[Zawgyi]
အခန္းထဲတြင္ေဒၚေငြရံုထြက္သြားၿပီးေနာက္..
လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္ထြက္ေျပးရန္ျပင္လိုက္ေသာ္လည္း..အျပင္မွတံခါးကိုပ္ိတ္သြားေသာေၾကာင့္ဖြင့္မရေပ...ထို႔ေနာက္လူေခ်ာတစ္ေယာက္အနားသို႔တိုးလာေတာ့...လြန္းလြန္းလည္းအခန္းထဲတြင္ပတ္ေျပးေနေပသည္.......
..
..
လူေခ်ာတစ္ေယာက္ပတ္ေျပးေနေသာလြန္းလြန္းအားအသာေလးဖမ္းလိုက္လို႔ရေပမယ့္သူေက်နပ္သေလာက္..မဟုက္ေသးဘူးေမာသေလာက္ပတ္ေျပးေနပါေစဆိုၿပီးလႊတ္ထားလိုက္သည္..ဒါမွသူလုပ္တဲ့အခါ..သိပ္မရုန္းနိုင္ေတာ့ေအာင္လို႔...လြန္းလြန္းကေတာ့အေနာက္ကိုဆုတ္ဆုတ္သြားရင္အိပ္ယာနားေရာက္ေတာ့မည္ကိုပင္မသ္ိေပ...
လြန္းလြန္းလည္းအေနာက္သို႔ဆုတ္သြားရင္းအိပ္ယာေပၚသို႔ပက္လက္ေလးက်သြားေလသည္..ထိုအခါလူေခ်ာကခ်က္ခ်င္းပဲသူ႔ကိုယ္ေပၚသို႔အုပ္မိုးထားလိုက္သည္...
ေျပးထားလို႔ေမာၿပီးမ်က္နွာေလးမွေခြၽးေလးမ်ားပင္စို႔ေနပံုေလးကစြဲမက္စရာေကာင္းလွေပသည္...
Me-ရွင္ကသူ႔ဘာသာေနေနရင္ေတာင္စြဲမက္ေနတာပဲမဟုက္ဘူးလား...
...
...
လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္မိမိကိုအုပ္မိုးၾကည့္ေနေသာလူေခ်ာေၾကာင့္ေနရခက္စြာမ်က္လံုးကိုမွိတ္ခ်လိုက္မိသည္...
ကေလးတစ္ေယာက္ပဲရရ..ဘာႀကီးပဲေနေနရွက္တာကရွက္တာပဲ....
..
..
လူေခ်ာလည္းမိမိေအာက္မွမ်က္လံုးမွိတ္ထားေသာအေကာင္ေပါက္ေလးအားၾကည့္၍အသံထြက္ေအာင္ရီမိေလေတာ့..ရင္ဘက္ကိုလာထုေသာလက္တစ္စံုအားဖမ္းဆြဲလိုက္ရင္း႐ႊန္း႐ႊန္းစားစားစိုက္ၾကည့္ေနလိုက္သည္...
..
..
"အဲ့တာကဘယ္လိုအၾကည့္နဲ႔ၾကည့္ေနတာလဲ..လူယုတ္မာႀကီး.."
"အင္..ကေလးကလည္း.."
"ခုထိမဖယ္ေသးဘူးလား...ဟ္ုိ...ဟို...မလုပ္ရင္လဲဖယ္ေတာ့..."
လူေခ်ာလည္းရွက္ေနေသာလြန္းလြန္းေၾကာင့္စခ်င္လာမိသည္...အၿမဲတမ္းနို႔စို႔ေပမယ့္လည္း...ဒီေပါက္စကေတာ့ခုထိရွက္ေနတုန္းပင္...
"ဘာလုပ္ရမွာလဲကေလးေလးရဲ႕...ကေလးကဘာလုပ္ေစခ်င္ေနတာလဲ..ဟင္း..ဟင္း.."
လူယုတ္မာေလသံနဲ႔ေျပာလာေသာလူေခ်ာေၾကာင့္...
"ဟာ..ကိုကို...လူယုတ္မာႀကီးက်ေနတာပဲ..အသံကိုက..ဒီအတိုင္းပဲၾကည့္ေနေတာ့မွာလား.."
