[Zawgyi]
ျမတ္ထြန္းတစ္ေယာက္မိုးလင္းထဲကျပင္ဆင္ၿပီးရွိုးစမိုးအျပည့္နဲ႔အိမ္ေပၚမွဆင္းလာေလသည္...အေၾကာင္းမွာေတာ့လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္တစ္ဘက္႐ြာကဧည့္သည္၂ေယာက္ကိုသြားႀကိဳခိုင္းထားျခင္းေၾကာင့္ပင္..
"အေသးေလး...ကိုယ္ၿပီးၿပီ..."
သူ႔ထက္ပင္ပို၍ၾကည့္ေကာင္းေအာင္ျပင္လာေသာေလာ ရွည္ေကာင္အားျမင္ျပင္းကပ္စြာၾကည့္လိုက္ရင္း...
"ၿပီးရင္ေရေဆးေလ..ေနပါအံုး..ကိုယ္ပဲၿပီးတာလား..ေခါင္းကိုပါတစ္ခါတည္းေခၚမလာဘူးလား.."
".အေသးေလးကလည္း."
(ကိုယ့္မွာေတာ့သူေႂကြေအာင္ျပင္လာရတာ..သူကေတာ့ဘာကိုမေက်မနပ္ျဖစ္ေနသည္မသိဘုကလန္႔ႀကီးသာေျပာေနေလသည္...)
"ေတာ္...တိတ္..ေနပါအံုးဟိုဘက္႐ြာသြားမွာက္ိုဒီေလာက္ျပင္ဆင္ထားရေအာင္..ခင္ဗ်ားကဘယ္သူ႔ကိုသြားၿပီးအလွျပမလို႔တုန္း.."
"အေသးေလးက..ကိုယ့္ကိုသဝန္တိုေနတာမ်ားလားမွန္းစမ္း.."
"ဘာ...ေပါက္တတ္ကရေတ..မဟုတ္တန္းတရားေတြမေျပာစမ္းနဲ႔..."
"ဟဲ့ဟို၂ေကာင္ေလွကားရင္းမွာဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ..ဖယ္ရင္ဖယ္ၾကစမ္းပါ...အိမ္သာသြားမလို႔...."
"ဟုက္အရီးေလး..."
အရီးေလးထြက္သြားၿပီးေနာက္..ျမတ္ထြန္းတစ္ေယာက္ဟိုငရွည္ေကာင္အားၾကည့္မိေတာ့မိမိအား႐ႊန္း ႐ႊန္းစားစားၾကည့္ေနေသာေၾကာင့္စိတ္ထဲက်ိတ္၍ေျပာမိျပန္သည္..
(မ်က္နွာရူးေကာင္...ေျပာင္စပ္စပ္နဲ႔...တည္တည္တံ့တံ့ကိုမရွိဘူး...လူက္ိုေတြ႕တာနဲ႔စကားနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္အသားယူလိုက္ရမွအတည္ေျပာတာလဲမဟုက္ဘူး..)
..
..
"အေသးေလးလို႔!! "
"ဟာ..ဘာလို႔နားနားကပ္ၿပီးေအာ္တာလဲ...ၾကားတယ္ေလ..ဒီေလာက္နီးနီးေလးဟာ...နားေလးမ်ားမွတ္ေနလား.."
"ငင့္..အေသးေလးကလည္း...ကိုယ္ေခၚတာၾကာေနၿပီေလ.."
"ဘာလဲ....ဘာလဲ..ဘာေျပာမလို႔လဲ.."
"သြားရေအာင္လို႔.."
"သြားလို႔မရေသးဘူး...ၿမိဳ႕သားက်န္ေသးတယ္...သူဟန္ထက္တ္ုိ႔ဆီလိုက္မလို႔တဲ့..."
"Bossကလား...ဘာလို႔လဲ.."
"သိခ်င္ကို႔ဘာသာသြားေမး...တအားစပ္စုတာပဲ..."
(ဒီလိုသာသာယာယာေျပာတတ္တဲ့သူေလးကိုခ်စ္မိေနတာလည္းလြယ္ကူမေနပါဘူး...တစ္ခါတစ္ခါဆိုနင္ေတာင္နင္တယ္...ေျပာလိုက္ရင္အတံုးလိုက္အတစ္လိုက္...)
