတစ္ကိုယ္လံုးကိုလက္ျဖင့္ပြတ္သက္ေျပးလႊားေဆာ့ကစားေနေပသည္...လက္ကအေနာက္ရပ္ဝန္းေလးေပၚသိုာေရာက္လာေတာ့တြန္႔ခနဲျဖစ္သြားမိသည္..
"အင့္...ကိုကို...ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာတုန္း..သားသားးအိပ္ေနတယ္ေလ..."
သူကေတာ့ဘာကိုမွဂရုမစိုက္သည့္အလားလက္၃ေခ်ာင္းတစ္ၿပိဳင္နက္ထဲထိုးထည့္လိုက္ေသာေၾကာင့္..
"အ့..အေမ့..ကိုကိုးး..."
ကိုကိုဆိုသည့္လူႀကီးကေတာ့လည္တိုင္နားမ်က္နွာအပ္၍အသြင္းအထုပ္ကိုမွန္မွန္လုပ္ေပးေနေလသည္....
လြန္းလြန္းလည္းနႈတ္ခမ္းသားအားဖိကိုက္ထား၍အသံမထြက္ေအာင္အံတင္းထားမိသည္...ခနအၾကာလည္ပင္းသားအားစုပ္ယူကိုက္ခဲခံရမႈနွင့္အတူမိမိကိုယ္တိုင္ပါစိတ္ပါလာၿပီးလိုခ်င္လာသျဖင့္...
"ဟို...ကိုကို..."
ေတာင္းဆိုေနသည့္မ်က္ဝန္းျဖင့္ၾကည့္လာေသာကိုကို႔ေၾကာင့္မျငင္းရက္ခဲ့...
"ဒါေပမယ့္..သားကအိပ္.."
"ရတယ္ကေလးေလး...သားမနိုးေအာင္ေရခ်ိဳးခန္းထဲသြားမယ္...ခ်စ္တယ္မြ.."
ထို႔ေနာက္လူေခ်ာလည္းလြန္းလြန္းခ်ီ၍ေရခ်ိဳးခန္းအတြင္းသို႔ဝင္လာလိုက္သည္...ၿပီးေနာက္တံခါးကိုပင္ေလာ့ေသခ်ာခ်ထားလိုက္သည္...
..
..
Next...coming😁..

ကိုလူချောနဲ့အမွှေစိန်တို့ရွာ(ကိုလူေခ်ာနဲ႔အေမႊစိန္တို႔႐ြာ){Complete}Where stories live. Discover now