"ဒီအတိုင္းမၾကည့္လို႔ကိုယ္ကဘာလုပ္ေပးရမွာလဲ.."
"ဟာဗ်ာ...ေတာ္ၿပီမစို႔နဲ႔ေတာ့..လူကနာေနလို႔စိတ္တိုေနတာေနာ္.."
"ဟ..ဟ..ကိုကိုကအလကားစတာ...စို႔မွာ..စို႔မွာ..."
ထို႔ေနာက္လူေခ်ာလည္းလြန္းလြန္းအက်ီႌအားၾကယ္သီးမ်ားကိုတစ္လံုးျခင္းျဖဳတ္၍ခြၽတ္လိုက္သည္...ၿပီးေနာက္အနည္းငယ္နီေနေသာ..ခ်ယ္ရီသီးေလးမ်ားအားၾကည့္ရင္...
"ဂလု."
တံေတြးၿမိဳခ်လိုက္တာေၾကာင့္လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလးၾကည့္လာေလသည္...
"ကို.....ကို...ဟို...ဟိုေလ.."
"မရဘူးကေလးခနေတာ့အနာခံလိုက္ေနာ္..."
သူလည္းေျပာလည္းေျပာရင္းတစ္ဖက္ကိုငံုလိုက္ေလေတာ့...
"အား...မရဘူး...ဟင့္အင္း..မလုပ္နဲ႔ေတာ့..နာတယ္လို႔.."
"ခနေလးပါကေလးရယ္ခနေနက်အဆင္ေျပသြားေအာင္ကိုယ္လုပ္ေပးမယ္..."
ထို႔ေနာက္သူလည္းညင္ညင္သာသာျဖင့္ရုန္းေနေသာလြန္းလြန္းလက္နွစ္ဖက္းအေပၚေျမာက္၍လက္တစ္ဖက္ထဲျဖင့္စုကိုင္ခ်ဳပ္ထားလိုက္ၿပီး..ဒီေလာက္ေတာင္မထြက္တဲ့နို႔ေတြ႕မယ္ဟုသာ..စိတ္ထဲတြင္ႀကံဳးဝါးၿပီး..ေပါက္စရဲ႕ငိုသံအားလစ္လ်ဴ ရႈ ထားလိုက္ၿပီးေနာက္တစ္ဖန္နို႔အားငံုခဲ၍စို႔ေလေတာ့သည္...
..
လြန္းလြန္းေတာ့နာလြန္း၍ထင္သည္..မ်က္ရည္မ်ားပင္႐ႊဲလို႔..ကိုယ့္ပံုစံကယခုမွပဲကိုယ့္ေယာက်ာ္းကိုအလိုမတူပဲမဒိန္းက်င့္ေနသည့္အတိုင္းပင္...႐ြာမွာလိုအခန္းမလံုၾကည့္ပါလား...ျပသနာေတာင္တတ္သြားနိုင္ေပသည္...
...
...
သူလည္းနို႔သီးေလးအားအတင္းဆြဲယူစို႔ေလရာအခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ..ပါးစပ္ထဲသို႔ခ်ိဳ ဆိမ့္ေနေသာခပ္ေႏြးေႏြးနို႔ရည္ေလးစိမ့္ထြက္လာေလသည္...သူလည္းစို႔လက္စနဲ႔ဆတ္ၿပီးစို႔ေနလိုက္သည္...လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္ေတာ့ငိုရတာေမာသြားလို႔ထင္သည္..ဆက္မငိုေတာ့ဘဲရွိုက္ရံုသာရွိုက္ေနလိုက္သည္...ဒီလိုနဲ႔ေနာက္တစ္ဖက္ေျပာင္းစို႔ၿပီးေနာက္...လြန္းလြန္းလဲငို႔သံေပ်ာက္ၿပီးၿငီးသံပိစိထြက္လာေလသည္...
"Ummm..."