..
..
"ၿမိဳ႕သားေရ...ဗ်ိဳးၿမိဳ႕သား...႐ြာထဲလိုက္မ ို႔ဆို..."
"ခနေလးကိုျမတ္ထြန္းေရ...ခနေစာင့္အံုးမအားေသးလို႔.."
(အခန္းထဲမွပ်ံ့လြင့္လာေသာအသံပင္ျဖစ္သည္...မအားေသးရေအာင္မနက္ေစာေစာစီးစီးအိပ္ခန္းထဲမွာဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ??...ျမတ္ထြန္းတစ္ေယာက္ေခါင္းေပၚတြင္question markမ်ားတန္းးစီေပၚသြားေလေတာ့သည္..)
..
..
အနားရွိေလာရွည္ေကာင္အနားသို႔ကပ္၍...
"သူတို႔ဘာလုပ္ေနၾကတယ္ထင္လဲ...ငါ့တူေလးကလည္းအခန္းထဲမွာရွိေနတာ...ကေလးသြားေခၚလိုက္ရင္ေကာင္းမလား.."
ထိုစဥ္သူတို႔အေနာက္ဘက္မွေရာက္လာေသာလြန္းလြန္း...အခုမွေရခ်ိဳးၿပီးတာထင္သည္..
"ဘာမွမလုပ္ဘူး...သနပ္ခါးေသြး ခိုင္းထားတာ....ဖယ္အံုးအေပၚတတ္မလို႔.."
"ဟမ္...ဘသူလိမ္းမလို႔လဲ.."
"ကိုႀကီးကဗ်ာ..ေတာ္ေတာ္စပ္စုတာပဲ...မနက္ထဲကတစ္ကိုယ္လံုးကိုသနပ္ခါးလူးၿပီးေမႊးေမႊးႀကိဳင္ႀကိဳင္ေလးေနခ်င္လာလို႔..ဒီဗိုက္ထဲကေပါက္စေလးကမိန္းကေလးျဖစ္ဖို႔မ်ားမယ္ထင္တယ္.."
"အဲ့တာနဲ႔ဘာဆိုင္လို႔လဲ.."
"က်စ္..ဆိုင္မဆိုင္သိခ်င္ရင္ေမာင္မ်ိဳးနဲ႔အျမန္ယူၿပီး..ကေလးေမြးၾကည့္လိုက္..ဖယ္ေတာ့..."
"ကေလးေရ...မလာေသးဘူးလား...ကိုယ္ေသြးၿပီးသြားၿပီ.."
"လာၿပီ...လာၿပီ...ေရခ်ိဳးဖို႔မျပင္နဲ႔အံုး..မေလာက္ရင္ထပ္ေသြးေပးရမယ္.."
..
..
ေအာက္ထပ္က၂ေယာက္မွာေတာ့လြန္းလြန္းရဲ႕ေျပာစကားမ်ားေၾကာင့္စြံ႕အေနေပေတာ့သည္...
..
လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္အခန္းထဲသို႔ဝင္ဝင္လာျခင္း..သနပ္ခါးေတြေပတူးေနေသာသားအဖ၂ေယာက္ေၾကာင့္ရီခ်င္လာမိသည္...ေက်ာက္ပ်ဥ္၂ခ်ပ္လံုးေသြးေပးထားၿပီး..တစ္ခ်ပ္မွသနပ္ခါးမ်ားအားေပါက္စီလံုူးေလးကသူ႔လက္ေလးျဖင့္ယူ၍သူ႔မ်က္နွာပါမကသူ႔daddyမ်က္နွာကိုပါတဖက္ဖက္နဲ႔ရိုက္ၿပီးလိမ္းေပးေနေသးသည္...
"ခ္...သားသားေတာ္ေတာ့.."
"ကေလးလိမ္းေလ..သားကိုကိုယ္ၾကည့္ေပးထားမယ္..."
"အေတာ္ပဲအဲ့တာဆို႐ြာထဲသြားရင္သားကိုပါေခၚသြား..."
"ဟင္...မိုး႐ြာရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ.."
"ထီးပါတာပဲဟာ.."
