V napätí som čakala, čo povie. Bola som príliš zvedavá, takže keby som sa neudržala, vykríkla by som na neho, nech už to povie. Bohužiaľ, musela som byť ale trpezlivá.
„Ja... Ako ti to len povedať..." mala som menšiu domnienku, že to hovorí skôr sebe ako mne. Znel nervózne, hlas sa mu triasol a na prvý pohľad bolo vidno, že nieje vo svojej koži.
„Povedz to tak, ako to máš v hlave. Len to zo seba dostaň," snažila som sa ho povzbudiť a dúfala, že mi to ide.
„Fajn..." odmlčal sa, „Vieš, za týchto posledných pár dní, čo otec s tvojou mamou odišli, sa toho veľa zmenilo. Patria medzi ne aj city v mojej hlave. Vieš, keď som s tebou, cítim sa uvoľnený, konečne sám sebou. A nenávidím pocit, keď si na mňa nahnevaná. Viem, možno to znie hlúpo, ale jednoducho na teba nemôžem prestať myslieť Brook, dostala si sa mi pod kožu, čo nikto iný ešte nedokázal" ostala som ležať ako obarená. Čo tým vlastne chce povedať?
„Payton, neviem čo ti mám na to povedať," pripustila som, „Máš pravdu, u mňa je to podobne. Ale čo s tým chceš robiť? Čo tým chceš povedať?"
„Že chcem, aby si to so mnou skúsila, aby si bola moja. Viem, že to bude ťažké, nikdy som vzťah nemal, ale pre teba by som to spravil. Ja už jednoducho nedokážem takto ďalej žiť" znel zúfalo. Nikdy som nedúfala v to, že tieto slová od neho niekedy budem počuť, myslela som, že je to nemožné.
„Nemôžme," aj keď moje city k nemu boli hlboké, nemohla som to dopustiť. Čo by na to povedali rodičia? Čo s Jacksonom?
„Viem, čo tým chceš povedať. Ale, nemusíme to nikomu povedať. Budeme to držať v tajnosti, jediný kto o tom bude vedieť sme my dvaja"
„A čo tvoja Emily? Alebo Jackson?" vôbec na nich dvoch nepomyslel.
„Rozídeme sa s nimi" povedal, „Alebo nie. Môžme s nimi naďalej chodiť, no nepovieme im, čo sa medzi nami deje" on sa naozaj snaží urobiť čokoľvek. Absolútne nemyslí na city druhých, že ich to môže zraniť.
„Nieje to dobrý nápad. Čo keď sa to niekto dozvie?" prakticky by to nebol až tak veľký trapas, veď nie sme vôbec pokrvne príbuzný.
„Ak to nikomu nepovieme, nikto sa to nedozvie" mne to stále prišlo sebecké. Bolelo ma aj to, že by sme to nikomu nemali povedať. Hanbí sa za mňa?
„Rozídem sa s Jacksonom. Keď už s tebou mám byť, nechcem ho zbytočne vodiť za nos a podvádzať ho" povedala som mu. Na chvíľu sa zatváril ako úplný idiot, no ten výraz sa hneď zmenil.
„Fajn, nepovedz mu ale o nás dvoch" len som prikývla. Teraz ma tak napadlo, že vlastne Jess vie, čo sa medzi nami dvoma dialo. Chcela som jej veľmi povedať to, čo sa práve chystám s Paytonom risknúť, no našťastie som sa udržala a rozhodla sa, že nieje vhodný čas.
„Čo chceš robiť?" spýtal sa. Napadlo ma pozeranie filmu, tak som mu to povedala a spoločne sme vybrali film na Netflixe. Payton šiel po nejaké snacky a pitie, ktoré následne doniesol do izby a mohli sme začať pozerať.
Pri pozeraní tretieho filmu som zaspala. Veď bolo pol štvrtej ráno, zajtra je škola. Ale zrejme ju vynechám, necítim sa na ňu, kto by aj.
Posledné slová, aké som počula boli 'sladké sny zlato'. Vyzneli z Paytonových úst.
PAYTON'S POV.
Nebol som si istý, ako to medzi nami je. Nevedel som, či sme spolu alebo čo. Tú konverzáciu sme skončili s otvoreným koncom, aj keď povedala, že sa s ním rozíde. Jacksa mám rád, no nechcem sa o Brook deliť, rozhodne nie s mojím najlepším kamarátom.
Emily dám kopačky. Naozaj ma nezaujíma, ako sa bude cítiť. Je to štetka a za druhé je falošná. Samozrejme, že so mnou chodí len kvôli tomu, čo všetko mám. Sláva, rešpekt, peniaze, drahé auto, dobrý sex. Čo iné by dievča ako ona mohlo chcieť. Nechápem, ako sa s ňou môže Jackson rozprávať. Čo sa hrá pred ním na niekoho iného?
Ako som tak konečne zaostril zrak na obrazovku, všimol som si, ako Brook začíná driemať. Pohladil som ju po vlasoch, poprial jej dobrú noc, vypol film a prikryl ju. Na malú chvíľu som rozmýšľal, že sa vrátim k sebe do izby, no rozmyslel som si to a pritúl sa ku nej.
Zaspával som s tým, že sa ráno zobudím vedľa tohoto nádherného anjela.
Milujem vás!! Btw, ako sa vám ľúbi DARK MODE?♡︎♡︎
DU LIEST GERADE
Badboy Has Also Heart
JugendliteraturVšetko to začalo tým, keď sa moja mama vydala za jeho otca. *V príbehu sa nachádza vulgarizmus, sex. scény či gramatické chyby*