၂ဖက္စလံုးနို႔ရည္ထြက္လာေတာ့နာတာသက္သာသြားေလသည္..ထိုအခါမွေအာက္မွလြန္းလြန္းကသူ႔ရင္ဘက္ကိုအေပၚသို႔ေကာ့ေပးေလသည္..လူေခ်ာလည္းရသည့္အခြင့္အေရးအားလက္လႊတ္မခံေပ...နို႔လဲစို႔ရင္းလက္ျဖင့္လည္းခနၶာကိုယ္အနွံ႔ကိုပြတ္သပ္ေနလိုက္သည္...တျဖည္းျဖည္းနဲ႔လြန္းလြန္းရဲ႕ၿငီးသံဟာပိုစိတ္လာေလေသာေၾကာင့္..မိမိရဲ႕ေႁမြကလဲသခင့္အသံၾကားသည္နွင့္အေမာက္ကေထာင္လာေပသည္...
..
..
သူလည္းနို႔စို႔ေနတာကိုရပ္လုိက္ၿပီးေနာက္ခ်ဳပ္ထားသည့္လက္၂ဖက္အားလႊတ္ေပးလိုက္၍သူ႔ရဲ႕ဦးတည္ရာကလြန္းလြန္းရဲ႕နႈတ္ခမ္းပါးဆီသို႔...နႈတ္ခမ္းတစ္စံုအားထပ္တူက်လိုက္သည္နွင့္လည္ပင္းအားသိုင္းဖတ္လာေသာလက္တစ္စံုေၾကာင့္နမ္းေနရင္းမွပင္ၿပံဳးမိသြားသည္..သူ႔ကေလးစိတ္ပါသည့္အခ်ိန္ကရွားသည္မဟုက္လား...
..
..
သူလည္းနႈတ္ခမ္းေလးအားအေပၚေအာက္တစ္လွည့္ဆီစုပ္ယူငံုေထြးထားလိုက္ၿပီး...ေအာက္နႈတ္ခမ္းေလးအားသြားျဖင့္က်ိတ္လိုက္ေလရာ...ခနအၾကာငံက်ိက်ိအရသာကလ်ွာဖ်ားသို႔တိုးဝင္လာေလသည္...ေသြးထြက္သြားေသာေနရာေလးအားလ်ွာေလးျဖင့္အသာယက္လိုက္ၿပီးေနာက္..ထိုေနရာေလးအားစုပ္ယူလိုက္ေလေတာ့ၿငီးသံေသးကပိုၿပီးက်ယ္လာေလသည္....
..
."ummmm....ကို...ကို..."
..
..
လြန္းလြန္းရဲ႕လက္မ်ားကလည္းသူ႔ေဘာင္းဘီသို႔လက္လွမ္းေနေလေတာ့...
..
..
"ရတယ္ေဘဘီ..ကိုကို႔ဘာသာခြၽတ္မယ္..ေဘဘီပင္ပန္းမွာဆိုးလို႔.."
ေျပာလဲေျပာရင္းBoxerကိုပါဆြဲခြၽတ္လိုက္ေတာ့သည္...
..
..
လူေခ်ာရဲ႕ေႁမြေဟာက္ကိုျမင္ေတာ့မွလြန္းလြန္းတစ္ေယာက္လန္႔သြားမိသည္.....
..
..
"ကို...ကို...ျဖစ္..ျဖစ္ပါ့မလားဟင္...ကြဲသြားရင္ဘလိုလုပ္မလဲ...ကိုကို႔ဟာကအရမ္းႀကီးေနၿပီ.."
..
..
လူေခ်ာလည္းကုတင္ေစာင္းတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီးလြန္းလြန္းအားမိမိကိုယ္ေပၚသို႔ခြထိုင္ေစလ်ွက္...
"ျဖစ္ပါတယ္ကေလးရဲ႕...ျဖစ္လို႔ပဲေပါက္စီလံုးေလးေတာင္ထြက္လာခဲ့ၿပီးၿပီပဲ...ခြင့္ျပဳတယ္မဟုက္လား.."
..
..
"ဟို...အားးးအေမ့...ေသပါၿပီ.."
လြန္းလြန္းပင္ျပန္မေျဖရေသးခင္..လူေခ်ာတစ္ေယာက္..သူေလးရဲ႕အဝေလးအားမိမိအေကာင္ငယ္ကိုတစ္ဆံုးဖိသြင္းလိုက္ေသာေၾကာင့္...ဒီတစ္ခါလဲအစပ်ိဳးျခင္းမရွိေသာေၾကာင့္..ေသြးထြက္သြားေလသည္...
..
..
