Nedeľa prebehla dosť nudne. Jediné, čo sa v ten deň zaujímavé stalo bolo, že sme sa s Paytonom dohodli na žiadnych hádkach. Verím mu. Určite to dokáže dodržať.
Bola som na ceste k Jacksonovi, po prvý krát budem u neho doma. Chce ma predstaviť rodičom, takže musí ešte pomáhať u obeda, preto ma neprišiel vyzdvihnúť. Payton sa síce ponúkol, že po škole ma tam môže odviesť, ale ja som ho odmietla. Samozrejme, dôvod každý pozná. Payton nechce, aby som bola s Jacksonom, aj keď ja by som sa rada dozvedela prečo.
Keď som zazvonila na zvonček veľkého rodinného domu, počula som, ako niekto beží ku dverám.
„Ahoj láska” objavil sa mu úsmev na tvári.
Skočila som po ňom a silno ho objala, „Ahoj”. Už som si istá. Zrejme som sa bála priznať si, že Jacksona milujem, lebo s tým mal problém. Teraz, keď sme si to ale vysvetlili už taký zlý pocit nemám. To čo cítim k Jacksonovi je asi láska. Nikdy som ale nebola zamilovaná, no myslím, že takýto pocit by som mala mať.
Vošla som do krásnej chodby, kde na stene bolo jedno veľké zrkadlo a množstvo rodinných fotiek. Vyzerali ako šťastná rodina.
V obývačke bolo vidieť do kuchyne, z ktorej sa ozývali hlasy muža a ženy.
„Troy, mohol by si tam pridať trochu soli!” poúčala Jacksonova matka jej manžela Troya.
„Caroline” povzdychol, „nemusíš mi vravieť, čo mám robiť! Dokážem to sám!” rozčuľoval sa šedivý muž, miešajúci pre mňa neznáme jedlo v hrnci.
Jackson si odkašľal, „Mami, oci, sme už tu” zamával rukami, aby zaujal pozornosť. Obrátili sa na neho, aby si nás prezreli.
Žena s vlasmi farby špinavý blond pristúpila ku mne a svoje modré oči zabodla do mňa. Boli to také oči, aké má aj Jackson. Vtiahla ma do medvedieho objatia, ktoré som jej opätovala.
Keď sme sa odtiahli, predstavila sa. „Som Caroline. Kľudne ma ale môžeš volať Carol. Toto je môj muž Troy” ukázal na muža, ktorý stál tesne za ňou. Usmial sa a podal mi ruku.
„Teší ma” povedala som, zatiaľ čo sme si triasli rukami.
Jackson ma zaviedol do jedálne, kde už bola na stole pripravená večera. Ani som si nevšimla, kedy to pripravili.
„Tak Brook, povedz nám o sebe niečo. Čo tak škola, kam sa chystáš?” otázka na zamyslenie. Síce mi chýbajú iba dva roky do ukončenia strednej, no nikdy som sa poriadne nezamýšľala kam potom.
„Popravde, nikdy som sa nad tým poriadne nezamyslela. Teda, určite som rozmýšľala čo potom, len nikdy som nemala presný cieľ, že kam by som mala ísť” len prikývli. Neviem, či sa im to zdalo nezodpovedné alebo niečo podobné, ale je to moja budúcnosť, takže mi na tom až tak nezáležalo.
„Som rada, že si náš Jacksonko našiel niekoho, kto je konečne normálny. Pretože tie dievčatá, s ktorými chodil predtým...” potichu som sa zasmiala nad pomenovaním, aké mu dala.
„Mama!” napomenul ju Jackson, „nevšímaj si ju. Nevie o čom hovorí”
Zvyšok večere prebehol iba rozprávaním o rôznych veciach.
„Jacksonko?” oslovila som ho, čím som si zaslúžila jeho vraždiaci pohľad. „Kam išli tvoji rodičia?” už sme boli v jeho izbe, jeho rodičia museli niekam ísť.
„Neoslovuj ma tak!” zasmial sa a ja spolu s ním. „Išli niečo vybaviť, vieš čo to znamená?” priblížil sa ku mne dosť blízko. Neprešla ani sekunda a už sa mi vrhol na pery. Bozky boli nežné, vkládal do toho niečo extra. Nebolo to také ako s Payto - nie, stačí! Nesmiem na neho myslieť!
Pomaly sme sa presúvali na posteľ, až som ja sedela na ňom a on sa opieral o čelo postele.
Začal si vyzliekať tričko, tým odhalil jeho svalnaté brucho. Nevedela som, kam chce ale zájsť. Nechcela som mať sex, teraz ešte nie.
Zastavila som ho, keď mne chcel dať dole tričko. „Jacks, čo to robíš?”
„Idem na teba rýchlo? Preboha prepáč” zatiahol si frustrovane za vlasy. „Nechcel som, ja len...” nedokončil vetu, pretože som ho pobozkala, nechcem aby sa cítil previnilo.
Tričko sa mi už neodvážil dať dole, tak som to spravila ja. Usmial sa sám pre seba, no o nič sa nesnažil.
Keď sme začali byť vášnivější, dávať si bozky po tele a cucfleky na krk, vyrušil nás zvoniaci telefón. Prekrútila som očami a pozrela sa koho telefón to zvoní.
„Poď domov, hneď!”
Rozmýšľala som, že by som vydala ďalšiu knihu, len by som chcela vedieť váš názor. Bola by to tiež FF na tiktok boya, len by bola o Markiem. Neviem či ho poznáte, na tiktoku sa volá pod menom Markie.ly. Dajte mi vedieť či by ste to čítali. (To hore je on)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Badboy Has Also Heart
Подростковая литератураVšetko to začalo tým, keď sa moja mama vydala za jeho otca. *V príbehu sa nachádza vulgarizmus, sex. scény či gramatické chyby*