Înainte sa încep sa scriu alt capitol vreau sa va urez un Paște fericit alături de familia voastră, multa sănătate și toate cele bune!
Perspectiva Nora:
Sunt închisa în aceasta vila de mai bine de două luni, nu pot spune ca Dylan este un om normal, de câteva zile nu mai vorbește și atunci când vine se uita la mine și apoi arunca obiecte prin casa, făcând zgomot, nu știu ce are, îmi e frica de el și cred ca simte și el asta, la cum ma privește și restul. Ma evita uneori apoi se întoarce la mine și ma privește constant, uneori ma pupa fără sa vreau s-au nu îmi da mâncare. Uneori îmi este rău dar cred ca din cauza sănătății care îmi este afectata din cauza acestui dobitoc, de doua luni stau cu el și a început sa ma împingă, sau sa îmi dea câte o palma, nu mai e acel care îl știam, sa schimbat mult, a spart pana și tabloul acela și a zis sa nu îl misc din locul unde la lăsat, tipul asta e dus cu pluta cred. Aud niște pașii care vin spre camera mea, ușa se dsschide și un Dylan nervos întra în camera.
Dylan:Ce faci părăsit-o, cu cine mai înșelat de data asta?
Ma uit confuza la tot ce spune, nu am putut ieși din camera ca eram închisă și el spune ca l-am înșelat.
Nora:Sunt închisa nu am putut pleca nicăieri și știi asta!
Dylan:Taci sa nu te omor!!
Am tăcut instant când am văzut cu cata duritate spune cuvintele, ma simt deja speriata de tot ce se întâmplă.
Dylan :Acum ca nu mai ești asa enervanta cum ești tu de obicei ce ar fi sa fi fata bună și sa vi la mine!
Nora:Nu am de ce veni la tine, stau bine unde sunt!
Dylan:Nu repet de 10 ori, vino la mine astfel te omor cu bătaia.
Ms duc spre el cu un sentiment ciudat în suflet, inima îmi bate puternic însă încerc sa ma calmez.
Ajunsa aproape de el, ma prinde de talie și ma lipește de pieptul sau tare.
Dylan:Ce ești asa agitata? La altul în brate la fel ești tu?
Nu stiu ce sa ii zic il vad furios si simt cum tremura de nervii, imi e frica sa nu zic ceva rau.
Dylan: Ziii sau vrei sa te bat?
Nora: Nu.
Dylan: Nu ce?
Nora: Nu vreau sa ma bati..
Dylan: Deci acum spune, in bratele altui bărbat nu ai fi agitată asta?
Nora: Daca este persoană la care tin nu sunt agitată.
Ma priveste fix, ochii săi reci parca ma ingheata, nu stiu cum sa reactionez la el insa poate scap.
Dylan : Pai atunci eu sunt potrivit pentru tine!
Nora: Aha..
Ma prinde tare se braț si simt cum raman fara aer.
Nora: Da-mi drumul, ma doare!
Dylan: Asta e!
Ma tranteste pe pat si cum se aseaza pe mine, ma sărută pe gât, încep sa tremur insa nu il las sa facă ce vrea din corpul meu, ma zbat sub el sub privirea lui, acesta imi pune mana pe burta si ma apasa. Durerea care o simt ma face sa plâng si acesta ma priveste zambind si furios.
Dylan: Stiam eu, stiam!
Nora : Ce?
Sunt confuza, ce naiba spune el?
Dylan: Cineva a facut prostii!
Nora: Nu inteleg...
Dylan: Esti atât de prostuta Nora... Lasa vei intelege mai încolo!
Nora: Ok..
Dylan: Ce ar fi sa te joci si cu mine?
Inghit in sec la cuvintele spuse de el, nu vreau sa ma atinga. Plec ca arsă din pat cand acesta nu e atent sa ma tină.
Dylan : Poti fugi insa nu te poti ascunde! Treci la mine pana nu vin eu la tine sa iti fac rau!!
E prima data cand imi face asta, si ma simt foarte rau deja simt cum picioarele mele se inmoaie si inima mea bate cu putere mai are un pic si iese din pieptul meu.
Vine spre mine nervos si ma împinge in perete, lovitura care mi-a dato ma face sa ma simt mai rau si o durere de burta ma face sa plâng.
Nora: Oprestete!
Cad jos la pamant de durere, ma priveste nervos, se intoarce si pleacă lanandu-ma in camera cu durerea mea care nu stiu de unde o am.
Apoi dupa cateva momente dupa ce vine in camera si ma vede unde ma lăsat, vine ma ia in brațe si ma pune pe pat, imediat as fugi insa ma doare tot corpul si nu mai simt picioarele.
Scoate o injecție din buzunarul sau.
Nora: Ce e aia?
Dylan: Hai sa te calmez putin, va fi bine!
Nora:Nuu, nu vreau sa dorm! Te rog nu fa asta!!
Nu ma asculta vad pe fata lui ca nici macar nu ma ia înseama, nu vreau sa adorm, imi e frica ca imi va face ceva cat timp stau adormită, vreau sa vad tot ce se întâmplă cu mine, dar cum sa il fac sa ma lase?
Dylan: Doar o intepatura, nu va dura mult si nici nu o vei simti, te vei face mai bine si apoi nu te va mai durea nimic, dupa te vei juca cu mine.
Nora : Nu vreau sa ma joc cu tine, vreau sa am viata mea normală inapoi.
Dylan: Deja esti pe un drum prost, nu vezi in ce hal esti, tie rau mereu si acum aceasta injecție te va ajuta, ai sa vezi!
Nora: De ce nu ti-o faci tie, ai avea nevoie de ea?!
Dylan: Amuzantă esti si frumoasa insa nu e momentul de glume.
Injectia se apropie de corpul meu, încep sa ma misc insa ma tine strans, simt cum acul pătrunde in piciorul meu si cum serul intra in mine, plâng si ma misc insa degeaba, simt o moleseala in corpul meu, cred ca mie somn, o nu ma va adormi... Nu stau mult pe gânduri dupa ce tot serul intra fortat in mine, il privesc si vad cum pleacă pe usa, apoi adorm..
CITEȘTI
RAPITORUL MEU
AdventureCititi si vedeti :) Sper sa va placa prima carte facuta de mine. Cartea in curs de editare!!