"အား...ကေလးတြင္းေလးကဘယ္ခ်ိန္ပဲဝင္ေအာင္းေအာင္းၾကပ္ၿပီးေႏြးေနတာပဲ...."
..
..
"အ့...ကိုကို...ခန..ခနေလး..မလႈပ္နဲ႔..နာလို႔.."
သူလည္းလြန္းလြန္းအားအာရံုေပ်ာင္းသြားေစဖို႔မိမိမ်က္စိေရွ႕သို႔ေရာက္ေနေသာခပ္ဆူဆူနို႔သီးေလးအားစုပ္ယူေနလိုက္သည္...
...
...
"အင္း...နို႔ရည္ေလးကလဲေႏြးေႏြးေလး..ႁပြတ္..ႁပြတ္စ္...စို႔လို႔ေကာင္းလိုက္တာ."
..
..
လူေခ်ာရဲ႕ေျပာစကားမ်ားေၾကာင့္လူကထူပူလာေလသည္..ထိုစဥ္ေအာက္ကလဲအဆတ္မပ်က္တိုးဝင္ေနမႈေၾကာင့္...ရင္ဘက္ကလည္းပို၍ေကာ့ေပးမိသည္...နို႔စို႔ေနေသာလူေခ်ာရဲ႕ဆံပင္ေတြထဲလက္ထိုးဖြရင္းနဲ႔တျဖည္းျဖည္းနာက်င္မႈကေလ်ာ့ပါးလာၿပီးထပ္ၿပီးေတာ့ပို၍ပို၍တိုးတိုးၿပီးလိုခ်င္လာမိသည္...မိမိပါးစပ္မွလည္းဖြင့္ဟေတာင္းဆိုေနမိသည္အထိပင္...
...
...
"Ummm....ကို..ကို..ၾကမ္းၾကမ္းေလး..လုပ္..umm...လုပ္ေပးပါ..."
"အိုေခ..ေဘဘီ...ၿပီးရင္ကိုယ့္အဆိုးမဆိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္..ကိုယ္မညႇာေတာ့ဘူး..."
..
..
ထို႔ေနာက္သူလည္းလြန္းလြန္းအားေအာက္သို႔ခ်ေပးလိုက္ၿပီးေနာက္ကုတင္ေပၚသို႔လက္ေထာက္ထား၍ကုန္းခိုင္းလိုက္သည္...ထို႔ေနာက္တြင္လံုးတစ္၍ထြက္လာေသာမက္မြန္သီးေလးအားလက္ျဖင့္တေျဖာင္းေျဖာင္းျမည္ေအာင္ရိုက္လိုက္ေလရာလြန္းလြန္းရဲ႕ေအာ္ၿငီးသံေၾကာင့္သူ႔ရဲ႕စိတ္အရိုင္းဆန္လာေစသည္...ထို႔ေနာက္လူေခ်ာလည္းမိမိေအာင္းေနၾကတြင္းေလးအားဖိတ္ဆာကမ္းမေနေတာ့ဘဲမိမိေႁမြကိုတစ္ခါတည္းဝင္ေရာက္နႈတ္ဆက္ေစလိုက္ရာ...လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္ခါးပင္ေကာ့တတ္သြားေလသည္...ထို႔ေနာက္သူလည္းလြန္းလြန္းခါးအားကိုင္၍ေဆာင့္သြင္းေနလိုက္သည္...အခ်က္မ်ားစြာေဆာင့္ၿပီးေနာက္တြင္လြန္းလြန္းသာအႀကိမ္ႀကိမ္ၿပီးသြားေပမယ့္သူကအားမရေသးေပ..ဒီတစ္ခါသူဆတ္ဆံပံုၾကမ္းသြားသည္ထင္သည္...ေျခသလံုးသားေဖြးေဖြးေလးမွာေသြးပင္စီးက်ေနေသာေၾကာင့္ပင္...ထို႔ေနာက္သူလည္းနံရံတြင္လြန္းလြန္းအားကပ္လိုက္ၿပီးေနာက္ပံုစံတစ္မ်ိဳးေျပာင္း၍..ဆက္စားလိုက္သည္..ဤသို႔ျဖင့္..အိပ္ယာေပၚတြင္လည္းေကာင္း...ထိုင္ခံုေပၚထိုင္၍လည္းေကာင္း...