Ako som sa u toho cítila? Ako to, že odpoveď na túto otázku mi dosť vadí? Aha, to bude asi tým, že sa mi to páčilo.
„Brook, chcem počuť pravdu” dobiedzala.
„Asi... Asi sa mi to páčilo” šepla som, pretože som sa za to hanbila. Mala som aj začo. Páčiť by sa mi to nemalo, určite by som to ani nemala priznávať.
„Och Brook,” povzdychla, „myslím, že si sa do neho zamilovala”
„Čože?!” vykríkla som a v rýchlosti sa postavila od stola. Opäť sa na nás všetky hlavy otočili, no len na malú chvíľu a znova sa všetci otočili späť.
Nemôže to byť pravda, jednoducho nie. Ak by som do neho bola zamilovaná, vedela by som to, nie? To predsa cítim, však?
„Brook, ukľudni sa. Nemusí to byť pravda, ja len tipujem” mykla plecami. Posadila som sa späť, stále zo mňa ale nespadol ten pocit, ktorý som cítila keď to povedala. „Vieš Brook, viem, že sa cítiš zle, keď ti to hovorím, lenže vyzerá to ako pravda. Nebudem ťa za to odcudzovať ani nič podobné, len sa ti snažím pomôcť. Mala by si to nechať vyplávať von”
Pokrútila som hlavou, „Jess, nieje to možné. Chodím s Jacksonom, Paytona milovať nemôžem. Milujem Jacksona”
„Si si tým istá?” ponadvihla obočie.
„Áno. Nie. Neviem” mala som chuť plakať, kričať a smiať sa zároveň. Veď som ako šialenec.
„Aha kto prišiel” ukázala na skupinu chalanov. Všimla som si hnedé vlasy padajúce do tváre, ktoré nemohli patriť nikomu inému, ako Paytonovi. Boli tam vlastne chalani z našej školy, tí badboyi.
Kráčali smerom k nám, pretože si Jackson všimol mňa a Jaden si všimol Jess. Obaja sa na seba usmievali, sú tak zlatý.
„Jess, môžem byť na svadbe družička?” zasmiala som sa jej smerom, čím som si zaslúžila šťúchanec do ramena.
„Čaute kočky” ozval sa Jackson a pobozkal ma na pery. Všimla som si, ako Payton zatíná päste, chcela by som vedieť prečo.
Posadali si k nám a začali rozprávať. Nepamätám si, kedy som bola v takto veľkej skupine. Ó počkať, nikdy som ani nebola.
„Payton, kedy príde tá tvoja čaja?” ozval sa Anthony, keď prišla už aj Avani. S ňou som nemala veľký problém, je celkom v pohode. Ide o to, že ona a pár báb si zo mňa naozaj nerobili srandu, prišli mi milé.
Payton sa cítil trocha nie vo svojej koži, no odpovedal rýchlo. „Ehm, hneď. Už mi písala, bude tu za päť minút” bol nervózny. Každých pár sekúnd zavadil pohľadom o mňa, nerozumela som o čo mu ide.
„Hej Brook, ty niesi až taká hrozná, ako o tebe všetci hovoria” prihovorila sa Avani. Usmiala som sa nad tým, čo povedala. Začali sme konverzáciu, no okom som sledovala Jess, čo sa deje s ňou a Jadenom.
„Ahoj medvedík” ten hlas mi pílil uši. Hlas, ktorý patril osobe, menom Emily.
Sadla si na jeho lono a začala ho bozkávať. Nezdalo sa mi, že by mu to bolo príjemné, no neodlepil sa. Ten pohľad sa mi tiež nepáčil.
„Hej, to by už hádam stačilo” otrávene sa ozvala Jess, keď si všimla môj výraz.
Emily sa odtiahla od Paytona a hnusným výrazom sa pozrela na Jess. „Staraj sa o sebe. Vidieť, že žiarliš lebo nemôžeš mať to čo ja” teraz bola hnusná. Nesnažila sa to zakryť, napriek tomu, že tam bol nielen Payton, ale aj Jackson.
Obaja sa na ňu pozreli nechápavým pohľadom, čo si všimla až vtedy, keď jej Payton dohováral. „To bolo hnusné Emily”.
Ospravedlňujúcim pohľadom sa na ňu pozrela, no nič nepovedala. Mala som už od začiatku vedieť, že je falošná.
Znova sa rozbehla konverzácia rôznymi smermi. Chalani celkom rýchlo prijali Emily. Prečo by aj nie, veď je to Paytonova frajerka.
Stále som cítila tú žiarlivosť, keď sa oni dvaja pobozkali. Priala som si, aby som na jej mieste bola ja. Možno má Jess pravdu, čo keď som do neho zamilovaná? No aj keď by to bola pravda, nikdy by sa to nedozvedel. Určite by som mu to nepovedala, niesom ničiteľ vzťahov. Aj keď, nevadilo by mi, keby som tento zničila. Určite nie, keďže je to len Emily. Falošná krava.
„Zdá sa vám tá Emily v pohode?” opýtala sa Avani, keď sa na nich dvoch už nedalo pozerať.
„Nie, je namyslená a... Falošná” všetky sme prikývli na súhlas toho, čo Charli povedala.
„Využíva ho” povedala opäť. „Nepáči sa mi to. Aj keď Paytona nepoznám viac ako rok, viem, že on by sa s takýmto niečím nedal nikdy dokopy. Jednak, že on na vzťahy nikdy nebol, a, že musí za tým niečo byť. Alebo niekto” mala pravdu. Tiež som ho nepoznala dobre, no bála som sa, že som za tým ja.
Prepáčte, že som vydala kapitolu až dnes večer, ale dnes sa cítim úplne nemotivovane. Nič som nerobila, doslova. Ani som riadne necvičila, celé som to lajdala (2weeks ab Challenge-Chloe Thing, kto tiež?), celý deň som ležala v posteli a pozerela Vampire Diaries. Nemala som ani čokoládu, lebo musím držať diétu!( Niesom tlstá, len niesom zo svojím telom až tak spokojná, všetky ste dokonalé!!!) Anyway, prajem pekný dník a love ya!
KAMU SEDANG MEMBACA
Badboy Has Also Heart
Fiksi RemajaVšetko to začalo tým, keď sa moja mama vydala za jeho otca. *V príbehu sa nachádza vulgarizmus, sex. scény či gramatické chyby*