"အင္းပါ."
(ဟြန္႔..ဒီကငတံုးမို႔လို႔သူ႔ကိုတစ္ေယာက္ထဲလႊတ္ရမွာလား...သူ႔အဆတ္ေဟာင္းနဲ႔သူ႔ရုံးကရံုးပတီသီးမကမေန႔က႐ြာကိုေရာက္တယ္တဲ့...ထူးဆန္းတယ္တိုက္ဆိုင္တာလား..တမင္တကာလားမသိေပမယ့္...မရပါဘူး...သားကိုထည့္ေပးမွကိုျဖစ္မွာ..)
..
..
လြန္းလြန္းတစ္ေယာက္တစ္ကိုယ္လံုးသနပ္ခါးလူးထားသျဖင့္ေမႊးႀကိဳင္ေနေပေတာ့သည္...လူေခ်ာမွာမိမိေသြးေပးထားသည့္သနပ္ခါးေလးျဖင့္ေမႊးႀကိဳင္ေနေသာလြန္းလြန္းအားအသည္းယားေနေပသည္...အက်ိႌလဲေနတုန္းအေနာက္ကေနသိုင္းဖက္လိုက္ကာပခံုးေပၚေမးတင္လိုက္ရင္းလည္ပင္းသားေလးအားဖိနမ္းလိုက္ေလသည္...
"ေမႊးေနတာပဲကြာ..."
"ဒီလိုေမႊးေမႊးေလးနမ္းခ်င္ရင္...ေန႔တိုင္းသနပ္ခါးေသြးေပးရမယ္.."
"ကေလးကလည္း...သနပ္ခါးေသြးတာေတာ္ေတာ္ပင္ပမ္းတယ္ေနာ္..အရီးတို႔ေတြေန႔တိုင္းဘယ္လိုမ်ားလိမ္းၾကလဲမသိဘူး...ကိုယ္ကကေလးကမေမႊးလဲနမ္းမယ့္သူပါ..."
"ေတာ္ပါကိုကိုရယ္..ကေလးလိမ္းခ်င္လို႔မဟုက္ဘူး..ဒီဗိုက္ထဲကကိုကို႔ေပါက္စေလးကပူဆာေမလို႔လိမ္းေနရတာ..သိရဲ႕လားအဖိုးႀကီးရဲ႕..."
"ကေလးေနာ္..ကိုယ္အဖိုးႀကီးမဟုက္တာကေလးသိပါတယ္..ဟဲဟဲ...ေပါက္စီလံုးေလးလိုတစ္တံုးတစ္ခဲေလးထြက္လာတာပဲၾကည့္ေလ..အခုေတာင္.."
"ေပါက္ကရေတြေျပာျပန္ၿပီ..ဟိုမွာသားၾကည့္ေနတယ္လႊတ္ေတာ့.."
"ကိုယ္ဒီေန႔မနမ္းရေသးဘူးေနာ္ကေလး.."
"ဟာ...ညက်မွစိတ္ႀကိဳက္နမ္း...အခုမရဘူးသားသားရွိတယ္.."
လူေခ်ာလည္းနဖူးေလးအားနမ္းလိုက္ရင္း...
"မြ...ကေလးကတိတည္ပါေစ.."
"တည္ပါတယ္..သြားေတာ့..ေအာက္မွာေစာင့္ေနၾကတယ္မဟုက္လား.."
"ေရအရင္ခ်ိဳးအံုးမယ္ကေလးရဲ႕..သားလုပ္ထားတာလဲၾကည့္ပါအံုး.."
"အင္းပါ..ျမန္ျမန္ခ်ိဳးေတာ့..ေပါက္စီလံုးေလးကိုကေလးလုပ္ထားေပးမယ္.."
"အင္း..."
..
..
လူေခ်ာတစ္ေယာက္ကမန္းကတန္းျပင္ဆင္၍ေပါက္စီလံုးေလးအားေခၚရင္းဆင္းလာလိုက္ေတာ့သည္...
"ေအာ္...ေတာ္ေသးတာေပါ့ၿမိဳ႕သားရယ္...က်ဳပ္ကၿမိဳ႕သားတို႔မ်ားအိပ္ခန္းထဲမွာတစ္႐ြာတစ္က်ီေစာင့္ေနသလားလို႔.."