ထိုင္ခံုအားလြန္းလြန္းကိုမွီေစ၍သူကအေနာက္မွေန၍လည္းေကာင္းပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္အႀကိမ္ႀကိမ္ၿပီးေျမာက္ၿပီးေနာက္...ပင္ပန္းသြားေသာခ်စ္ရသူေလးအားသန္႔ရွင္းေပးရင္းေရခ်ိဳးခန္းတြင္လည္းေကာင္း...အႀကိမ္ႀကိမ္အထြတ္အထိပ္ထိေရာက္ရွိခဲ့ရသည္...ထို႔ေနာက္လြန္းလြန္းအားသန္႔ရွင္းေပးၿပီးအဝတ္အစားလဲေပးကာဆိုဖာေပၚတြင္ထိုင္ေစၿပီးေနာက္အကိုက္ခဲေပ်ာက္ေဆးကိုတိုက္၍နားေနေစလိုက္သည္...မိမိကေတာ့အိပ္ယာခင္းအစြတ္အားလဲရန္ျပင္လိုက္ေတာ့သည္...ေတာ္ေသးတာေပါ့အရင္ထဲကႀကိဳေတြးထားမိၿပီးအပိုေတြဝယ္ထားမိေပလို႔...ေပေနေသာအိပ္ယာခင္းအားေရခ်ိဳးခန္းထဲရွိအဝတ္ျခင္းထဲသို႔ထိုးသိပ္ထည့္ခဲ့ၿပီးေနာက္မိမိကိုယ္ကိုသန္႔ရွင္းေရးလုပ္ၿပီးအိပ္ရန္ျပင္လိုက္ေတာ့သည္..မိမိလည္းပင္ပန္းေနေပမယ့္ကေလးေလးအားစားရဖို႔အတြက္ဆိုပင္ပမ္းခ်င္သေလာက္သာပင္ပမ္းပါေစ...အဟစ္..ဟစ္...
မိမိအေတြးနဲ႔မိမိသေဘာက်ေနရင္းဆိုဖာေပၚၾကည့္မိေတာ့လြန္းလြန္းကအိပ္ေပ်ာ္ေနေပသည္...ထို႔ေနာက္ပင္ပမ္းသြားေသာခ်စ္ရသူအားေပြ႕ခ်ီ၍အိပ္ယာထက္သို႔ျငင္သာစြာခ်ေပးလိုက္ေတာ့မ်က္နွာေလးတစ္ခ်က္မဲ့သြားေလသည္...ခနပါပဲၿပီးေနာက္ဟိုဘက္လွည့္၍ေဘးတစ္ျခမ္းေစာင္းျပန္အိပ္သြားသည္...သူလည္းလြန္းလြန္းအေနာက္သို႔သြား၍ရင္ခြင္ထဲသို႔ထည့္ၿပီးဖတ္ထားလိုက္ၿပီးေနာက္သူပါအိပ္စက္လိုက္ေတာ့သည္....မအိပ္ခင္လုပ္ေနၾကအတိုင္းနဖူးေလးနဲ႔နႈတ္ခမ္းေလးအားအနမ္းေပးဖို႔လဲမေမ့ေပ...goodnightကေလးေလး..ပင္ပန္းသြားျပန္ၿပီ
...
...
သားသားရယ္သားသားအတြက္ဒယ္ဒီကႀကိဳးစားေနတာေနာ္...သားသားကအက်င့္မပုတ္ရဘူး..
ညီတူမ်ွတူေပါ့...ဒယ္ဒီေကာင္းမႈေၾကာင့္ေနာက္ေန႔နို႔ဗူးစို႔စရာမလိုေတာ့ပါဘူး...
...
...
#ကိုလာေခ်ာနဲ႔အေမႊစိန္တို႔႐ြာ
ေမွာင္ၾကရဲ႕လား..
ခ်စ္ယူေအာ😍😍
YOU ARE READING
ကိုလူချောနဲ့အမွှေစိန်တို့ရွာ(ကိုလူေခ်ာနဲ႔အေမႊစိန္တို႔႐ြာ){Complete}
Любовные романыယခုေရးသားထားေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားသည္စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္သာျဖစ္ပါသည္.. .. ..