"မဟုက္ပါဘူးဗ်ာ...ကေလးကသနပ္ခါးလိမ္းခ်င္တယ္ဆိုလို႔ေသြးေပးေနလို႔ပါ.."
"ၿမိဳ႕သားတို႔မ်ားေၾကာက္တတ္လိုက္တာ..."
"ေၾကာက္တာမဟုက္ဘူးကိုျမတ္ထြန္းရ..ခ်စ္တာ...ခ်စ္တာ...ေနာ္သားသား..ေျပာျပလိုက္ဦးဦးကို.."
"ခ္ခ္...ဒီ ဒီ မုန္႔ မုန္႔ "
လူေခ်ာလည္းလြန္းလြန္းထည့္ေပးလိုက္သည့္အိပ္ေလးထဲမွ...မုန္႔ထုပ္ေလးအားေဖာက္ၿပီးေပါက္စီလံုးေလးလက္ထဲသို႔ထည့္ေပးလိုက္ေတာ့..ၿငိမ္ၿပီးစားေနေလသည္..
..
..
လွည္းနဲ႔သြားသည့္အတြက္တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာခ်ိဳင့္မ်ားေၾကာင့္စီးရသည့္အခါခါးပင္နာလာမိသည္...ေပါက္စီလံုးေလးကေတာ့တခ္ခ္သေဘာက်ေနေလရဲ႕...
..
..လူေခ်ာလည္းကေလးအားခ်ီရင္းဟန္ထက္တို႔ေဆးခန္းေရွ႕တြင္ဆင္းလိုက္ေတာ့သည္...
"ၿမိဳ႕သား..အျပန္က်ဳပ္တို႔ကိုေစာင့္အံုးမလား.."
"မေစာင့္ေတာ့ဘူးဗ်...အိမ္မွာကေလးကေမ်ွာ္ေနအံုးမယ္ၾကာရင္.."
"အဲ့တာဆိုလည္းက်ဳပ္တို႔သြားၿပီေနာ္.."
"အင္း...အင္း.."
..
..
လူေခ်ာတစ္ေယာက္လည္းျမတ္ထြန္းတို႔အားနႈတ္ဆတ္ရင္းဟန္ထက္ေဆးခန္းသို႔ဝင္လာခဲ့လိုက္သည္...ၿမိဳ႕က္ိုဖုန္းဆတ္ၿပီးသူရတို႔အား၁ပါ၂္ေလာက္ထပ္ေနအံုးမည့္အေၾကာင္းဖုန္းဆတ္ရင္းအကူညီေတာင္းရျပန္သည္...ၿပီးေနာက္ကေလးအတြက္မွာထားသည့္ေဆးမ်ားယူ၍ေပါက္စီေလးအားေခၚကာအိမ္သို႔ျပန္လာခဲ့လိုက္သည္..
..
..
စကားတး္ေျပာေျပာနွင့္လွည္းကိုခပ္ေျဖးေျဖးသာေမာင္းလာခဲ့လိုက္သည္...ေနာက္ဆံုးသေျပခ်ိဳ႐ြာသို႔်ရာက္လာခဲ့ေတာ့သည္...႐ြာထိပ္မွာေစာင့္ေနမည္ဆိုသည့္လြန္းလြန္းရဲ႕ေက်းဇူးရွင္၂ေယာက္ဆို၍ၾကည့္မိေတာ့ခပ္ငယ္ငယ္..ရုပ္ရည္အသင့္တင့္ရွိေသာမိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔၈နွစိအ႐ြယ္ေကာင္ေလးတို႔ျဖစ္ေနသည္...ေသခ်ာေမးျမန္းၾကည့္ၿပီးေနာက္သူမတို႔အားေခၚ၍႐ြာသို႔ျပန္လည္လာခဲ့သည္..
....
...
YOU ARE READING
ကိုလူချောနဲ့အမွှေစိန်တို့ရွာ(ကိုလူေခ်ာနဲ႔အေမႊစိန္တို႔႐ြာ){Complete}
Romanceယခုေရးသားထားေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားသည္စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္သာျဖစ္ပါသည္.. .. ..